Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 20:08   #21
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Jeg har hatt noen tvillingvogner. GT sport dobbel, OTH og lånt en P&T. Av disse liker jeg desidert OTH best.

GT sport dobbel har ikke svingbart forhjul, men er lett, har god plass til oppbevaring av ting i handlekurven og bak setene. Regntrekket er integrert i kalesjen, og det følger med kjølebag. Den tar liten plass sammenlagt og er lett å bære inn og ut av bil. Ulempen er at den lett tippet bakover, og det er liten plass i setene. Setene hadde ikke helt liggestilling. Vi brukte softbag til lillebror og voksipose med bæreplate.

OTH'en er lett å manøvrere, har god plass i setene og omtrent full liggestilling. Setene er ergonomisk tilpasset. Du kan bruke bag til babyen vendt mot deg, men bagen er liten. Når det gjelder regntrekket synes jeg det er genialt. Jeg har brukt det mot vind og hatt luka åpen. Da blir det lunt og godt. Og når det regner kan ungene se ut uten problem, og de synes det er gøy. Tyngdepunktet gjør at vogna ikke vipper eller er ustødig. Det er mye ekstrautstyr å få tak i, som f.eks bumperbar og seat inserts. Når man får taket på å løfte den inn og ut av bilen synes jeg ikke det er noe problem. Den veier bare 14 kg.

P&T vogna imponerte meg ikke i det hele tatt. Som enkel vogn er den sikkert grei, men jeg syntes ikke den duger til søskenvogn. Setene er smale (men ryggen er lang - det er bra). Fotbrettet er i stoff og blir lett slitt. Når søskensetet er montert på er det omtrent ingen lagringsplass da den som sitter bak må ha bena i handlekurven. Man kan riktignok bruke sideveskene hvis man husker å ta de med. Ingen kan ligge i liggestilling når begge setene er i bruk, og det er bare to stillinger i det første setet når søskensetet ikke er på. Jeg synes knærne dunket i søskensetet når begge satt i vogna, og den ble tung å løfte opp over fortauskanter. Den som satt bak var ikke fornøyd over å ikke kunne se noe særlig.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:20   #22
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

GT sport dobbel har ikke svingbart forhjul, men er lett, har god plass til oppbevaring av ting i handlekurven og bak setene. Regntrekket er integrert i kalesjen, og det følger med kjølebag. Den tar liten plass sammenlagt og er lett å bære inn og ut av bil. Ulempen er at den lett tippet bakover, og det er liten plass i setene. Setene hadde ikke helt liggestilling. Vi brukte softbag til lillebror og voksipose med bæreplate.

Du hadde sikkert modellen fra 2005 eller før? Nye GT Sport har full liggestilling. GT Sport 2006 kom med svingbart hjul også for dobbeltvogna, GT Safari har alltid hatt svingbart forhjul.

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

P&T vogna imponerte meg ikke i det hele tatt. Som enkel vogn er den sikkert grei, men jeg syntes ikke den duger til søskenvogn. Setene er smale (men ryggen er lang - det er bra). Fotbrettet er i stoff og blir lett slitt. Når søskensetet er montert på er det omtrent ingen lagringsplass da den som sitter bak må ha bena i handlekurven. Man kan riktignok bruke sideveskene hvis man husker å ta de med. Ingen kan ligge i liggestilling når begge setene er i bruk, og det er bare to stillinger i det første setet når søskensetet ikke er på. Jeg synes knærne dunket i søskensetet når begge satt i vogna, og den ble tung å løfte opp over fortauskanter. Den som satt bak var ikke fornøyd over å ikke kunne se noe særlig.

I hovedsetet kan man ha full liggestilling når søskensetet er øverst. Det er 4 stillinger i hovedsetet, alt etter hvordan du kombinerer klipsene og glidelåsen. Årets modell av P&T har forøvrig søskensete med "hvileposisjon". At den er så fremtung er det jeg likte minst med vogna, der er OTH suverent mye bedre.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:25   #23
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Vi har også den. Jeg er storfornøyd med den som singelvogn, og som søskenvogn har den fungert ypperlig frem til nå. Nå er mistemann 3 mnd, og har egentlig for liten plass i softbagen. Han må ligge med bøyde ben, og er ikke helt fornøyd med det. Så nå blir neste trinn å ligge rett i vogna, noe som er upraktisk ifht det å kunne ta han med inn i barnehagen når eldstemann blir levert. I tillegg bør han da ligge med selene på, i og med at vogna er såpass åpen som den er i bakkant.


