Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Exit; mye fint der nå

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 19:39   #21
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.112
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er bare føre var. Spesielt på Exit, det selges ut så fort der. Jeg er innom omtrent annenhver uke for å sjekke hva de har fått nytt.

Kjenner meg igjen i det forsåvidt. Jeg venter en av de nærmeste dagene et utrolig festlig antrekk til lillesøster fra La Redoute. Det er tiltenkt sommeren og var egentlig litt for dyrt nå, men jeg turte ikke ta sjansen på å vente .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 19:42   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Hmm kanskje jeg skulle ta meg en tur på Barnas Boutique i morgen, de selger jo mye av de samme klærne som de rene Exit-butikkene, gjør de ikke?

Joda, men uansett er nå ikke veien lang til byn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 19:45   #23
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Nei, men det var nå siden jeg skulle ned på Vestkanten i morgen en tur...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:55   #24
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Exit; mye fint der nå

*vet hvor jeg skal innom i morgen*

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 18:34   #25
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Ja Exit har utrolig mye fint :tomlommebok:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 19:58   #26
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Exit har mye stilig, men den tøffe dongerikjolen jeg kjøpte til snuppa, var smalest der snuppa var tykkest, så den måtte byttes inn igjen.

Så da ble det dongerikjole fra Benetton i steden (uten innsving , så får vi heller finne noen fine topper på Exit.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 20:06   #27
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Enig! Det er veldig mye fint der! Jeg er stadig vekk innom og jeg handler stadig vekk noe ja Sist uke kjøpe jeg nydelige kjoler til snuppene. Har ingen planer for når de skal brukes, men jeg turde ikke vente Like kjoler i litt forskjellig farge ble det på dem og de var nydelige!!!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 20:10   #28
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.031
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Er det bare jeg som synes at klærne fra Exit er av dårlig kvalitet? Spesielt gensrene; jeg synes de blir slaskete og mister fasongen etter bare et par vask, pluss at sømmene har en tendens til å gå opp. Veldig synd synes jeg, siden de har så mye fint.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 20:11   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg likte ikke gutteklærne fra 4 år og opp?!? som exit her hadde fått inn. Knall oransj funker ikke på min gutt.
Men gutteklær til mindre gutter var det mase fint i fasong og farger.

Oy - stilig. Exit åpner snart på kjøpesenteret rett ved der jeg bor - og Storebror her i huset elsker oransj!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 20:27   #30
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

De har fått Exit butikk her også, og nå vet jeg ikke om jeg våger meg innom for det kan bli dyrt høres det ut for.
Synes også det er en butikk som har kjempemasse fint. Finner spesielt masse finne gutteklær der som er litt klassiske. Før de fikk egen butikk her så måtte vi alltid innom "Sitronen sin" når vi var på de kanter.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 20:31   #31
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er det bare jeg som synes at klærne fra Exit er av dårlig kvalitet? Spesielt gensrene; jeg synes de blir slaskete og mister fasongen etter bare et par vask, pluss at sømmene har en tendens til å gå opp. Veldig synd synes jeg, siden de har så mye fint.

Jeg synes Exit har jevnt over bra kvalitet jeg, og ikke så gruelig dyrt heller. Det eneste jeg har vært misfornøyd med, er pysjene og bodyene (disse 3 for 100) - noe slaskete.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:35   #32
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er det bare jeg som synes at klærne fra Exit er av dårlig kvalitet? Spesielt gensrene; jeg synes de blir slaskete og mister fasongen etter bare et par vask, pluss at sømmene har en tendens til å gå opp. Veldig synd synes jeg, siden de har så mye fint.

De varierer en del i kvalitet, og disse billige knvoluttbodyene er håpløse, noen gensre likedan - har lært meg hva som er bra og dårlig, jeg nå
Olabuksene og fløyelsbuksene er VELDIG vide over rompa og magen, så de passer ikke på mine jenter. Men jeg har funnet en del favorittklær på Exit, ja

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 10:47   #33
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Veldig vide? Åtteåringen min passer ingen bukser der, alt er bittesmått hehe... Får det skjelden over knærne på henne, selv om betjeningen sier det skal passe.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:16   #34
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Veldig vide? Åtteåringen min passer ingen bukser der, alt er bittesmått hehe... Får det skjelden over knærne på henne, selv om betjeningen sier det skal passe.

Jentene mine er slanke og lange i beina og trenger noen str over sin alder. Buksene er vel ganske trange i beina (passe til mine), men danser rundt livet - noenhar jo sånn strammestrikk, men det går ikke for det blir så klumpete...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:41   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Buksene sitter perfekt til min niåring. Hun bruker str 134 og den sitter akkurat som den skal i livet og er passe lang. Det er ikke vanlig, ellers bruker hun str 140 i bukser fordi hun har hofter. Hun har dessverre arvet sin mors kroppsbygning selv om hun er slank.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 12:03   #36
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Jeg er også veldig glad i Exit klærne. I min nærmeste Exit butikk selger de også Name-it klær men nå har snuppa her blitt så stor så jeg finner ikke de klærne i str.6 år. Name-it har også mye nydelig til små frøkner.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 12:50   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Kjøpte nettopp en vårjakke til Mathias på Exit. Liker veldig godt Exit, og Mathias passer godt fargene på kleskolleksjonene deres! Men tøyet er veldig stort i størrelsen, så det er lett å bomme!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 16:10   #38
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

De varierer en del i kvalitet, og disse billige knvoluttbodyene er håpløse, noen gensre likedan - har lært meg hva som er bra og dårlig, jeg nå
Olabuksene og fløyelsbuksene er VELDIG vide over rompa og magen, så de passer ikke på mine jenter. Men jeg har funnet en del favorittklær på Exit, ja

Buksene er vide ja, men ikke de i dongeri. Etter en vask var siste bukse for liten til Emma, hun er litt lubben over magen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 16:12   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Buksene sitter perfekt til min niåring. Hun bruker str 134 og den sitter akkurat som den skal i livet og er passe lang. Det er ikke vanlig, ellers bruker hun str 140 i bukser fordi hun har hofter. Hun har dessverre arvet sin mors kroppsbygning selv om hun er slank.

Vil du ha buksen, den i dongeri? 140 og blitt litt liten etter vask. Fås mot porto og innpakning.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 16:19   #40
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Exit; mye fint der nå

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vil du ha buksen, den i dongeri? 140 og blitt litt liten etter vask. Fås mot porto og innpakning.

Ja, gjerne det? Sender deg PM, jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no