Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leker du med barna dine?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 20:39   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.719
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jenta mi er veldig flink til å leke alene, og når hun er helt inne i sin egen verden prøver jeg å la være å blande meg borti. De gangene jeg leker med henne går det mye på å kaste/sparke ball, sende biler til hverandre etc, eller hjelpe henne med å kle av og på dukker. Så bygger jeg lego med henne (men der har jeg en tendens til å ta helt over, for jeg synes det er så morsomt, og hun bygger ikke slik jeg vil ... ). Hun har bare såvidt begynt med litt rollelek (fylte nettopp 2) så det har vi ikke hatt så mye av enda. De gangene det skjer er nettopp når hun er inne i "sin egen verden", så da lar jeg henne holde på for seg selv.

Utendørs leker jeg mer med henne. I sandkassa og ellers rundt omkring. Men det blir mye til at vi studerer insekter og diverse som vi finner på bakken da. Og kaster stein i vann.

Pappaen hennes er nok litt flinkere til å leke med henne enn jeg er. Da blir det mye løping og herjing, gjemsel og "BØ" og litt bråkete ting. Jeg er litt flinkere til å lese, tegne og synge med henne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 20:45   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Prinsen er jo bare to år, så da sier det seg vel selv at vi leker!

Vi er ute på lekeplassen, vi bygger lego, tegner, lager mat (om det kan regnes som lek)

Det artigste av alt er å herje eller at jeg springer etter gutten og sier "nå kommer mamma og tar rumpa di"

Forøvrig er prinsen ganske flink til å leke alene også.

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 01-08-07 kl 20:57.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:12   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.861
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Ut fra artikkelen så leker vi en del med barna ja. Vi spiller spill med dem, leser for dem, lar dem hjelpe til på kjøkkenet i blant, rydder sammen, er ute sammen på lekeplasser og i hagen. Av og til bygger vi togbaner. Vi løper etter hverandre og er spøkelser eller løver eller noe annet skummelt, vi danser.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:21   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jeg leker med Snupp, ja. Men mannen er mye flinkere enn meg. I dag har han og Snupp bygd sammen all Duploen. Som oftest bygger vi togbaner (enten Brio eller Duplo - Snupp elsker tog og alt som kan bygges). Men jeg leser for ham og synger mye. Jeg elsker å bygge sandslott, så på stranden er det Snupp som "leker med meg" . Ellers går det mye i husking og sklie eller turgåing når vi er ute.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:22   #25
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Nei, fryktelig sjelden. Altfor kjedelig.

Jeg aktiviserer ofte. Setter henne i arbeid med det ene og det andre. Vi gjør riktignok ting sammen hele tiden, som å sykle, tegne, gå tur, plukke bær, ake om vinteren osv. men du ser ikke meg blant klossehavet på gulvet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:39   #26
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Tja syns da jeg er flink, er med mens ho sykler, tegner, pusler og duplo. Men gubben er mer med på lengre sykkelturer, går på lekeplassen, driver i hagen osv.

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:41   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Mindre og mindre ettehvert som de blir eldre.
Alle tre har vært og er flinke til å engasjere seg selv, og lille E og W leker mye med hverandre.

Tegning, lesing, spill, ballek, sykling, plastilina og perling er aktiviteter vi ofte gjør sammen
Ellers er jeg veldig flink til å starte en lek, med dyr , dukker, lego eller togbanen, og trekker meg ut når leken er etablert. Kan godt sitte som observatør og delta med litt "hjelp" dersom det stamper litt. Men jeg trives best med å trekke meg ut for å ikke være sjefen også i leken.
Jeg er jo sjef for alt annet :vinner:

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:52   #28
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Ja, jeg leker ganske mye. Særlig i løpet av vår "kvalitetstid" sammen på ettermiddagen, når vi kommer hjem fra barnehage/jobb. Datteren min vil veldig gjerne at jeg er med i leken og tar med i hånda og drar meg ned på gulvet med klar beskjed om at "mamma sitte der"og "mamma geke" Hvordan kan jeg la være?

