Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tilbud på fine dørskilt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-13, 14:11   #21
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Hvem i familien setter dere først/sist på dørskiltet?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 15:20   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.015
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Hvem i familien setter dere først/sist på dørskiltet?

Barna først - som regel yngst til eldst, og så oss foreldre til slutt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 16:47   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.917
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Yngste barn først, meg sist. Vårt ble slik;

Yngstemann
Eldstemann
Gubben og Jeg

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:24   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg hadde satt foreldrene først. Ungene flytter jo ut etterhvert.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:34   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg vinner! Vi har bodd her siden 2001 og har fremdeles ikke dørskilt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:36   #26
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Vi har

-Eldste barn
-Mellomste barn
-Yngste barn I
-Yngste barn II

Mor og Far
Etternavn

(Alle har ett og samme etternavn, det forenkler jo gjerne dørskiltorganisering. )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:39   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Hva heter egentlig dørskilt på engelsk? Om jeg søker på door sign får jeg bare opp sånne møteromskilt, toalettskilt eller barneromskilt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:49   #28
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.707
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Blir det ikke litt dumt med bilde når barna vokser til?

Minstemann her er 1år og dumt å ha babybilde på døren i 10år liksom.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 21:07   #29
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg lagde et med "Her bor familien xxxxx" i litt morsom skrift.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 21:51   #30
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Førsøkte å bestille, men pga java kommer jo aldri den dustete bankid'en

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 22:22   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.917
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Blir det ikke litt dumt med bilde når barna vokser til?

Det tenker hvertfall jeg, så ingen bilder på vårt dørskilt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 22:23   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.917
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg hadde satt foreldrene først. Ungene flytter jo ut etterhvert.

For 199 kr, så kan jeg ordne nytt dørskilt når den tid kommer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 17:32   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

For 199 kr, så kan jeg ordne nytt dørskilt når den tid kommer.

Med den tiden det tar meg å få dørskilt (foreløpig ele voksenlivet) er det lurt å tenke langsiktig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 17:38   #34
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Nå fikk jeg mail om at den er sendt til produksjonsavdeling, men i mailen står det at skiltet koster 390 kr. Håper det ikke stemmer og at det ikke er oppdatert.

Sitat:

Din ordre består av følgende produkt(er): Antall: 1 Produkt: Doorplate Enkeltpris: Kr 390.00 Totalsum: Kr 390.00 Antall: 1 Produkt: Wall Hanger bored (set of 4) Enkeltpris: Kr 0.00 Totalsum: Kr 0.00 Antall: 1 Produkt: Grunnpris Enkeltpris: Kr 99.00 Totalsum: Kr 99.00 Antall: 1 Produkt: percent Voucher Enkeltpris: Kr -489.00 Totalsum: Kr -489.00

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 20:21   #35
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Nå fikk jeg mail om at den er sendt til produksjonsavdeling, men i mailen står det at skiltet koster 390 kr. Håper det ikke stemmer og at det ikke er oppdatert.

Noe slikt stod det i mailen jeg fikk også. Sendte en mail og spurte, og de sa at døreskiltet koster 195,- pluss porto

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 20:22   #36
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Førsøkte å bestille, men pga java kommer jo aldri den dustete bankid'en

Kan betale via giro også

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 20:45   #37
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Ok, da satser jeg på at tilbudet ikke er oppdatert i bekreftelsen.
Jeg bestemte meg for å betale når jeg hentet den.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 21:32   #38
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Har dere fått dørskiltet?

Jeg fikk i dag, og er veldig misfornøyd. Jeg brukte en originalfil fra Fame (hadde kjøpt bildefilene) som var lys og tydelig på hvit bakgrunn. Skiltet var mørkt, ansiktene våre er mørke med orange skjær, skyggene er nesten svarte. Selv den hvite bakgrunnen virker mørknet.

Jeg kommer til å klage.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 21:33   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.917
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Jeg har ikke bestilt med bilde på, kun tekst. Håper det blir bra.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 21:34   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vinner! Vi har bodd her siden 2001 og har fremdeles ikke dørskilt.

Pøh. Vi har eid bolig siden 1998 og har aldri hatt dørskilt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no