Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehoder

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 20:13   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Jeg overlever fint på Lindex og HM jeg.. Men liker Me Too og Katvig veldig godt også. Samt Exit.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:15   #22
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Hva med Uno? Har ikke de noe barneklær?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:16   #23
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Jeg også skyr hodeskaller, flammer, Spiderman osv. Finner mye fint uten trykk på Lindex, Exit, Reflex (spesielt MeToo), Benetton og H&M. Jeg er også glad i klær fra Minymo. Men av og til får poden en genser e.l. med trykk av Scoobydoo eller Lynet Mcqueen og da blir han veldig glad.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:16   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Disse er fine - og utroolig gode..




http://www.lilledu.no/products/plone...eldresser-body

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:17   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Men kanskje mest for mindre unger der

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:35   #26
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hva med Uno? Har ikke de noe barneklær?

En del Uno butikker har i alle fall Mala klær.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:39   #27
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Takk for gode tips! Må titte mer på linker og tips etterhvert.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hva med Uno? Har ikke de noe barneklær?

Jøss, har de? Har ikke sett det i Norge iallefall.

Som jeg skrev i hovedinnlegget er jeg klar over at Lindex og andre kjeder fører klær med striper og farger. Poenget mitt er at jeg svært dårlig liker den ekstreme kjønnsdelingen av klærne i disse butikkene. At jenter favoriseres i forhold til mengde. At det knapt finnes felles klær for begge kjønn. Jenteavdelingen bugner av rødt, rosa, turkis og klare farger. Gutteavdelingene av blått, grønt, brunt og sort. Dersom en butikk hadde våget seg på mye unisex vil jeg gjerne høre om det, det var det som var mitt poeng. Hanna Andersson f.eks har serier for barn 0-3 år som er felles for gutter og jenter, og som finnes i minst en kjønnsnøytral farge. Polarn o pyret har også en del slike klær. Andre kjeder kjører gjerne enten eller. Det MÅ være blomster på jenteklærne, og det MÅ være traktorer på gutteklærne. Røde bodyer henger gjerne i jenteavdelingen, blå bodyer henger i gutteavdelingen.

Her er et eksempel på en unisex body fra PO.P av typen jeg sjelden finner i kjedebutikkene. Isåfall henger de i jenteavdelingen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:56   #28
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.934
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Jeg liker godt klærne fra GAP. Pleier som regel å hamstre de gangene jeg kommer over en butikk. Vet ikke om de har kjønnsnøytrale klær, men synes ihverfall de har lite prinsesse dill og dødningehoder.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:57   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.698
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Jeg liker glade farger, men ikke slike dødningehoder og sånn. Polarn o pyret liker jeg godt, ellers er det lett HM som er valget her i huset. Lindex har kjempemye fint til småbarn, men noe skjer med gutter når de passerer 2. Da er det snakk om dødningehoder for alle penga synes jeg.

Me too har fine, myke klær i glade farger - og nå er det halv pris hos http://www.lykkebarn.no (sorry Guniss )

Dansk design har kanskje skjønt det, sånn generelt om jeg tenker meg om.

Uno har iallefall gensere i barnestørrelse vet jeg!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:59   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Me too har fine, myke klær i glade farger - og nå er det halv pris hos http://www.lykkebarn.no (sorry Guniss )

Dansk design har kanskje skjønt det, sånn generelt om jeg tenker meg om.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:35   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker glade farger, men ikke slike dødningehoder og sånn. Polarn o pyret liker jeg godt, ellers er det lett HM som er valget her i huset. Lindex har kjempemye fint til småbarn, men noe skjer med gutter når de passerer 2. Da er det snakk om dødningehoder for alle penga synes jeg.

Me too har fine, myke klær i glade farger - og nå er det halv pris hos http://www.lykkebarn.no (sorry Guniss )

Dansk design har kanskje skjønt det, sånn generelt om jeg tenker meg om.

Uno har iallefall gensere i barnestørrelse vet jeg!

Så nå er det DIN skyld at jeg bestilte varer derfra for 600 kr..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:53   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Åh jeg gikk amok på Lindex i dag. De har virkelig mye fint til baby begge kjønn, og litt større jente . Har ikke så mye til overs for storgutteklærne deres.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:55   #33
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Kan vi ikke lage en shoppetråd med alle disse klærne vi handler da?

Jeg elsker å shoppe barneklær.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:02   #34
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Synes jeg finner mye fint på Lindex jeg.
Sønnen min har ikke et eneste plagg med dødningehode på, og jeg kjøper det meste av klærne på Lindex.

Jeg har også funnet mye bra på H&M - for meg skal klærne være komfortable, praktiske og av en slik prisklasse at jeg slipper å stresse når de leker. Det eneste som er vanskelig å finne er bukser som er myke, men de finnes heldigvis de også.

