Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har du ikke noe annet, da

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 11:58   #21
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Har du ikke noe annet da

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Å her ble vi fortalt at den eneste som holdt seg tørr var vår sønn som brukte troll dressen. de med regntøy hadde blitt våte gjennom.
Mini har ikke blitt våt i dressen før i dag men da hadde han helt en bøtte med vann inni dressen og da var det ikke så rart.

Det husker jeg vi ble fortalt da mellomsten gikk i barnehagen også. Han hadde Trolldress som var klissvåt utenpå, men knusktørr inni.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:10   #22
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.105
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du ikke noe annet, da

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg fikk ikke summet meg og spurt om hva han heller skulle hatt, for dette kom fra en 20 år gammel jente som ikke kan si kylling men cchylling og chue og sånn. Jeg holder en knapp på at den reima-dressen blir en hit etterhvert.

Man trenger ikke være blåst i hodet selv om man sliter med kj-lyden.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:30   #23
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du ikke noe annet da

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Jeg måtte ta hjem regntøyet fra barnehagen for å få de til å bruke reima-vårdressen, den var nemmelig så fin at den sparte de på. Så det kan kanskje være at hun synest den var for fin til barnehagebruk da?

Skjønner faktisk at enkelte barnehager vegrer seg mot å bruke nye og fine ting. En venninne av meg driver en privat barnehage, og hadde puttet på et barn en (ny) dress - den eneste dressen barnet hadde. Etter ute-økten var jo såklart barnet litt møkkete, og da fikk hun så hatten passet av foreldrene fordi den nye dressen hadde blitt skitten!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:37   #24
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du ikke noe annet, da

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Hva tycks ?

Jag tycks du heller skulle spurt hva assistenten mente, fremfor å gå i sjokk for at det dyre utstyret ditt muligens ble dissa.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:44   #25
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du ikke noe annet, da

Tosse : Jeg mener heller ikke at hun er blåst i hodet. Det var jo litt voldsomt. Men jeg legger nok merke til at kj-lyden ikke fungerer helt for henne, som skal være rollemodell for en hel haug barn. Takk for innspill forresten.

Surre Det ble jo helt komisk, de fleste foreldre handler vel inn utstyr som skal brukes, og gjerne godt.

LilleRosin: Har kommet meg over sjokket kan du si. Det var nok ikke så voldsomt som du leste det. Min intensjon var å sørge for at gutten min hadde tipptopp utstyr, også falt det litt sammen. Det går bra med meg nå :comfort: Takk for innspill.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no