Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 16:37   #21
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Det var dyrt ja, skal arr uttdrikkingslag snart,
det kommer nok ikke å bli i den prisklassen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 17:51   #22
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg ser at alle som har skrevet her har samme oppfatning som meg på hvilken pris som er akseptabelt. Jeg tror det dyreste utdrikningslaget jeg ha vært på hittil kom på ca 500.

Det er på dette utdrikningslaget lagt opp til program fra frokost til sen natt så jeg tror ikke jeg tar med tid til å bli med på alt. Jeg kjenner kun bruden og har hilst på 2 andre venninner av henne, de er mye yngre enn meg og vi deler ikke samme interesser (de er glødende opptatt av tatovert lipliner og hudpleie)....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 20:17   #23
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Signerer bare de andre!

Selv husker jeg at på mitt eget utdrikningslag så fikk jeg tilfeldigvis se at de ble belastet med 500,- pr pers. og da ble jeg kjempeflau. Tenk at de var villige til å betale såååå mye for et utdrikningslag for meg .....

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 20:53   #24
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg synes det var altfor dyrt. 500,- er mer enn nok mener nå jeg. Hyttetur høres ut som et hyggelig utdrikningslag.

Men det er noe jeg stusser over. Det står flere ganger at brudens forlovere - er det vanlig i dag at man har flere enn en forlover? Da jeg giftet meg var en forlover hver (en til brud og en til brudgom) det som var vanlig.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:35   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.270
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg har selv arrangert utdrikningslag og skal man ha en aktivitet, noe mat, noe drikke og noen effekter går pengene fort. 1000,- synes jeg imidlertid er altfor dyrt. Jeg fikk det jeg arrangerte ned i 700,- per pers for dem som drakk alkohol; da med alle aktiviteter, all mat og all drikke. Dette er omtrent det nivået de fleste utdrikningslagene jeg har vært i har ligget på. De har da inkludert en aktivitet som har vært morsom for alle, ikke bare bruden, slik at man selv også har utbytte av det (vi hadde curling, ca halve summen gikk til det). Uten en slik aktivitet, mener jeg at man bør komme ned i 300-400 kroner.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:36   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.270
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg ser at alle som har skrevet her har samme oppfatning som meg på hvilken pris som er akseptabelt. Jeg tror det dyreste utdrikningslaget jeg ha vært på hittil kom på ca 500.

Det er på dette utdrikningslaget lagt opp til program fra frokost til sen natt så jeg tror ikke jeg tar med tid til å bli med på alt. Jeg kjenner kun bruden og har hilst på 2 andre venninner av henne, de er mye yngre enn meg og vi deler ikke samme interesser (de er glødende opptatt av tatovert lipliner og hudpleie)....

Man bør jo også ha differensierte priser for dem som ikke er med på alt. Jeg hadde et regneark hvor jeg beregnet pris for hver enkelt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:39   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.408
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg har forstått at det er store kulturelle forskjeller på dette.

I hjembyen min koster et utdrikningslag 200 kroner og man tar med en rett til koldtbord/tapas.

Her i Oslo har jeg vært med på utdrikningslag som koster 500 - 1000 kroner. Jeg synes egentlig at det er litt for mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:42   #28
punky
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 29
punky har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Lenge siden jeg har vært på utdrikning skjønner jeg!

Har vært med på ca 400,- kr hver med fallskjermhopp, vi var mange da...Og resten av dagen gikk stille og rolig for seg med middagslaging med oppgaver!

Så jeg synes 1000,- er for mye uansett!

Og aromaterapibehandlinger er ikke å anbefale på utdrikkningslag....Økt blodsirkulasjon kan gjøre bruden veldig fort borte i sitt hode!!!

punky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:44   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.163
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det var dyrt ja, skal arr uttdrikkingslag snart,
det kommer nok ikke å bli i den prisklassen.


Åh! Skal du? Når?

Jeg synes det er UHØRT å gjøre det så himla dyrt.
Jeg trodde det var meningen å gjøre det til en minnerik dag/kveld/helg med gjengen, ikke om å gjøre å rase rundt fra sted til sted og å gjøre så mange fantastiske stunt!

Jeg ville heller ønsket at flest mulig kunne delta, enn at det skulle være flest mulig fancy aktiviteter.
*vil ikke i helikopter eller hoppe i strikk og slikt*

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:45   #30
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Nasse Nøff, her.


Men det er noe jeg stusser over. Det står flere ganger at brudens forlovere - er det vanlig i dag at man har flere enn en forlover? Da jeg giftet meg var en forlover hver (en til brud og en til brudgom) det som var vanlig.


Det har visst blitt vanlig med flere forlovere, gjerne to. Jeg vet at en del velger å gjøre det slik for å slippe å velge mellom to venninner.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:47   #31
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.754
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Nasse Nøff, her.

Men det er noe jeg stusser over. Det står flere ganger at brudens forlovere - er det vanlig i dag at man har flere enn en forlover? Da jeg giftet meg var en forlover hver (en til brud og en til brudgom) det som var vanlig.

Det er vel mest vanlig med 1. Men jeg skal ha 2. Klarte ikke å velge mellom de to beste venninnene mine...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:06   #32
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Som de andre sier; dette er unødvendig dyrt. Sier ikke at det er uvanlig dyrt, men det kan da ikke være nødvendig...
Selv gjorde jeg noen sprell i mitt uttrikningslag som gjorde at jeg sponsa mat og mye drikke på hele hurven

Gubben var i et utdrikningslag for halvannet år siden; gocart ett sted, deretter kjøre halvannen time for å ha noe fjordrafting. Dette ble de forsinka til fordi alt tok lenger tid - det var mas om tidsklemme hele tida, og lite kos. Stress! Det skulle gå slag i slag i slag i slag - og endte opp over to timer for seint til den avtalte strippingen på en gogo-bar...

