Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Tilbakemeldinger forsvinner

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 14:28   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du gjør det rett over her.

Nå har jeg gitt deg en prikk for hvert av de. Si ifra når du har sjekket kontrollpanelet, så kan vi se hva som skjer når jeg slår de sammen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:29   #22
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Så hvis vi poster to innlegg med 5 minutters mellomrom så slår dere dem sammen?

Ikke nødvendigvis. Vi vurderer litt etter innholdet også. Noen ganger passer det best at det står slik.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:29   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Så hvis vi poster to innlegg med 5 minutters mellomrom så slår dere dem sammen?

Bruker ikke slå 5 minutts mellomrom sammen, men det er ikke uvanlig at folk poster 2-4 innlegg innenfor 1 minutt. For å sitere flere, der har vi multiquote. Eller for å føye til noe, der har vi endreknappen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:29   #24
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Sånn ja! Trodde du mente å poste det samme innlegget flere ganger, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:30   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

(Du markerer multiquoteknappen i innleggene du vil svare på så de blir orange, så trykker du på skriv svar kanppen i bunnen av tråden, og vips, så har du alt du vil svare på i ett innlegg. )

Og multiquoteknappen er den som ser sånn ut:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:30   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Nå har jeg gitt deg en prikk for hvert av de. Si ifra når du har sjekket kontrollpanelet, så kan vi se hva som skjer når jeg slår de sammen.

Ryli?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:31   #27
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Nå har jeg gitt deg en prikk for hvert av de. Si ifra når du har sjekket kontrollpanelet, så kan vi se hva som skjer når jeg slår de sammen.

Ok, nå kan du slå sammen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:32   #28
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Ok, nå kan du slå sammen.

Hva skjedde?

Den forsvant hos meg, så da er det forklaringen.


Sist redigert av HP : 16-11-06 kl 14:39. Årsak: Oppdatert
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:38   #29
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tidligere i dag fikk jeg en prikk, men plutselig har den forsvunnet fra listen. Og det mener jeg har skjedd en gang tidligere også. Finnes det en logisk forklaring på det? (Nei, det er ikke sånn at jeg har fått så mange prikker etterpå at den har forsvunnet ut i bunnen. )
Poengene er der fremdeles, det er bare selve kommentaren som er borte.

Det er flest damer her. Det hender at de ombestemmer seg. Du var heldig som fikk beholde poenget.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:40   #30
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det er flest damer her. Det hender at de ombestemmer seg. Du var heldig som fikk beholde poenget.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:50   #31
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner



Prikk nr. 2 forsvant, ja. Men poengene mine beholder jeg. (Helt til dere sender avgårde en rødprikk for å ta dem tilbake. )

Beklager at det tok litt tid, men jeg hadde en sjef på telefonen som maste med meg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:53   #32
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Jeg glemmer å bruke multiquote når jeg blir ivrig, men jeg vet hvordan den skal brukes, og jeg lover på tro og ære at jeg skal skjerpe meg.

(Nå ble det visst dobbelt opp igjen. )

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:58   #33
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Jeg har vurdert å gjøre sånn at det automatisk blir slått sammen. Jeg skal undersøke den muligheten litt nærmere, så unngår vi prikkeproblemet iom at sammenslåingen skjer i det en poster.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:03   #34
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg har vurdert å gjøre sånn at det automatisk blir slått sammen. Jeg skal undersøke den muligheten litt nærmere, så unngår vi prikkeproblemet iom at sammenslåingen skjer i det en poster.

Det var lurt. For nå gjorde jeg det nemlig igjen i en annen tråd. Det blir ofte sånn når jeg svarer på en tråd, og så kommer det et nytt innlegg mens jeg skriver. Men det ser jeg ikke før jeg allerede har postet (fordi jeg er sløv til å sjekke forhåndsvisningen), og da svarer jeg på det nye innlegget i en ny tråd.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:20   #35
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og multiquoteknappen er den som ser sånn ut:


Og hvor i all verden er den knappen?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:20   #36
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

(...)Det blir ofte sånn når jeg svarer på en tråd, og så kommer det et nytt innlegg mens jeg skriver. Men det ser jeg ikke før jeg allerede har postet (fordi jeg er sløv til å sjekke forhåndsvisningen), og da svarer jeg på det nye innlegget i en ny tråd.

Om du bruker "Endre", så er det ikke sikkert at de som følger med i tråden får med seg at et innlegg blir endret. Iallefall ikke om det postes 2-3 innlegg mens du endrer. Og man får vel ikke beskjed om nytt innlegg i tråden når et innlegg bare er endret?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:22   #37
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Og hvor i all verden er den knappen?

Mellom og

(Og Kisha svarte mens jeg svarte... Blir jeg sammenslått nå?)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:22   #38
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Hi, hi, fant den.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:26   #39
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Om du bruker "Endre", så er det ikke sikkert at de som følger med i tråden får med seg at et innlegg blir endret. Iallefall ikke om det postes 2-3 innlegg mens du endrer. Og man får vel ikke beskjed om nytt innlegg i tråden når et innlegg bare er endret?

Sånn tenker jeg også. Jeg leser i hvert fall aldri en tråd flere ganger for å se om noen har endret innleggene sine underveis.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:16   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tidligere i dag fikk jeg en prikk, men plutselig har den forsvunnet fra listen. Og det mener jeg har skjedd en gang tidligere også. Finnes det en logisk forklaring på det? (Nei, det er ikke sånn at jeg har fått så mange prikker etterpå at den har forsvunnet ut i bunnen. )
Poengene er der fremdeles, det er bare selve kommentaren som er borte.

En prikkeskrytetråd, nå har jeg sett det også ...

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Var den inbildt kansje?

Teller innbilte prikker også?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.


Beklager at det tok litt tid, men jeg hadde en sjef på telefonen som maste med meg.

Sånne sjefer skulle vært sparket! Plage deg på den måten, mitt oppi forumskribleriene dine ... Hvor er AMU når du trenger dem?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Sånn tenker jeg også. Jeg leser i hvert fall aldri en tråd flere ganger for å se om noen har endret innleggene sine underveis.

Nei, hvis det er et krav så må jeg kanskje ha en pause fra dette forumet...

Sorry folkens, men jeg var multiquotejomfru, så dette måtte testes ...
Ikke quote meg, det kan hende jeg sletter innlegget

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no