Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer og serier du aldri blir lei av

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-11, 23:54   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.128
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Love Actually, Alene hjemme 1 og 2, Sleepless in Seattle, You've got mail, When Harry met Sally (ja, jeg er svak for Meg Ryan) og ellers Veronica Mars, Friends, House, Angela (), Dawson Creek og Criminal Minds.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:39   #22
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Dette med friends ja! Og Seinfeld! Cold feet, sukk! Gamle miss marple filmer eller serier. Anne fra bjørkely. That 70's show, Will & grace. Akutten! Remington Steele!

Gattaca, the sound of music, four weddings and a funeral, det er nok mange flere!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:56   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Gilmore Girls kan jeg se om og om igjen. Er på sesong 2 nå for 6gang eller noe sånt.

Big bang kan jeg også se om igjen uten problemer. Serier hvor dialogen er det spennende ikke hva som skjer. Criminal minds holder jeg og mannen på å se om igjen nå, men når vi kommer til en episode vi begge husker godt hopper vi over, for det er saken som er episoden, ikke dialogen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:59   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Polarexpressen! Jeg prøver å kun se den lillejulaften da, det er tradisjon. Hvert eneste år den 23. desember, benker vi (mann og barn) oss foran skjermen, finner frem kakao og grøt eller varme runstykker, og varme pledd, og setter på Polarexpressen. DA er det jul!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:59   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

I ikke prioritert rekkefølge:
Love, Actually
Billy Elliot
Good Will Hunting
Jason Bourne-filmene
Pride and Prejudice - BBC-utgaven
Dirty Dancing
Big Bang Theory
That 70's Show

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:18   #26
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Friends
Six Feet Under
Grey's Anatomy
Thelma & Louise
LOTR-trilogien

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:30   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.128
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Dirty Dancing. Hvordan kunne jeg glemme den.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:44   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Dirty dancing og pretty woman.
Mash 4077 kan jeg også se igjen og igjen, girlmore girls liker jeg også veldig godt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:45   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Total Recall kan jeg se igjen og igjen og har også sett den sikkert 4000 ganger.




Ja, og så alle Terminatorfilmene!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:14   #30
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Uh, jeg vet ikke om jeg skal begynne å ramse opp; vi har over tusen filmer i skapet og det er maaaange som ses omattatt og omattatt. Mumiefilmene er absolutt blant dem.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:24   #31
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Gilmore Girls og M*A*S*H*.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:28   #32
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Pamina har forresten en av mine absolutte favoritter på listen: Strictly Ballroom. Men den er ikke mannen så begeistret for, så den må ses i ensomhet. Og A knight's tale. Og 10 things I hate about you. (Heath Ledger, ja. *sukk*)
Point Break
Indiana Jones 3
Batman returns
En god del MAcGyver- og A-team-episoder
Firefly-serien
Can't buy me love
The truth about cats and dogs
Ivanhoe
Star Wars-trilogien (den originale)

jeg tror jeg skal gi meg nå.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:55   #33
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Jeg har flere jeg da, filmer denne gangen:

Sleepless in Seattle
You've got mail
The American President
Dave
Groundhog Day
Sliding Doors
Alle Star Trek-filmene
Fifth Element

  Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 08:05   #34
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Jeg blir aldri lei Istidfilmene. Har blitt utrolig flink til å manipulere ungene til å velge en av dem når det er filmtid.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 08:12   #35
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Jeg må huske å gå tilbake til denne tråden når jeg føler trang til å klage over at ungene gjerne ser den samme filmen om og om og om igjen.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 08:33   #36
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

24. Har sett alle sesongene flere ganger...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 08:49   #37
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Friends kan jeg se på igjen og igjen, ja og Sex and the city og Love Actually - jeg sipper hver gang de kommer til flyplassen på slutten, og når jeg er på flyplasser og ser at noen som har savnet hverandre møtes i RL.

Jeg kan jo bare låne denne

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 09:12   #38
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.797
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Serier: Nord og sør, Centennials, Friends, Anne fra Bjørkely

Filmer: Dirty Dancing, Top Gun, Mars og venus.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 09:16   #39
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Die Hard filmene
Pride and Prejudice - BBC utgaven
Strictly Ballroom
Buffy the vampire slayer
Den eneste ene og Italiensk for begynnere

Buffy går runde på runde her hjemme også, jeg blir aldri lei!
Jeg har sett Starship Troopers en milliard ganger også, og Dirty Dancing så klart.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 09:27   #40
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer og serier du aldri blir lei av

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Gilmore girls!!

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no