PS! Her er minstemann snart 7 mnd og ligger fortsatt i softbaggen. Men vi lukker den ikke igjen (bare legger "lokket" over bena hans) og dermed klarer han å strekke ut bena sine....

PS2! Det er en liten luke foran på handlekurven, der kommer jeg til får å legge matvarer og slikt når babyen ligger bak.

PS3! P&T veier omtrent 10 kg og med søskensetet blir den nesten flat. Den opptar hvertfal VELDIG liten plass i bilens bagasjerom.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 12:49   #24
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

PS! Her er minstemann snart 7 mnd og ligger fortsatt i softbaggen. Men vi lukker den ikke igjen (bare legger "lokket" over bena hans) og dermed klarer han å strekke ut bena sine.....

For oss tror jeg ikke det blir særlig aktuelt. Uten lokket på vil jeg nok synes at han ligger for "løst" oppi der, om du skjønner? Vi er mye inn og ut av buss, så da ville jeg nok foretrekke at han lå med selene på.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 12:53   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.909
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Vi gjorde som Pope til Huldra var i hvert fall et halvt år, hadde henne i softbagen med åpent lokk, utelukkende for at det skulle være enkelt å fiske henne ut og inn bakveien når hun var med på henting i barnehagen og slikt. Heldigvis var hun et motorisk vidunderbarn, så det gikk greit å ha henne i søskensetet bak fra hun var et halvt år, dermed fikk vi ikke de helt store overgangsproblemene.

Den nye P&T-modellen høres jo genial ut. Nesten så vi må ha to tette til.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 13:04   #26
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Hadde mine 2 tette vært nr. 1 og 2, og ikke 2 og 3, hadde jeg kjøpt en OTH. Som det var, hadde vi en gammel "standard" tvillingvogn. Husker ikke merket en gang. Fremovervendt, 3 hul, ikke softbag. Og det funket.

Nå var de eldste i barnehage, så det var ikke så ofte det var aktuelt å transportere rusket og pøbelen sammen i vogna. Men når jeg måtte det, la jeg pøbelen i en pose (altså ingen bag).

Ikke optimalt, men det fungerte uten problemer. Så det kommer an på hvor mye du vil legge i mer utstyr, og hvor ofte du trenger å trille begge.

Men jeg savner enda den turkise tvilling OTH jeg aldri kjøpte...

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 13:16   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Det er helt sikkert like mange forskjellige behov som det er løsninger. Nå bruker jeg P&T som singelvogn så langt, og er kjempefornøyd. Den store fordelen den har som søskenvogn for meg, er at den vil være singelvogn i 80 % av tiden. Jeg hadde vært mektig irritert over å dra på en kjempebred søskenvogn hele dagen fordi jeg skulle hente Sneipen i barnehagen om 4 timer. Spesielt på busser og inne på butikker.

Nå vil Sneipen være over 2,5 når Knøtteliten kommer, og liggestillingen for ham blir stadig mindre viktig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 14:47   #28
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Du hadde sikkert modellen fra 2005 eller før? Nye GT Sport har full liggestilling. GT Sport 2006 kom med svingbart hjul også for dobbeltvogna, GT Safari har alltid hatt svingbart forhjul.

Stemmer. Jeg hadde nok en 2004 modell.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

I hovedsetet kan man ha full liggestilling når søskensetet er øverst.

Det skjønner jeg ikke helt. Mulig jeg ikke har fått det med meg, men jeg kunne ikke se hvordan det skulle gå.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er helt sikkert like mange forskjellige behov som det er løsninger. Nå bruker jeg P&T som singelvogn så langt, og er kjempefornøyd. Den store fordelen den har som søskenvogn for meg, er at den vil være singelvogn i 80 % av tiden. Jeg hadde vært mektig irritert over å dra på en kjempebred søskenvogn hele dagen fordi jeg skulle hente Sneipen i barnehagen om 4 timer. Spesielt på busser og inne på butikker.

Det er derfor jeg hadde både enkel og dobbel OTH.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 21:28   #29
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av mehmet

I hovedsetet kan man ha full liggestilling når søskensetet er øverst.

