Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 09:23   #21
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg har sett noe på 71 grader nord og Farmen, men det er mange år siden sist, husker ikke når det var.
Jeg så vel da han Gaute vant - det var kanskje første sesong?

I hvert fall ser jeg nesten ikke på TV lenger. Etter at jeg begynte å strikke og fant ut at man kunne kjøpe hele sesonger av ting på DVD.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:23   #22
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Ingen.
Ingen "talentkonkurranser" heller.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:24   #23
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Jo, første sesongen av "Idol" så jeg sammen med datteren min.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:29   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.065
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg kjenner overraskende mye mennesker som har vært med i diverse realityserier. De gangene jeg har kjent noen, så har jeg fulgt med. Så det har blitt noen sesonger av både Big Brother, Robinson, 71 grader nord, Farmen, Beauty and the geek og Jakten på kjærligheten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:56   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg følger ikke med, men kommer jeg over Cake Boss, så blir jeg sittende å se på. :fascinert:

Jeg og. Også den med sigøynerbryllupene.

Jeg ser på 71 grader nord hvis jeg husker det (sjeldent), og på X-factor/idol/etc med ungene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:58   #26
Stabæk_fan
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Innlegg: 64
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg regner ikke Idol, Norske Talenter og The Woice som realityserier, men talentkonkurranser. Jeg har sett alle disse konkurransene, ungene elsker de og det er en del av fredagskosen.

Akkurat det er jeg enig i, har aldri skjønt hvorfor de ses på som Reality.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:59   #27
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

71 grader nord, men ikke de siste sessongene.
Farmen, alle sessonger.
Amazing race.
Robinson, de siste sessongene.

Og det var visst det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 10:01   #28
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

71 grader nord og Gullfeber er favorittene!

Åja, det hender jeg ramler innom Gullfeber, men stort sett glemmer jeg å se på det. Synd, for jeg liker det programmet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:01   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg regner ikke Idol, Norske Talenter og The Woice som realityserier, men talentkonkurranser. Jeg har sett alle disse konkurransene, ungene elsker de og det er en del av fredagskosen.

Opprinnelig lagt inn av Stabæk_fan, her.

Akkurat det er jeg enig i, har aldri skjønt hvorfor de ses på som Reality.

Jeg har alltid sett på de typer talentshow som en type reality, men da kan jeg faktisk si at jeg ikke ser på noe som helst av realityserier.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:07   #30
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Big Brother
Jakten på Kjærligheten (et par ganger)
Paradise Hotell (siste to ganger)
Farmen (et par ganger)


Jeg ser også på talentkonkurransene nevnt over her.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:08   #31
Stabæk_fan
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Innlegg: 64
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har alltid sett på de typer talentshow som en type reality, men da kan jeg faktisk si at jeg ikke ser på noe som helst av realityserier.

Det er nok litt forskjell fra folk til folk, og offisielt er det vel gjerne betegnet som realityshow. Så slik sett er det vel realitytv. Selv om jeg personlig ikke ser på det som reality.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:10   #32
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg ser ikke på noen av de, men den Cake boss hadde kanskje fenget meg. Hvilken kanal går den på? (sannsynligvis en jeg ikke har)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:22   #33
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg trodde Cake Boss var en spøk.

Forresten må mye ha skjedd på realityfronten, for mye av det dere nevner aner jeg ikke hva er.
Norske Talenter og The Voice aner jeg heller ikke hva er. Kanskje fordi jeg aldri ser på TV2?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:10   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg skrev at jeg ikke følger med på noen og det stemmer. Jeg synes både talentshow og reality er veldig kjedelige greier.

Jeg har sett enkeltepisoder, men da fordi jeg har kjent en av deltakerne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:23   #35
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.984
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg personlig regner heller ikke talentshowene som realityshow, dog defineres det nok som det innenfor medievitenskapen. Så da må jeg si at jeg faktisk ser noe reality da - jeg ser nemlig på Idol

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:30   #36
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg så den første sesongen av Robinson, og fikk med meg deler av første Big Brother-sesongen. I tillegg fulgte jeg sporadisk med på Ungkaren, Farmen og 71 grader nord de første årene de gikk. De siste årene har jeg skygget helt unna reality, og er drittlei hele greia. Det finnes sikkert noen ok serier, men jeg er så ufattelig lei av selvfokuserte, narsissistiske personer som skal vise seg frem på TV og for å få en eller annen form for kjendisstatus.

:grumpy old woman:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:33   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Jeg har ikke fulgt fast med på noen, men av og til blir jeg sittende og stirre fordi man bare ikke klarer å la være. Første Big Brother-sesongen satt jeg og så på med vidåpne øyne og åpen munn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:40   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Ingen fast, men Farmen har jeg vel sett noen sesonger av. (Ikke hver episode og sånn, men nok til at jeg kan si at jeg har fulgt med.) Idol, og X-faktor fulgte jeg vel med på første sesong av hver, men så falt jeg av. Den realityserie som virkelig klarer å fenge meg, er ikke laget enda.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:41   #39
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke Realityserier følger/har du fulgt med på?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

De gangene jeg har kjent noen, så har jeg fulgt med. Så det har blitt noen sesonger av både Big Brother, Robinson, 71 grader nord, Farmen, Beauty and the geek og Jakten på kjærligheten.

Ja, det tok av litt det der. Synd at Baren ikke går lenger, for jeg rakk aldri å bli med der.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 12:43   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke realityserier følger/har du fulgt med på?

Hvis det kommer en realityserie som bare er kos og hygge og glade folk, så skal jeg se den. Ingen må være teite og ingen må stemmes hjem og sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no