Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Brukernavn med liten bokstav

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 13:49   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Særskriving av brukernavn er ganske utbredt også. Det er heller ikke akseptabelt.

Ben "skal begynne å rødprikke" Murphy

:venter:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 13:49   #22
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Hva var spørsmålet nå igjen?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:14   #23
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Jeg tar det med fatning.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:17   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Brukernavn med liten bokstav

Man bør skrive nick korrekt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:35   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Så noen tar utbrytertrangen ut på brukernavna i stedet for på ungenes navn. Det er jo egentlig sympatisk.

Mine barn har høyst ordinære navn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:38   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Mine barn har høyst ordinære navn.

Men du vurderer et eget vognskilt med safran?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:40   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Men du vurderer et eget vognskilt med safran?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:41   #28
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Men hvorfor har dere brukernavn med liten forbokstav? Er det trass?

Jeg aner ikke. Det er definitivt ikke trass.

Jeg laget brukernavnet mitt den dagen jeg fant ut at jeg var gravid første gang, og rett og slett måtte på Barnimagen.com, jeg hadde slett ikke tid til seriøse overveielser av navnet. I ettertid har det bare blitt hengende. Jeg har ikke lyst til å endre det, siden det på en måte er meg.

Edit: Jeg blir slett ikke fornærmet om noen skriver Banana, eller bananen eller hva som helst. Er ikke så fintfølende.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:43   #29
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Edit: Jeg blir slett ikke fornærmet om noen skriver Banana, eller bananen eller hva som helst. Er ikke så fintfølende.

Det er bra det, apemat. :tester toleransen:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:44   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Hva med den?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:45   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Det er et nick, ikke et navn. Med mindre det er i begynnelsen av en setning er "Zol" feil.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:01   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.200
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det er et nick, ikke et navn. Med mindre det er i begynnelsen av en setning er "Zol" feil.

Det er et slags navn, og hvis et (egen-)navn skrives med liten forbokstav, bør man også gjøre det i begynnelsen av en setning. Tror jeg, da?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:04   #33
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

:test: Hva har jeg her?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:05   #34
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Jeg har stor bokstav på FP, andre steder har jeg liten bokstav. Jeg blir slettes ikke fornærmet hvis noen skriver med liten bokstav her på FP, eller stor bokstav andre steder. Har vel ikke helt kontrollen selv engang om hvor jeg har liten bokstav og hvor jeg har stor bokstav.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:10   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er et slags navn, og hvis et (egen-)navn skrives med liten forbokstav, bør man også gjøre det i begynnelsen av en setning. Tror jeg, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:12   #36
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er et slags navn, og hvis et (egen-)navn skrives med liten forbokstav, bør man også gjøre det i begynnelsen av en setning. Tror jeg, da?

Ja det føles litt feil å skrive det med stor bokstav uansett. Betyr det at jeg, med ordboken i hånda, kan skrive det med liten bokstav også i begynnelsen av setninger? Og kreve at andre skal gjøre det?

"Er det meg du snakker til? Bruk nicket mitt da".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:23   #37
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja det føles litt feil å skrive det med stor bokstav uansett. Betyr det at jeg, med ordboken i hånda, kan skrive det med liten bokstav også i begynnelsen av setninger? Og kreve at andre skal gjøre det?

"Er det meg du snakker til? Bruk nicket mitt da".

Eller kanskje du må skrive med stor bokstav både i begynnelsen av setningen og midt i, for å være korrekt?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:27   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Jeg ser på et nick mer som en slags logo enn et navn, da blir det vel riktig å skrive med liten forbokstav i begynnelsen av en setning også?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:56   #39
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er et slags navn, og hvis et (egen-)navn skrives med liten forbokstav, bør man også gjøre det i begynnelsen av en setning. Tror jeg, da?

Nehei, setninger begynner med stor bokstav.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 16:16   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Men hvorfor har dere brukernavn med liten forbokstav? Er det trass?

Kan bare svare for meg selv: Tror jeg bare gjorde det litt sånn uten å tenke. Hadde ikke tenkt å bli værende her, var bare litt nysgjerrig, så da var det ikke så nøye. Men her er jeg, still going strong, et halvt år senere. Ta det som et kompliment.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hvorfor har folk liten tiss?

(Altså, jeg er ikke sur, men ville bare poste noe annet enn «derfor». Og jeg sjekket med en modde først om det var greit, og selv om de bare svarer i hytt og pine mens de røyker og leser Allers, så har jeg fått det godkjent.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no