Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva får du på denne testen?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 07:02   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg fikk:

Her spiser vi gjerne middag! Du gjør veldig mye riktig uten å bli fanatisk, og er klar over grunnprinsippene for å unngå å bli syk i ditt eget hjem. Kanskje har du likevel et ørlite forbedringspotensiale?

Dette fikk jeg også. Hadde ikke trodd det, så sjuskete som jeg er - men jeg er vel gjerne en hygiensik sjuske da

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 07:25   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Jeg gjør så godt jeg kan, ser det ut til. Har sikkert noe med temperaturen på kjøkkenklutene å gjøre, og med fjøla. (bruker bare ei fjøl, men bruker papir under når jeg behandler kjøtt/kylling/fisk, og det var det ikke noe alternativ for).
Nuvel, ingen har blitt syke her, så enten er det renere enn testen tror, eller så er vi veldig resistente.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 07:39   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg fikk:

Her spiser vi gjerne middag! Du gjør veldig mye riktig uten å bli fanatisk, og er klar over grunnprinsippene for å unngå å bli syk i ditt eget hjem. Kanskje har du likevel et ørlite forbedringspotensiale?

Denne fikk jeg også. Jeg synes det manglet noen alternativer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 08:15   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.118
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Jeg gjør så godt jeg kan. Det kom ikke som noen overraskelse, for jeg vet at mange er mer nøye enn oss. Tror det er kjøkkenkluten som må få skylda for dårlig score hos oss. den vaskes på 60 grader med jevne mellomrom, men ikke flere ganger i uka.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 08:47   #25
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg gjør så godt jeg kan. Det kom ikke som noen overraskelse, for jeg vet at mange er mer nøye enn oss. Tror det er kjøkkenkluten som må få skylda for dårlig score hos oss. den vaskes på 60 grader med jevne mellomrom, men ikke flere ganger i uka.

sånn er det for meg også. Men det gir meg ikke mulighet til å opplyse om at jeg bruker tørkepapir vel så mye som kluten, nettopp fordi jeg synes det er mer hygienisk. Da slipper jeg å dra noen gamle bakterier utover. Og da holder den seg jo ren lenger.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 10:29   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.875
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Jeg fikk samme som deg, Vito. Nok en fanatiker melder seg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:38   #27
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva får du på denne testen?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg føler meg ikke spesielt overhysterisk på hygienen, men må si jeg sitter igjen med en sånn "men går det an å gjøre det annerledes enn det da?"-følelse etter den quizen (jeg scoret altså det samme som HI).
Jeg klarer altså ikke helt å se hvor jeg skulle trappet ned på hygienen for at jeg skulle vært komfortabel med det og samtidig fått score som ikke indikerte at jeg er overhysterisk Ikke vaske seg ordentlig etter et dobesøk? :æsj: Bruke uvasket kjøttkniv på annen mat? Vaskekosten på bikkjeskålen og kjøkkenkluten på gulvet? Kommer ikke på TALE!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:42   #28
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Har gått gjennom testen en gang til nå, og det var to svar som sendte med ned fra toppscore til det jeg havnet på: Hvilken temp jeg vasker kluter og håndduker på, og hva jeg gjør med matrester.

Jeg aner at vi har svart nøyaktig det samme på denne testen.

Det burde vært multippelchoice på enkelte spørsmål.
Jeg bruker f.eks. oppvaskekosten kun til oppvask, men sender den likefullt i oppvaskmaskinen i ny og ne, og jeg bruker som regel papir på grisete greier på kjøkkenbenken og kluten på smuler etc.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:49   #29
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Jeg er visst fanatisk jeg også. Men det stemmer ikke altså. Synes kravene den testen stiller er veldig lave i så fall. Jeg tror jeg bare gjør det som er normalt..

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:53   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Har du juksa?
Hmm.. vanlige hygiene mener nå jeg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no