Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobe - åpent eller lukket?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-15, 11:40   #21
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Jeg hadde ikke kunne hatt det sånn på soverommet, hadde ikke fått til å sove om det var rotete eller usymetrisk *ocd-tendenser*

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 12:53   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.038
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Vi har åpen garderobe. Delvis åpen i alle fall. Har Pax fra IKEA med masse skuffer, og noen få åpne hyller. Fungerer utmerket, og vi merker ikke noe er støv med den løsningen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 12:54   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.095
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Men hva er problemet med dører? Jeg skjønte liksom ikke helt problemstillingen, tror jeg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 12:56   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Men hva er problemet med dører? Jeg skjønte liksom ikke helt problemstillingen, tror jeg.

Slitsomt da. Må jo skyve de frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake.......

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 13:01   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.095
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Slitsomt da. Må jo skyve de frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake.......

Hardt liv!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 14:08   #26
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.701
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Men hva er problemet med dører? Jeg skjønte liksom ikke helt problemstillingen, tror jeg.

Plassproblematikk egentlig. Det er ca 1 meter fra enden av sengen til veggen, og da går ikke døren helt opp, og blir et irritasjonsmoment. Vurderte skyvedører, men ganske ukurante mål (3.30 under taket).

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Slitsomt da. Må jo skyve de frem og tilbake, frem og tilbake, frem og tilbake.......

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 14:30   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Jeg kunne hatt en sånn med tungt forheng foran.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 15:31   #28
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Ja, har slik åpen walk-in. Støv er ikke noe problem, og klærne ligger pent brettet uansett.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 15:43   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.562
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Vurderte skyvedører, men ganske ukurante mål (3.30 under taket).

Men skyvedører lages jo etter mål. Jeg har kjøpt tre ganger hos lokal kjøkkenprodusent. Sist gang kom de hjem og tok mål også, det var kjekt for da foreslo de å levere med et par lister/material til å feste i veggen der skyvedørene kommer inntil - eller de kom jo ikke inntil siden det var tak- og gulvlist i veien. De ekstra foringene løste problemet der jeg trodde at jeg måtte sitte og spikke i dagesvis.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 15:46   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Nei, nei, det hadde ikke gått. Alt for rotete skap.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 15:52   #31
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Jeg kunne aldri hatt det, for er ikke organisert nok. (Selv om skapet mitt ser ganske så bra ut nå.)
Men uansett så syns jeg det ser rotete ut... selv med organisert/ryddig opplegg så ser det rot ut i mine øyne. Det måtte ha vært fargekoordinert osv for at det hadde sett bra ut tro jeg. Og jeg ved tanken.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 15:53   #32
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Jeg hadde ikke kunne hatt det sånn på soverommet, hadde ikke fått til å sove om det var rotete eller usymetrisk *ocd-tendenser*

You and me both! (Jeg blir småertet av venninna mi pga min hang til symmetri. )

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 16:36   #33
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.301
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Ja, det var min tanke også. Gardin/forheng. Men da er man tilbake til stoff som samler støv osv.

Men gardiner kan man putte i vaskemaskinen. Slipper å stå og gnikke på flekker etter barnehender på de hersens speildørene ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 16:36   #34
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Har sånn halvåpent inne i walk-in garderoben. Der kan jeg jo heldigvis lukke døren.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 16:44   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.947
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men gardiner kan man putte i vaskemaskinen. Slipper å stå og gnikke på flekker etter barnehender på de hersens speildørene ...

Speildører på soverommet mitt er så utrolig uaktuelt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 16:58   #36
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.562
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Det må jo ikke være speil på skyvedører. Dessuten enklere å tørke over en dør /vegg enn å ta ned gardiner, putte i vaskemaskin, henge til tørk, osv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 17:05   #37
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.303
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Kanskje hvis jeg het Caroline, men siden jeg heter Hege foretrekker jeg å skjule rotet mitt bak dører som kan lukkes (når det er ryddig nok foran skapene til at jeg faktisk kan lukke dørene).

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 18:07   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 19:36   #39
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.701
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Kanskje hvis jeg het Caroline, men siden jeg heter Hege foretrekker jeg å skjule rotet mitt bak dører som kan lukkes (når det er ryddig nok foran skapene til at jeg faktisk kan lukke dørene).

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-15, 19:44   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe - åpent eller lukket?

Ja, det tror jeg. Nå har vi skyvedører, men synes egentlig de bare er i veien
På et soverom der kun jeg og mannen er, så ja. Kan være greit med et forheng sånn at man kan dra for da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no