Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Big Brother 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 07:16   #21
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Big Brother 2011

jeg elsker å se fulle folk som realiserer drømmen sin om å komme naken på tv!

... nei.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:01   #22
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Brother 2011

Vi har ikke kanalen, og om vi hadde det, ville jeg ikke fulgt med likevel. Jeg orket ikke en gang å se den første sesongen, og tviler vel på om det har blitt bedre på disse årene

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:02   #23
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Brother 2011

Vi fulgte også med på den første runden. Så de dagene datteren til mannen ikke var hos oss.
Har ikke sett på det siden men så i går fordi fetteren til samboeren til datteren er med.... bare tull. Kommer ikke til å se mer. Heldigvis går det på en kanal vi aldri ser på.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:10   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Big Brother 2011

Så i går for å få med meg deltakerene, og det var som forventet. Ikke ett program jeg kommer til å følge.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:18   #25
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Big Brother 2011

Jeg så også på igår, bare for å se deltakerne. Kommer ikke til å følge med hver dag, men tipper jeg ser live-sendingene. Bare for å se de blir sparket ut derifra.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:26   #26
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Big Brother 2011

Jeg fikk med meg starten i går, bare for å se hva slags samling av folk de hadde funnet denne gangen. Kommer ikke til å følge med videre.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:31   #27
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Big Brother 2011

Hvilken kanal går dette på?

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 08:51   #28
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.430
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Big Brother 2011

TV2 Bliss og muligens litt på vanlig TV2 også.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:08   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2011

Tviler på at dette er noe jeg kommer til å gidde å bruke tiden min på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:34   #30
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Brother 2011

Jeg ventet på siste episode av Stormenes tid, og ble litt skuffet da det ble BB istedetfor. Jeg ble fascinert av to ting: Hvor like 2/3 av damene var i utseende, og hvor godt Petter Pilgaard passet inn i rollen som blond-bimbo-sideprogramleder (rollen blir vanligvis betjent av en pen, lys dame med store pupper, men var denne gangen erstattet med Petter. ).

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 09:56   #31
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Big Brother 2011

Jeg rensket sopp i går kveld foran Tv en og det var lite interessant som ble sendt kan man si. Ihvertfall for mitt febersyke hode. Jeg var derfor innom dette programmet et par ganger, men gudhjelpe meg noe så uinteressant. Alle damene så jo klin like ut jo. Regner ikke med å spandere mer tid på dette. Det er herved havnet inn i samme kategori som Paradise hotel for min del.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:23   #32
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Brother 2011

Åh, jeg glemte å nevne at den ene blondinen het Tia Maria! /

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 10:58   #33
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2011

Og så? Den yngste sønnen min heter Baileys.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 11:19   #34
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Big Brother 2011

rine: Da ser vi ham nok på reality-tv om en 15-20 års tid.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 11:44   #35
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Big Brother 2011

Jeg så frem til første reklamepause. Da orker jeg ikke mer. Begynte allerede å himle med øynene når førstemann måtte kle av seg for å bytte til uniformen. Og jeg vet ikke helt om jeg synes rottereiret var litt kult eller bare teit. Jeg kommer ikke til å følge med på dette, men skal ikke si at jeg aldri kommer til å titte innom i løpet av de neste 99 dagene...

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 11:45   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.888
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2011

Jeg så et kvarter av innledningen i går. Rottereiret var jo fullstendig idiotisk.

Og så registrerer jeg at en av deltakerne har 700 gram silikon i hver pupp. I stedet for å forsterke mine mindreverdighetskomplekser fungerte faktisk dette til skrekk og advarsel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:00   #37
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Brother 2011

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg så et kvarter av innledningen i går. Rottereiret var jo fullstendig idiotisk.

Og så registrerer jeg at en av deltakerne har 700 gram silikon i hver pupp. I stedet for å forsterke mine mindreverdighetskomplekser fungerte faktisk dette til skrekk og advarsel.


Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:45   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Big Brother 2011

Okei, jeg fulgte tydeligvis ikke med i det hele tatt, rottereir?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 12:58   #39
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Big Brother 2011

Har ikke sett på og kommer nok ikke til å gjøre det heller.
Har nok av andre ting å fylle tiden med ja.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 13:28   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2011

Holder de på med Big Brother fremdeles?!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror ikke at dette er noe man trenger å følge med på for å være i lunsjpraten akkurat. Det var det i 2001, men det er 10 år siden.

Det gikk fint an å ikke snakke om det i 2001 også, men det var kanskje vanskeligere å unngå å høre om det da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no