Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Regler i forhold til nickbytte?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 14:13   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.183
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Mitt forslag "**cr@zysexycool**"

Jeg regner med at alle forstår hva det innebærer, det HP sa om at vi "ikke har regler men bruker skjønn"? Det betyr at det er forumledelsen som bestemmer, totalt eneveldig, og at det ikke finnes ankeinstanser eller klagemuligheter. Jeg ville tenkt meg nøye om før jeg ba om å få byttet til dette nicket. Det er nemlig heller ingen regel (bare skjønn) som bestemmer om et nickbytte faktisk skal ende opp med det nicket brukeren selv ønsker, eller om det blir noe helt annet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:17   #22
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg regner med at alle forstår hva det innebærer, det HP sa om at vi "ikke har regler men bruker skjønn"? Det betyr at det er forumledelsen som bestemmer, totalt eneveldig, og at det ikke finnes ankeinstanser eller klagemuligheter. Jeg ville tenkt meg nøye om før jeg ba om å få byttet til dette nicket. Det er nemlig heller ingen regel (bare skjønn) som bestemmer om et nickbytte faktisk skal ende opp med det nicket brukeren selv ønsker, eller om det blir noe helt annet.



Dette kan jo bli interessant såfall.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 22:01   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte?

Gratulerer med nytt nick!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 22:03   #24
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte?

Gratulerer med nytt fint nick,- og for Guds skyld; behold avataren.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 22:04   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Gratulerer med nytt nick!

Sjænk ju! Blir spennende å se om jeg venner meg til dette. Hvis jeg ombestemmer meg siden er jeg redd for å bli hetende "Donkey shit" eller noe sånt. Jf. Skilpaddas reglement over her.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Gratulerer med nytt fint nick,- og for Guds skyld; behold avataren.

Har funnet et ny, men skal vente en god stund med å sette den på plass.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 03:35   #26
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte?

Grattis med nytt, fint nick! Tenker på Irma1000 når jeg ser den, og det stemmer helt med mitt bilde av deg. Bare behold avataren en stund, så skal vi nok klare å venne oss til nytt nick.

DM:
Grattis med ny avatar, du er virkelig nydelig! :smask:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 15:01   #27
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte?

Grattis med nytt Nick!!

(selv om jeg ikke er tilhenger av det, for jeg har så dårlig husk på sånne ting. Er jo en gammel dame på 36 )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 21:26   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte?

Huff ..... jeg er elendig til å få med meg nickbytter. Du må love å beholde avataren din en stund til, for ellers har jeg ikke peiling på hvem du er.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 21:29   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler i forhold til nickbytte?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Sjænk ju! Blir spennende å se om jeg venner meg til dette. Hvis jeg ombestemmer meg siden er jeg redd for å bli hetende "Donkey shit" eller noe sånt. Jf. Skilpaddas reglement over her.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no