Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 17:16   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Min mor har forresten hatt sex 3 ganger!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 17:22   #22
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Huff, jeg fikser ikke offentlig skittentøysvask. Dette er en mor som virker såpass kontrollerende og usympatisk at selv jeg nesten ikke får meg til å si at de skal tross alt være glad for at de har en mor.

  Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:03   #23
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Jeg syns Berit Riise er noe av det aller ekleste som går i to sko på denne planeten. :grøss:

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:05   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Uff, ikke flere tråder om svigermor-sex ...



Jeg tror dama gjør et forsøk på å formidle at hun har tillit hos sønnene sine.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:09   #25
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg håper virkelig ikke jeg får et sååå nært/sært forhold til Poden at jeg vet omternt når han har sex.

Min mor vet at jeg hadde sex for et par uker siden, men det er alldeles ikke fordi vi er så nær. Det var fordi hun aldri sluttet å mase om jeg kunne komme dit å sove fra lørdag til søndag. Ikke en gang da jeg kremtet og sa at jeg hadde en avtale om å sove et annet sted. Så til slutt sa jeg " Selv om du har sverget å aldri mer nærme deg en mann, så er det ikke sånn med meg! Jeg skal ha sex på lørdag!"

Hun ble flau og jeg ble flau og hun kommer sikkert aldri mer til å spørre om jeg skal sove der igjen.



Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Dama framstår som klin gærn, spør du meg.

Hun ikke bare fremstår som, hun ER...

*møkklei hele mor og sønn riise*

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:13   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Mamma prøve å innbille seg at jeg og brødrene mine aldri har hatt sex, til tross for at vi har barn alle sammen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:18   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Jeg vil ikke vite om det når mine sønner skal ha sex. Jeg akter å si at de ikke får lov og dermed basta. Når de er gamle nok til å holde ting hemmelig for meg så kan de begynne med sånt griseri.

  Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:23   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Min sønn kan selvsagt begynne å ha sex i det øyeblikket han fyller 16, men da har han flyttet inn i en kondom. Hvis ikke er det helt uaktuelt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:50   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Kirsebær jr.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:54   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Riise, en famile med ekte sports-idioter.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:00   #31
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Hvem trenger fiender, når man har Berit Riise til mor?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:00   #32
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kirsebær jr.


Der har vi Plutte jo. :skal ikke bli farmor før jeg er mist 60:

  Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:02   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.


Der har vi Plutte jo. :skal ikke bli farmor før jeg er mist 60:

En liten avsporing her Skvetten, kaller du han for Plutte IRL og? Jeg synes det er så søtt

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:08   #34
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

En liten avsporing her Skvetten, kaller du han for Plutte IRL og? Jeg synes det er så søtt

Klart jeg gjør, får til og med lov i all offentlighet.

  Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:12   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kirsebær jr.

Genialt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:12   #36
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hvem trenger fiender, når man har Berit Riise til mor?

Hehe.. Den var ganske god i settingen.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:16   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Klart jeg gjør, får til og med lov i all offentlighet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:16   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Dama kan vel konkluderes riv ruskende ravende gal.
Og for noen surrehuer økonomisk, John Arne åpner ikke posten sin på 4 år og moren klarer å være gjeldtynget og konkursbegjært opptil flere ganger de senere årene, tross høye utbetalinger fra sønnen sin som hun i tillegg lurer trill rundt med å ikke betale ned huslån. Hvem gjør sånt, egentlig?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:46   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hvem gjør sånt, egentlig?

Berit Riise, vel.
Hun blir vel neppe nominert som "mom of the year" i 2009 heller ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 20:47   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

For å svare på tråden så tenker jeg bare OMG! når jeg ser og hører henne. Jeg mistenker at hverken hun eller sønnen er den skarpeste kniven i skuffen, hvis de i det hele tatt ligger i skuffen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no