Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 09:52   #21
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.317
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Søt potet og advocade suppe:

350 g søtpoteter, skrellet og i terninger
1 liten løk, hakket i små biter
1 l vann
2 modne medium advocadoer, skrellet og tatt ut sten
saft og strimler fra skall fra 1/2 sitron
saft og strimler fra skall fra en liten appelsin

Småkok potetene og løker i rikelig saltet vann i 15 minutter. La det avkjøle og så bruker du stavmikseren til suppen blir glatt. Rør inn sitron og appelsin skall og saft. Server når den er blitt skikkelig kald.

Skal garneres med advocadobiter, men det ville jeg droppet for mandelpasienten.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:53   #22
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.317
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Kanskje jeg tar feil med potetmosen ? Men egg fikk jeg beskjed om at lillebror ikke fikk, ville prøve det når han ikke ville spise siden han elsker kokte egg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:54   #23
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.317
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Fiskekaker likte lillebror godt, tok av det ytre harde skallet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 12:35   #24
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.579
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Han kan spise nesten hva han vil, med noen forbehold: Maten skal ikke være veldig varm, litt kaldlunken, og den må tygges veldig godt. Da blir jo alt som en suppe uansett. Sterkt krydret mat svir, så det er heller ikke noe særlig.

Farseprodukter, kjøttkaker og pølser og slikt er veldig lettvint. Potetstapper med forskjellige grønnsaker. Eggerøre, omeletter.

Ah, takk! Da går du altså god for eggerøre og sånt. Nå smiles det i sofakroken her. Jeg har gitt ham ørtogfjørti skiver loff med smør og honning, det funket veldig bra. (Men han er ikke dårlig altså. Ikke i det hele tatt. Litt sår hals er det eneste. Virkelig ikke hva jeg hadde forestilt meg.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 13:14   #25
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Smoothies må da være en hit hos ham. Lomper med hjemmelaget guacamole, kanskje? Lomper er i alle fall lett å tygge sånn at det sklir rett ned. Hjemmelaget tomatsuppe, nedkjølt.

Alternativt kan du jo servere ham et glass med "alt-i-ett-dietten".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 13:16   #26
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ah, takk! Da går du altså god for eggerøre og sånt. Nå smiles det i sofakroken her. Jeg har gitt ham ørtogfjørti skiver loff med smør og honning, det funket veldig bra. (Men han er ikke dårlig altså. Ikke i det hele tatt. Litt sår hals er det eneste. Virkelig ikke hva jeg hadde forestilt meg.)

Om det er problem med å få belegg på så er jo kokte egg litt tørre og klissete, eggerøre er jo ikke noe problem sånn sett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 03:37   #27
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Pjokken opereres onsdag. Han elsker smoothie, med blåbær/skogsbær, så det tenkte jeg å lage.

Men da blir det endel "småfrø", ikke sant. Det kan kanskje sette seg fast i sårflaten? Kanskje bedre med jordbær, der er de frøene så bittesmå?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:42   #28
daha
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
daha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Heei
( 20 år )

Jeg fjernet mandlene mine for 10 dager siden. Det føles som jeg har en stor klump i halsen, smertene har begynt å gå over. Har fortsatt en del slim. Men ellers så er formen bra nå. Har sliti litt de første dagene. Har allerede gått ned 5 kg.
Da lurer jeg på om jeg kan spise pølser og drikke varmt te?

kan noen svare meg vær så snill. Er så sulten !!!!

daha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 21:32   #29
daha
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
daha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Kan jeg røyke , hvis det har gått 10 dager? jeg har ikke fått pratet så mye med legen min.

daha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 21:35   #30
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.658
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av daha, her.

Kan jeg røyke , hvis det har gått 10 dager? jeg har ikke fått pratet så mye med legen min.

Man kan aldri mer røyke når man har fjernet mandlene.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 21:39   #31
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.433
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Man kan aldri mer røyke når man har fjernet mandlene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 22:37   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av daha, her.

Kan jeg røyke , hvis det har gått 10 dager? jeg har ikke fått pratet så mye med legen min.

Hvorfor i alle dager skal du det hvis du har holdt opp i 10 dager?

Men poden her i gården overlevde på yoghurt første uka etter mandeloperasjon, det var det eneste han ville ha. Når man har kjempevondt i svelget er det som regel best med mat som ikke er flytende (da det krever ganske mye svelgbevegelse å få ned) og ikke er hard. Så lenge maten ikke har harde kanter eller svir bør det gå bra.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 23:05   #33
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.212
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Her i gården gikk det på risengrysngrøt, kokte egg og milkshake etter mandeloperasjon. Jeg vet man er litt tilbakeholden med å tilby melkepodukter, men det var ikke noe problem hos 13-åringen til tross for at hun hadde sydd 12 pluss 14 sting i halsen.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 23:29   #34
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av daha, her.

Kan jeg røyke , hvis det har gått 10 dager? jeg har ikke fått pratet så mye med legen min.

Gratulerer, du er jo endelig ikke-røyker! Du trengte ikke engang følge denne:

Slutt å røyke på 10 dager:
Dag 1
Første dag bør være en fredag, slik at første røykfrie dag blir mandag. Skriv ned grunnene til at DU vil slutte å røyke. Legg denne et sted som er tilgjengelig, for eksempel i lommeboka. Ha den i beredskap for "svake øyeblikk". Du bør lage din egen røykelogg. For hver sigarett skriver du ned hvorfor du røykte den. Skriv også hvor godt den smakte, fra 1-5.

