Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell på Østlandet med (fint) basseng?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 09:20   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell på Østlandet med (fint) basseng?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Et av hotellene på Gardermoen har "badeland", vet jeg - jeg husker ikke hva det het, men det går sikkert å google.

Der er det IKKE fint. Bassengområdet er rett og slett ekkelt. Det er samme kjeden som det som er i Sarpsborg, men kvaliteten på stedene kan ikke sammenliknes. Vi har vært der et par ganger men ingen av oss liker det. De har pusset opp, men i følge mannen min er det ikke blitt noe bedre. Vi bor rett ved Gardermoen, men bruker ikke det stedet i det hele tatt. Heller en vanlig svømmehall for å si det sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 09:24   #22
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell på Østlandet med (fint) basseng?

Litt på siden- er det Clarion ? Jeg trodde de hadde stengt badelandet ??

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Der er det IKKE fint. Bassengområdet er rett og slett ekkelt. Det er samme kjeden som det som er i Sarpsborg, men kvaliteten på stedene kan ikke sammenliknes. Vi har vært der et par ganger men ingen av oss liker det. De har pusset opp, men i følge mannen min er det ikke blitt noe bedre. Vi bor rett ved Gardermoen, men bruker ikke det stedet i det hele tatt. Heller en vanlig svømmehall for å si det sånn.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 09:36   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell på Østlandet med (fint) basseng?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Litt på siden- er det Clarion ? Jeg trodde de hadde stengt badelandet ??

Ja det er det. Det er mulig de har stengt det. Det er evigheter siden vi var der, siden det var så ekkelt der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:12   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.568
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotell på Østlandet med (fint) basseng?

Takk for svar, alle sammen.

Ja, jeg har sjekket ut både Holmsbu og Holmen fjordhotell.
Også har jeg sjekket ut Per`s Hotell på Gol.
(Det er de tre jeg har kommet fram til)

Båt blir det ikke. Jeg syns det er bare helt utrolig kjedelig.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no