Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 22:42   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men er det ikke bare å la litt av degen stå i romtepratur først. Da bør den være lett å bearbeide.

Verdt et forsøk. Jeg hadde ikke hatt tålmodighet

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:44   #22
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Verdt et forsøk. Jeg hadde ikke hatt tålmodighet

Ikke jeg heller men jeg skal jo ikke spise, ikke smake heller.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:16   #23
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Åååå - de hørtes utrolig gode ut! Må prøves!!
( til Zol for ikke å ha gitt meg oppskrifta før )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:26   #24
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Må definitivt prøves!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:40   #25
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Veldig sånn litt god lesning rett oppunder jul. :serikkemeierismøretsomerikakeoppskriftene. også :blind:

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:05   #26
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

De er herved prøvd - og de var virkelig gode!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:45   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Jeg prøve ut disse i går kveld, og de ble ikke noe vellykket. Jeg lever nok opp til tittelen min. Aner ikke hva jeg gjorde for noe galt, for oppskriften ser jo enkel ut. Noe mislykkede greier ble det. Ei heller ingen suksess å bruke papirformen. De vil ikke ut igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:07   #28
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Det er jammen godt at kalorier ødelegges ved høy varme

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no