Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-11, 22:58   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.905
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Her vil skolebarna helst ha hel dress. Mye enklere når de skal kjapt ut. Skal sjekke annen Europris, har bare sjekket de to nærmeste. Får ta en ringerunde i morgen. Da hadde det holdt ut vinteren i alle fall. Vi har også hatt en Rasavil dress i vinter i str. 134, men den holdt nøyaktig 2 uker. Lillebror har også Rasavil dress, men den er i en annen type stoff og er mye mere slitesterk. Kjøpte hos Blåpelikan (orionimport) i fjor på salg, men nå får jeg ikke opp den nettbutikken.

De har ny butikk.
http://kle.no/public/Group-315/parkdress.aspx

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 23:45   #22
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Mellomste har ColorKids dress, den er i str 140. Men jeg kjøpte den i Danmark da.

Bogerud har dresser i større størrelser.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 00:09   #23
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Bogerud i min by har ikke noen store dresser igjen. Der har jeg vært innom og sjekket.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 07:27   #24
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Fant ikke noe på Stormberg på nett? Hvordan ser de ut? Har ei venninne som driver Stormberg butikk, så kan sjekke med henne også. Vet du hva de koster? Supert om du kan sjekke der du mener å ha sett det hvis det er en dress som ikke er for dyr. Den var kanskje på salg?

De koster 799 og 999 ordinært tror jeg, men det er godt mulig de er på salg nå. Kan sjekke det.

  Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:20   #25
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg er fortsatt på desperat jakt etter hel dress i enten str. 134 eller 140 som ikke skal koste over kr 800,-. Ingen som har noe tips hvor de vet det finnes på nett eller butikk?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:32   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.149
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Name it da? Jeg vet ikke hvor de selges på nett altså.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 15:11   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Name it da? Jeg vet ikke hvor de selges på nett altså.

Har sjekket NameIt også. De har ikke hatt så store størrelse i nettbutikken, men noen forhandlere har hatt noen få i de største størrelsene. Dvs. de som bor rundt oss er utsolgt i fjor høst allerede av den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 15:16   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.905
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Rasavil da?
Har hørt de har store størrelser.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 15:40   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Rasavil da?
Har hørt de har store størrelser.

Min erfaring med Rasavil er at de ikke er store i størrelsen. Vi har en dress i str. 134 nå, og det er den dårligste vinterdressen jeg har hatt noen gang i akkurat det stoffet vi har i den. Tok 2 uker før det var hull på knærne, og den har ikke det sperrelaget under som Rematec har, så den nytter ikke og lappe for vann trekker bare gjennom. Lillebror har en i annen type stoff, og den er bra. Nettbutikken med Rasavil som jeg vet om har ikke noe større enn str. 128.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 16:57   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Jeg har lett i hele høst og vinter etter heldress til gutten min på snart 9 år, han har str 134. I høst var det jo utsolgt rimelig tidlig, de som evnt hadde i større str enn 122-128 og jeg var rundt på Sportshuset, G-sport, XXL, Reflex, Coop og diverse nettsteder.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:30   #31
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Flere av jentene på 4.klassetrinnet går i en snowboarddress, en rosa-spraglete. Vedlig søt. Vet at den finnes i grønt også for det så vi i slalombakken siste helg.
Aner ikke hvor den er kjøpt men sikkert i en sportsbutikk.. kan finne det ut om du er interessert..

Denne kjøpte vi på g-sport i Oslo på lørdag. Det er Freeride og den koster 899,-. Kjempestor i str!! Jenta mi bruker vanligvis 12 og 14 år i uteklær og i denne dressen har ho mye å gå på i str 10 år.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:36   #32
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Her er den. Om den er vanntett vet jeg ikke, ho har ikke prøvd den ute enda

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 18:52   #33
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Junior barneklær har 50% på alle vinterdresser nå (iallefall her jeg bor, nord for Oslo), kanskje ta en ringerunde om noen har T2H dress i riktig størrelse ? Ofte henger det igjen store størrelser har jeg inntrykk av. Butikken her har både T2H, Reima og Twins iallefall

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 19:23   #34
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.370
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Her har de barnehagepakke opp til str. 134 i blå: http://www.sportmann.no/product.aspx...sortOrder=DESC . Vet ikke om den blir for guttete for jentene dine?

