Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Fjerner du hår på armene?
Ja, jevnlig. 7 3,06%
Ja, en gang iblant. 11 4,80%
Nei, men jeg gjorde det før. 8 3,49%
Nei, men jeg har vært inne på tanken. 16 6,99%
Nei, det ville aldri falle meg inn. 183 79,91%
Nei, men jeg fikk en lys idé nå! 1 0,44%
Hårete poll 3 1,31%
Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 13:42   #21
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei, det ville aldri falle meg inn heller.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:04   #22
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:14   #23
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Jeg har knapt synbare hår på armene, så det ville ikke falle meg inn.

Bena er dog et helt annet kapittel i kategorien "behåring".....

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:29   #24
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Jeg har få, korte og lyse hår. Så jeg har aldri tenkt tanke på og fjærne de.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:02   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Ville ikke falle meg inn.

Husker imidlertid jeg bodde på et vandrerhjem i Wien, med fellesdusj, og ble stående og prøve å ikke se på ei amerikansk jentes, som startet hver dag med å dra barberhøvelen over hele kroppen

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:07   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Jeg synes hår på armene er fint jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:28   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Fint å se resultatet av denne pollen - det er nok bare jeg som har litt jålete venner, i og med at ca halvparten gjør dette. Skal fortsette å kose meg med de hårete armene mine, jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:30   #28
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, armene, altså, ikke under.

Oisann. JEg misforsto og svarte "ja". Jeg gjør selvsagt IKKE det.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:33   #29
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei, jeg har mer enn nok allerede med andre hårete områder.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:44   #30
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei, men jeg fikk en lys idé nå.



Jeg er ganske behåret på underarmene, men har likevel ikke vurdert å fjerne dem. De lysner om sommeren og om vinteren går jeg sjelden i T-skjorte, så jeg tror jeg fortsetter å la det være.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:38   #31
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Jeg har vel prøvd å fjerne det en gang eller to for noen år siden, men det var bare styrete og så så det dumt ut når det vokste ut. Jeg kom fram til at jeg er finere med hår der. Mannen kunne dessuten ikke brydd seg mindre.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:47   #32
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Etter jeg fikk meg epilator hender det jeg drar over armene også ja, men det ville aldri falt meg inn å barbere de.

Så lenge jeg epilerer vokser det langsomt ut igjen uten antydning til stubb-vekst, og da er det helt greit.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 17:04   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei, jeg fjerner ikke hår på armene, og kommer ikke til å gjøre det, med mindre de endrer seg totalt. Hårene jeg har i dag er tynne og lyse, og ikke i spesielt store mengder, så de skal få vokse og gro som de vil.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:09   #34
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei, det kunne ikke falle meg inn. De få hårstråene jeg har der er tynne og lyse og gjør ingen ugang.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:20   #35
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei, det ville aldri falle meg inn.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:22   #36
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Ja, det gjør jeg....
Har lyse tynne hår,men liker den heeeelt glatte følelsen på armene også
Begynte med det for et par år siden....flere av mine venninner gjør det

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:56   #37
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Heldigvis trenger jeg ikke det.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:13   #38
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Ja, det gjør jeg. Jeg har lange, svarte hår og er ikke veldig brun, så det ser veldig lite pent ut når jeg lar det vokse fritt.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:23   #39
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nei, jeg fjerner ikke hår på armene, og kommer ikke til å gjøre det, med mindre de endrer seg totalt. Hårene jeg har i dag er tynne og lyse, og ikke i spesielt store mengder, så de skal få vokse og gro som de vil.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 19:30   #40
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Undersøkelse: Fjerner du hår på armene?

Nei det gjør jeg ikke. Kommer nok heller aldri til å gjøre det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no