JA TIL HYTTETUR O.L.!!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:14   #33
Davina
Nybegynner
 
Davina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 20
Davina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

  • Åfysjameg..... Det var kjempedyrt! De utdrikningslagene jeg har vært i har vært ca halve prisen....Var invitert i et hvor de skulle til Liseberg m/ overnatting og greier??? Dette var en gammel klassevenninne som jeg ikke hadde sett på årevis, så jeg takket pent "nei". Tror det er det som skjer når det blir for dyrt, alle unntatt de aller nærmeste trekker seg...

Davina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:31   #34
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Veldig mange penge, ja. Jeg kunne nok være med, om det var aktiviteter på programmet som hørtes morsomme ut, men medmindre man vet, at alle de som man inviterer har råd, synes jeg det er uhøfligt at noen skal bli ekskludert. Det er jo ikke gøy for folk å måtte si at "desverre har jeg ikke råd til å være med på helikopterturen, men jeg kommer og hilser på mens dere er på restaurant om kvelden".

Siste utdrikkingslag jeg var på (i Oslo) kostet 350 kr. Da innspilte bruden en CD på UiO´s musikkinstitutt (hun synger), det var lunsj i parken og tapas om kvelden, vi var til magedans, og bruden fikk skønhetsbehandling av en av gjestene, med skønhetsprodukter som vi hadde tatt med. Superduper dag !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 12:27   #35
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Det var dyrt!!
De utdrikkningslagene jeg har vært i har kostet max 300 kr alt inkludert. Jeg har vært i 1 utdrikkningslag som kostet 700 kr + mat og drikke. Det var desidert det kjedeligste utdrikkningslaget jeg har vært i!!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:14   #36
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg hadde ikke brukt så mye penger på et slikt lag.
Dette var jo spinndyrt.
Til nøds skulle jeg brukt det til min nærmeste venninne, men spørs om jeg hadde hatt råd ja.
Også får man ikke beskjed så tidlig at man kan legge av litt heller.
Jeg hadde fått litt bismak i munnen om det hadde blitt brukt så mye penger, samtidig VET jeg at ikke halvparten hadde dukket opp en gang med en slik pris.


Jeg er så glad at det ikke ble brukt mye penger på mitt lag.
De hadde dandert til en liten picnic inni garasjen (i tilfelle regn) hos min forlover med teppe på gulvet og stearinlys, reker og masse godt.
Alle satt på puter rundt.
Før dette hadde jeg fått meg en runde i trillebår rundt i byen i en grusom habitt og gorilla tøfler, hvor jeg fikk forskjellige oppgaver.

Så koste vi oss inne med leker god drikke og snack etterpå.
(jeg var den eneste som ikke drakk pga jeg var gravid).
En bytur ble det til slutt, så vi fikk rocka litt også.
En fantastisk dag.
De spleiset på rekene og drikken, samt at hver og en hadde kjøpt en liten ting til max 20 kroner som jeg skulle gjette hva var.
Samtlige ting skulle være noe som minte om meg eller hadde noe med meg å gjøre, veldig festlig.
De hadde laget et festlig glass til meg også som står her i hyllen.
Stilett glass som de har malt på.

De hadde tenkt på Go cart, men turde ikke fordi jeg var gravid, og det hadde jo ikke kostet så mye om de hadde gjort det heller.
100 lapp for 15 minutter og hos oss er det ikke alle som skal gjøre aktiviteten, kun bruden, de andre er på sidelinjen og heier.
Slik er det i vår gjeng.

Det viktigste for meg er at vi koser oss sammen, og det sa jeg ifra også.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 21:47   #37
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Ikke dyrere enn kr 500,- syns jeg.

Og ett tips for å slippe å betale alt sjøl....

Send ut giro til de som skal være med, eller avtal en dag som det skal være betalt. Det er litt kjedelig å betale nesten alt sjøl....

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 10:10   #38
Linda
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 49
Linda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

1000 kroner var dyrt syns jeg

Linda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 17:08   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.999
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg innbiller at tidligere utdrikningslag (til nære venninner) har kostet betraktelig mindre. Er jeg helt på jordet?!? Er jeg rett og slett blitt en gnien kjerring som har mistet kontakt med virkeligheten?

Det har tatt helt av de seinere årene med slike utdrikkingslag. Tidligere var det snakk om å få til et godt måltid, nok drikke og så skulle hver og en ha med en innpakket ting til bruden som hun skulle gjette hva var. Tingen skulle være knyttet til en eller annen morsom historie der giveren og bruden hadde vært involvert og det var egentlig det. En morsom kveld med jentene rett og slett.

Nå skal det være spaopphold og hanggliding og gudene vet hva og jeg synes det blir for teit å ut med hundrevis og til og med tusenvis av kroner for et slikt arrangement. De fleste er jo bedt i bryllupet også og skal ut med gave og kanskje ha nye klær og hva vet jeg. Det baller på seg og blir dyre greier synes jeg. Jeg er gnien og kjip og gidder ikke være med på slikt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 17:10   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg har vært med og arrangert noen utdr.lag nå, og vi har hele tiden vært bevisst at det ikke skal være for dyrt

Jevnt over har vi ligget på 500 kr + drikke til seg selv. Og det har vært bra utrdr.lag!

Søs takket nei til et utrd.lag en gang. Fikk mail fra forlover der alt opplegget var klart, og ville koste 1500 kr! Og søs skulle ikke i bryllupet en gang, var ikke invitert. Men tenkte være med på utrdr.lag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no