Dag 2
I dag skal du begynne å røyke med motsatt hånd. Nå bryter du vanen og blir bevisst hver eneste røyk. På samme måten kan du bruke lighter i stedet for fyrstikker eller omvendt. Begynn å røyke sigaretter med mindre nikotin. Vent 15 minutter etter måltidet før du røyker, og gå fra spisebordet før du tenner sigaretten.

Dag 3
Nå skal du begynne å følge loggen du har laget. Der du ser at du lettest kan la være å røyke skal du gjøre nettopp det. Fra og med i dag får du ikke røyke 15 minutter før og etter måltidene og kaffepausene.

Dag 4
Nå skal du begynne å fylle ut røykelogg 2. Du skal registrere hvor mange trekk du tar av hver sigarett. Dessuten skal du skifte til et annet merke. Fra nå av skal du ikke røyke på kjøkkenet eller i stuen. Du skal ikke røyke de første 15 minuttene etter at du har stått opp eller de siste 15 minuttene før du legger deg.

Dag 5
Flytt røyken fra pekefinger til langefinger. Mens du røyker skal du ikke gjøre andre ting samtidig. Fra i dag skal du ikke røyke 30 minutter før eller etter alle kaffepauser og måltider. Du skal heller ikke røyke i 30 minutter etter at du har stått opp og før du legger deg.

Dag 6
Gå over til et enda mildere merke. Du får bare røyke ute og helst alene. Gjør det du kan for at det å røyke blir brysomt.

Dag 7
Nå er det kun de mildeste sigarettene som skal røykes. Du skal ta færre drag av røyken og hvor mye bestemmer du før du tenner den. Fra i dag skal du ikke røyke 45 minutter før eller etter alle kaffepauser og måltider. Du skal heller ikke røyke i 45 minutter etter at du har stått opp, og ikke i de siste 45 minutter før du legger deg.

Dag 8
Nå skal du skifte fra langefinger til lillefinger når du røyker. Du bør begynne å planlegge livet de neste ukene slik at du ikke får tid til å kjede deg. Planlegg feiring av din første røykfrie dag.

Dag 9
Sett fram et spareglass. Her putter du alle pengene som ellers ville gått opp i røyk.

Dag 10
Fortell alle rundt deg at du er røykfri fra og med i morgen. Fortell også at du kan trenge litt oppmuntring. Du tar din siste røyk før du legger deg. Samtidig kaster du det du har i huset av røyk.

Gratulerer!

(Kilde: http://www.lommelegen.no/322406/slut...e-paa-10-dager)

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 09:03   #35
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Jentungen var 5 da hun fjernet mandlene, og hun spiste is på dag 1, loff på dag 2 og vanlig mat på dag 3. Kan ikke huske at jeg laget noe spesielt til henne, men det gikk jo mye i kokte poteter, fiskeboller, spagetti og lignende.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 11:34   #36
daha
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
daha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Nei, jeg har bestemt meg for å ikke begynne og røyke igjen siden jeg har holdt meg 11 dager nå. Men ellers takk folkens!!

daha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 11:36   #37
daha
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
daha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvorfor i alle dager skal du det hvis du har holdt opp i 10 dager?

Men poden her i gården overlevde på yoghurt første uka etter mandeloperasjon, det var det eneste han ville ha. Når man har kjempevondt i svelget er det som regel best med mat som ikke er flytende (da det krever ganske mye svelgbevegelse å få ned) og ikke er hard. Så lenge maten ikke har harde kanter eller svir bør det gå bra.




JEg er helt enig hehe..

daha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 11:38   #38
daha
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
daha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jentungen var 5 da hun fjernet mandlene, og hun spiste is på dag 1, loff på dag 2 og vanlig mat på dag 3. Kan ikke huske at jeg laget noe spesielt til henne, men det gikk jo mye i kokte poteter, fiskeboller, spagetti og lignende.



Oi jeg er på dag 11, og kan fortsatt ikke spise fiskeboller og kokte poteter.. Men jeg har fått infeksjon i halsen igjen :/
da var dattera de heldig men jo eldre du blir jo mer smerter har du.

daha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 11:49   #39
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Jeg fjernet mandlene for tre uker siden.
Samme dag som jeg kom hjem fra sykehuset spiste jeg kylling. Små biter uten skinn.
To dager etter spiste jeg pizza. Spiste også potetmos med bacon.
Smoothie ble alt for surt, men lunken kaffe og cola drakk jeg fra dag 4.

Så lenge maten ikke er sterk i det hele tatt og jeg hadde gooood tid glei det meste ned.

Jeg trodde at å fjerne mandlene skulle bli en liten slankekur, men nei da.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:36   #40
daha
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 6
daha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags mat kan jeg lage til en som har fjernet mandlene?

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg fjernet mandlene for tre uker siden.
Samme dag som jeg kom hjem fra sykehuset spiste jeg kylling. Små biter uten skinn.
To dager etter spiste jeg pizza. Spiste også potetmos med bacon.
Smoothie ble alt for surt, men lunken kaffe og cola drakk jeg fra dag 4.

Så lenge maten ikke er sterk i det hele tatt og jeg hadde gooood tid glei det meste ned.

Jeg trodde at å fjerne mandlene skulle bli en liten slankekur, men nei da.



hahahahah.. Kødder du ? Jeg er på dag 11, og kan fortsatt ikke spise hva som helst. Og har allerede gått ned 4 kg.

daha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no