Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny barnebutikk i Oslo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 20:03   #21
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Var innom i dag. Kjempefine klær der. Det jeg endte opp med var en t-shirt til meg selv fra Mini-Me med Mamma på ,men må tilbake for å se litt mere snart.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 09:57   #22
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg sendte en mail til dem jeg.

*kremt* Det var det flere som gjorde..

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 12:13   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Elin M og Lil'c, har dere fått svar? De må jo tro at de blir forfulgt!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 12:17   #24
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Elin M og Lil'c, har dere fått svar? De må jo tro at de blir forfulgt!

Nei, jeg har ikke hørt noe fra dem. De tror vel bare at jeg er ei gammel sur kjerring som ikke forstår meg på moderne kommunikasjon.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:00   #25
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Niks, ikke noe svar enda, dulter på ElinM

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:05   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Veldig positivt med den holdningen de har til gutteklær! Da er dette forhåpentligvis en butikk der fordelingen jente/gutteklær ikke er 70/30, som så mange andre steder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:38   #27
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Hvis det er et bevisst valg burde de iallfall være bevisste da. De bruker jo store bokstaver i tittelen på siden, som kommer øverst på vinduet.

Så ut som om det kunne være masse kule klær der da.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 21:59   #28
Annemarta
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1
Annemarta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ny barnebutikk i Oslo

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Nei, jeg har ikke hørt noe fra dem. De tror vel bare at jeg er ei gammel sur kjerring som ikke forstår meg på moderne kommunikasjon.


Jeg har vært i butikken og synes de har masse kule klær både til jenter og gutter. Men jeg skjønner ikke dere som er så utrolig opphengte i hjemmesiden, det er nok et bevisst valg de har tatt. Jeg har ingen problemer med å lese det. Det er noe med at en ikke må la seg irritere! Dette er bagateller synes jeg! Tror nok de som driver denne butikken kan norske rettskrivningsregler
Solstrålen

Annemarta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no