Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er jeg en vanskelig kunde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 23:02   #21
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Dårlig service. Dette bør de rette opp i.
Hvor skal man ha beltet om ikke rundt livet?

Rundt halsen til den dårlige selgeren? : oppfinnsom:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:19   #22
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ring hovedkontoret til Voice of Europe og forklar rolig og saklig uten sint og skingrende stemme hva som har skjedd. Angi klokkeslett og adresse for den butikken du handlet i og da du klaget. Spør om det er slik at firmaets retningslinjer har blitt fulgt i denne saken.

Hvis du har vært fornøyd med service etc i butikkjeden før, kan du jo nevne dette, og si at dette er en av grunnene til at du reagerer. Du ble overasket siden du alltid har vært fornøyd med produktene før, nå når det beviselig er en feil med produktet var du sikker på å få gehør for det da du ville klage, og ble derfor svært overrasket da du ble møtt med særdeles tvilsomme argumenter, som f.eks at du var den første som klaget og at figuren din var feil i forhold til beltet (!)

Du kan jo også si rolig og saklig at du har diskutert saken med dine venner som også syns at behandlingen du har fått er urimelig.

Dette er et glimrende forslag.

For en merkelig måte å behandle kundene på.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:30   #23
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Hun sa ikke at jeg hadde feil figur, men hun sa figur kunne spille inn. Ikke skjønnner jeg at den kan det men Enten er belte langt nok eller ikke liksom. Dette var passe.

Jeg fikk vel litt følelsen av at hun skjønte at hun ikke hadde noen bra argumenter, men nektet si at hun tok feil. Det er for dumt.
Jeg er ikke en som ringer og skjeller folk ut, så det er sagt. Har jo sittet i andre enden selv..hehe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 08:41   #24
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Argumentet med at "Å holde en bukse oppe er HELT umulig" er vel litt tynt, for et sånt type belte er vel ikke akkurat laget til det, eller?

Men, sitter det ikke utenpå klærne en gang, så har du så absolutt rett til å få byttet det!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 08:50   #25
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Jeg er en skikkelig kjip kunde som ville ha klaget på slike ting. Hadde jeg fått en slik behandling hadde jeg med en gang bedt om å få snakke med sjefen eller bedt henne om å gjøre det. Hadde faktisk ikke forlatt butikken uten at noe mer hadde skjedd. Så, NEI DU ER INGEN VANSKELIG KUNDE

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:19   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Argumentet med at "Å holde en bukse oppe er HELT umulig" er vel litt tynt, for et sånt type belte er vel ikke akkurat laget til det, eller?

Men, sitter det ikke utenpå klærne en gang, så har du så absolutt rett til å få byttet det!!

Jeg hadde ikke planer om å bruke det til det nei, men et belte bør uansett ha såpass "hold" at det er mulig. Evt så bør det opplyses om.
Men nei, det vil ikke henge løst på hoftene engang.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:27   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Ja, det er nok kroppen din det er noe galt med, ikke beltet.
Jeg syns ikke du er vanskelig i det hele tatt. Håper du får byttet det, og at den vrange butikksnuppa blir sendt på et aldri så lite kurs i korrekt kundebehandling.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:38   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Har du fått ringt?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:39   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Har du fått ringt?

Sendt mail.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:44   #30
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Da venter vi spent på mailen!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:45   #31
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Da venter vi spent på mailen!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no