(Forøvrig - det er helt greit at det kan være kult med et spesielt plagg eller to til unger - men er det virkelig ingen som reagerer på denne "se-hvor-tøft-jeg-har-kledt-opp-mitt-barn"-mentaliteten i dag. Jeg mener - "vi går så mye i retro for tiden" - hallo! - unger bryr seg da vel ikke om retro?)

  Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:09   #35
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg har også funnet mye bra på H&M - for meg skal klærne være komfortable, praktiske og av en slik prisklasse at jeg slipper å stresse når de leker. Det eneste som er vanskelig å finne er bukser som er myke, men de finnes heldigvis de også.

(Forøvrig - det er helt greit at det kan være kult med et spesielt plagg eller to til unger - men er det virkelig ingen som reagerer på denne "se-hvor-tøft-jeg-har-kledt-opp-mitt-barn"-mentaliteten i dag. Jeg mener - "vi går så mye i retro for tiden" - hallo! - unger bryr seg da vel ikke om retro?)

Jeg håper virkelig ikke jeg skapte et slikt inntrykk ved å starte denne tråden. For meg er det mer snakk om politikk enn pris - jeg etterlyste billigere kjeder enn PO.P og H.A med mer kjønnsnøytrale klær. Jeg er for øvrig enig med i at en slik mentalitet du beskriver ikke bare er greit. Samtidig er jeg bevisst klærne jeg kjøper til Poden - at jeg liker de utseendemessig altså, så jeg er vel en del av den mølla uansett. Jeg synes H.A klærne er utrolig flotte, og mye av basistøyet har herlig og myk kvalitet på stoffet. Derfor invisterer jeg en del kroner ved salget der to ganger i året, jeg stresser lite ved heftig lek selv om jeg synes han har gode og fargerike klær.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:15   #36
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

De sender ikke til Norge, men hvis man har noen i Storbritannia som kan sende videre, eller skal dit en tur selv, så synes jeg det er mange fine guttegensere på Pumpkin Patch.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:53   #37
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Jeg er ikke retro, derfor er vel ikke ungene mine så veldig retro heller. Men jeg og mannen er typisk v-genser/dressbukse-dame og skjorte/dressbukse-mann og det preges nok ungene av også. Sånn er det jo bare. Etter hvert vil de jo også mene mer om egne klær også. Storesøster er vel allerede på god vei. Noe kan jeg også ha å si, men hun liker jo en del ting selv også - er jo ikke blind.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 08:47   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.698
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så nå er det DIN skyld at jeg bestilte varer derfra for 600 kr..

ja, finn noen å legg skylden på

vel, du bør jo takke meg, for kjøpte du jo fra Me Too, så har du jo i realiteten spart 600 og da

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 09:36   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.875
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Som jeg skrev i hovedinnlegget er jeg klar over at Lindex og andre kjeder fører klær med striper og farger. Poenget mitt er at jeg svært dårlig liker den ekstreme kjønnsdelingen av klærne i disse butikkene. At jenter favoriseres i forhold til mengde. At det knapt finnes felles klær for begge kjønn. Jenteavdelingen bugner av rødt, rosa, turkis og klare farger. Gutteavdelingene av blått, grønt, brunt og sort.

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i - jeg har i alle fall kjøpt masse klær til Liv i gutteavdelingen på Lindex, og synes de har mye som kan betegnes som unisex. (Uansett er det nok enklere å kjøpe gutteklær til jenter enn omvendt. Og takk for det, for jeg er vaksinert mot rosa.) Nå kjenner jeg jo bare størrelsene opp til 80-86 så langt, så det er sikkert riktig, som noen påpeker her, at det blir verre når det gjelder større barn.

Her er eksempler på hva jeg synes er fine, kjønnsnøytrale klær fra Lindex:



Etter å ha kikket litt på årets kolleksjon, må jeg imidlertid si jeg synes de siste sesongene har vært mye finere. Og jeg er enig i at klærne til større gutter er fryktelig kjedelige.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 22-01-08 kl 09:41.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:17   #40
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for oss som liker barneklær uten prinsessekroner og dødningehode

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i - jeg har i alle fall kjøpt masse klær til Liv i gutteavdelingen på Lindex, og synes de har mye som kan betegnes som unisex. (Uansett er det nok enklere å kjøpe gutteklær til jenter enn omvendt. Og takk for det, for jeg er vaksinert mot rosa.) Nå kjenner jeg jo bare størrelsene opp til 80-86 så langt, så det er sikkert riktig, som noen påpeker her, at det blir verre når det gjelder større barn.

Husker jeg gjorde det samme til storesøster da hun var liten. Masse "gutteklær" om noen vil kalle det det, fra H&M og annet. Hun var ikke så rosa som hun er nå, før hun ble eldre.

Forøvrig er det da klær å oppdrive til eldre barn også. Det er jo veldig mye brunt nå uansett kjønn, burgunder, grønt, beige, et.c. Har vel litt med hva man velger å se også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no