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det skjønner jeg ikke helt. Mulig jeg ikke har fått det med meg, men jeg kunne ikke se hvordan det skulle gå.

HER ser du hvordan.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 23:03   #30
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

HER ser du hvordan.

Takk!

Da var det som jeg mente. Når de blir litt større (som mine på 2 og 3) kan man ikke legge ned ryggen når den i hovedsetet skal sove (eller forsåvidt den i søskensetet). Den er vel heller beregnet til det når den minste er baby.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 23:34   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det er derfor jeg hadde både enkel og dobbel OTH.

Det argumentet skjønner jeg ikke. Du må fremdeles dra på 1 unge alene i søskenvogn hvis du ikke skal hjemom mellom hver gang du skal hente og bringe?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 08:13   #32
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det argumentet skjønner jeg ikke. Du må fremdeles dra på 1 unge alene i søskenvogn hvis du ikke skal hjemom mellom hver gang du skal hente og bringe?

Det må du, men det hadde ikke jeg gjort. Da hadde jeg nok dratt hjemom for å hente tvillingvogna, som forøvrig ikke er bred og tung

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 09:01   #33
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Takk!

Da var det som jeg mente. Når de blir litt større (som mine på 2 og 3) kan man ikke legge ned ryggen når den i hovedsetet skal sove (eller forsåvidt den i søskensetet). Den er vel heller beregnet til det når den minste er baby.

Men hvis de ikke trenger å sove samtidig, kan jo den sovende ligge under, mens den andre sitter oppå i søskensetet. Tror Vicky (eller no´) inne på NM har vist dette i en tråd. Da må den som ligger nederst muligens ha bena ut under søskensetet, men det går så fint atte. Skal se om jeg finner tråden.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 09:13   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det må du, men det hadde ikke jeg gjort. Da hadde jeg nok dratt hjemom for å hente tvillingvogna, som forøvrig ikke er bred og tung

Tøysekopp! Det er klart den er mye bredere enn en vanlig singelvogn, selv om den er nett til å være søskenvogn.

Som sagt, alle har forskjellige behov, hvis Sneipen får bhg. ca. en km hjemmefra, i retning byen/treningssenteret, så drar jeg neimen ikke hjemom en svipptur for å skifte vogn. :lat:

Også er det jo en bitteliten prisforskjell på 1 singel og 1 dobbel OTH, og kun 1 P&T. Særlig for meg som har kjøpt min brukt! :forbruksbevisst:

Og som Arken sier går det veldig fint å gjøre det sånn. Det er vel ikke lenge siden Toffen gjorde det på sine 2+4-åringer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 09:18   #35
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn

Her er innlegget. Jeg fikk ikke opp bildene, men jeg lurer på om det rett og slett er maskinen min som ikke vil.

Nei, det er nok Fotoknudsen som ikke vil.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 09:42   #36
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Dere som har P&T; Er det godt og lunt der hvor babyen blir liggende? Ser for meg at det kan bli litt åpent med den luka bak der.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 10:40   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Dere som har P&T; Er det godt og lunt der hvor babyen blir liggende? Ser for meg at det kan bli litt åpent med den luka bak der.

Det er en plastklaff som festes med borrelås, så det blir så tett som du vil ha det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 11:22   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.909
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn

Her ser dere sovende ettåring under og sittende treåring over i fjor sommer. Dette gjorde vi seinest i februar (de er født i mai 03 og mai 05), og det gikk utmerket. Vi har hatt storesøster sovende under og lillesøster oppå ved en del anledninger også. Det går så fint, så.

(Klarer visst ikke å slutte å reklamere for den vogna selv om den er solgt.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg dobbeltvogn.jpg (40,1 KB, 178 visninger)
__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 11:27   #39
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Dere som har P&T; Er det godt og lunt der hvor babyen blir liggende? Ser for meg at det kan bli litt åpent med den luka bak der.

Med søskensetet over synes jeg at det er vel så lunt under som i en hvilken som helst annen vogn. På det kaldeste rullet vi sammen et teppe som vi la oppå softbagen i fotenden, og med et teppe over plastklaffen bak ble det en deilig, lun hule.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 11:33   #40
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Søskenvogn

Jeg har flere ganger hatt en sovende to-åring nederst og en nesten to-åring sittende i søskensetet oppå og det er virkelig ikke noe problem.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no