Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 18:14   #21
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Jeg bruker Piz Buin, i begge deler.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 18:24   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.000
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Jeg bruker Cliniderm. Rett og slett fordi det er den jeg har og den funker. Jeg er superkritisk til ungenes solkremer, men meg selv smører jeg nesten hva som helst på, så lenge det ikke er sånn feit skokrem-aktig greie. Det er ekkelt. Cliniderm er akkurat passe rennende og lukter ok. Noen solkremlukter blir jeg kvalm av.

After-sun bruker jeg ikke. Jeg tror (men vet ikke) at det bare er et pr-stunt fra produsentens side. Kan man ikke like gjerne bruke vanlig body lotion? Det gjør jeg. Poenget må vel være fuktighet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 18:25   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.000
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Og er ikke after-sun litt åttitalls?

Ok, det har kanskje en funksjon, men jeg får litt åttitallsvibber av det...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:47   #24
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Jeg kjøpte cliniderm men det var helt pyton! Fikk masse utslett i ansiktet og den klødde. Så nå har jeg en fra helsekosten og den er fin. Skal sjekke navnet.

Vet ikke om folk bruker aftersun jeg Men det selges jo Vi bruker aloe vera og vanlig body lotion..

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 18:59   #25
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Er også veldig begeistra for P20, synes det er suverent å smøre seg ein gong og så holder det heile dagen !

Kjøper ofte på taxfree men velassorterte parfymerier har den også

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 19:43   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.494
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Nivea saaklart!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:05   #27
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Volare, både faktor og aftersun.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:49   #28
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Ofte det som er på tilbud på apoteket.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no