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 19:41   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.665
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ofte henger det igjen store størrelser har jeg inntrykk av. Butikken her har både T2H, Reima og Twins iallefall

Jeg har inntrykk av at mange butikker bare tar inn et par dresser i de største str siden de sjeldent blir solgt. Større barn ønsker ofte todelt.

Har du sjekket Barnas Hus? Mye salg der nå.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:38   #36
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Junior barneklær har 50% på alle vinterdresser nå (iallefall her jeg bor, nord for Oslo), kanskje ta en ringerunde om noen har T2H dress i riktig størrelse ? Ofte henger det igjen store størrelser har jeg inntrykk av. Butikken her har både T2H, Reima og Twins iallefall

Junior barneklær har vi her på andre siden av byen. De har jeg glemt å sjekke hos. Skal ringe i morgen.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har inntrykk av at mange butikker bare tar inn et par dresser i de største str siden de sjeldent blir solgt. Større barn ønsker ofte todelt.

Har du sjekket Barnas Hus? Mye salg der nå.

Her vil de fleste større barn ha hele dresser å ta på når de er på skolen, og jeg synes det er veldig greit, for da vet jeg de har på seg ordentlig utenpå. Barnas Hus er sjekket. Ikke en eneste dress i str. 134 eller 140 utenom Reimatec+ dresser til kr 1600,- eller noe, som ikke var på salg.

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Her er den. Om den er vanntett vet jeg ikke, ho har ikke prøvd den ute enda

Si fra når du skal selge den da. Jenta di har helt sikkert vokst ut av den igjen til høsten. Fant ikke noe på sidene til G-sport om hvor vanntett den var, men ville tro den er noe vanntett siden den er beregnet på snøbruk og hartapede sømmer?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:47   #37
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg har en i str 150 fant jeg plutselig ut om noen er interresert.
Den er i blått da.

Hva slags merke er det?? Veldig nysgjerrig, og muligens interessert!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 21:03   #38
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har sjekket NameIt også. De har ikke hatt så store størrelse i nettbutikken, men noen forhandlere har hatt noen få i de største størrelsene. Dvs. de som bor rundt oss er utsolgt i fjor høst allerede av den.


De hadde i hvertfall str 134 i nettbutikken i begynnelsen av sesongen Jeg kjøpte til Snuppa rett etter at jeg fikk Foreldre og barn i posten og så at de hadde dresser opp i store størrelser og at den fikk god omtale Men de forsvant fort, da.

Name it dressen i 134 er forresten diiiger og jeg tror sikkert Snuppa kan bruke den til neste år også. Den er kjempesolid og ser ikke brukt ut enda. Litt tung, men det er jo ikke så farlig når ungene er så store.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:07   #39
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Si fra når du skal selge den da. Jenta di har helt sikkert vokst ut av den igjen til høsten. Fant ikke noe på sidene til G-sport om hvor vanntett den var, men ville tro den er noe vanntett siden den er beregnet på snøbruk og hartapede sømmer?

Det skal jeg gjøre, men den er stor så regner med den passer neste sesong også..og da er det nok ikke så mye igjen av den etterpå

Stoffet virker sterkt og den har liksom sånn vanntett-stoff som andre dresser, så en del tåler den nok. Skal testes på skolen i morgen, da er det spådd 5 varmegrader og sol

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:52   #40
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?

Vi har denne typen i bukse. Kjøpt for en ukes tid siden, da den andre buksa gikk føyka. Fornøyd enn så lenge!
Hun er 135 cm og 29 kg. Str 10 år er romslig. Større enn Lindexbuksa i str 146. Holder nok neste sesong også-

Her i området selger de dressene til nedsatt pris. 699, mener jeg å huske.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no