Vi leker med duplo, kjøkkenleker og mat, bondegårdsdyr,klosser, puslespill og alle andre tingene.
Når vi ikke leker på gulvet så tar vi en kose-lesestund i sofaen og leser bøker, eller en tur i dobbeltsenga hvor vi hopper og danser og tuller. Det er hun som styrer showet, hun vet hva hun vil. Tar meg i hånda og drar meg med.

Jevnt over så er vi to voksne hjemme på ettermiddagen, og den som ikke leker med snuppa, lager middag etc. Så vi bytter på.

I helgene leker hun mer alene, hun er flink til det også altså. Hun kan godt aktiviseres med tegning og bøker og pusle litt med det, eller hun leker på egenhånd med dukker og bamser.

Datteren min er snart to og går fulltid i barnehage, og når jeg kommer hjem lengter jeg etter å være sammen med henne og gi henne masse oppmerksomhet frem til leggetid. Hun liker å leke, og er flink til det, så da gjør vi det. Samme hva forskerne sier ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 22:07   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Nei, ikke mye. Jeg synger og leser for henne, og hun får være med på alt jeg driver med i huset. Faren hennes spiller mye for og med henne og de ser og hører mye musikk sammen. Men å leke med leker på gulvet o.l. er det sjelden vi har gjort. Eller å leke med hennes leker i det hele tatt foruten å sette henne i gang og vise henne hvordan ting virker så klart. Heldigvis har hun alltid vært flink til å sysselsette seg selv. Hun er fornøyd om hun kan bruke oss til kafegjester og kunder i butikken hennes en gang i blant.

Dette er helt bevisst fra vår side. I vår familie setter vi det høyt å ha litt privatliv og egentid i løpet av dagen - Vesla inkludert.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 22:53   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jeg er ikke så flink til å leke. Mannen min er, heldigvis. Men jeg er ganske god på å gi relevant respons på det de holder på med. Jeg har for eksempel lange samtaler med storebror om hva som foregår i de temmelig kompliserte tegningene og rollelekene hans.

En ting jeg akkurat har innsett er at selv de dagene der jeg har masse tid eller hele dagen sammen med dem, så er det vanskelig å få tid til en og en av ungene. Da må jeg virkelig sette av tid og dedikere den til en av dem. Så jeg har nå som mål at hver av dem skal få minimum 15 minutter med 100% alenetid hver dag. Der de får sette premissene for hva som skal skje. Det høres lite ut, men det er faktisk lett at det blir borte i løpet av en dag med dagligtralt. Til og med i ferien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 23:05   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jeg leke en del med poden (2). Både fantasilek og "praktisk" lek som tegning, dansing, klatring, osv.
Jeg liker absolutt ikke rolle/fantasilek, men syns det er så viktig at poden lærer det at jeg diller og daller litt hver dag.

Stesnuppa på 9 leker jeg mindre med, men det blir jo litt. men da går det mest i playstation og slike leker. Vi gjør jo mye sammen, men det blir ikke mye lek. Hun er på en måte ferdig med lek. Hun henger bare rundt egentlig...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 23:21   #32
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Sambo er veldig flink til å leke med gutta. Han legger seg på gulvet sammen med dem og de kappløper med cars bilene, spiller spill eller puzzler. Jeg er ikke så flink til det, men jeg spiller spill sammen med største ofte. Leser bøker hver kveld også, eller synger diktesanger. Ute er det lettere å leke, enten gjemsel, hoppe på trampolinen eller andre spill. De digger når jeg hopper sammen med dem på trampolinen ja, og der er sambo også flink med dem. Vi leker mye ja, vil jeg påstå.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 10:35   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jeg sang hode-skulder-kne-og-tå til eldste på en biltur i går, og da skrek minsten.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 10:52   #34
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Jeg ble av Emma, da hun var mindre, om å slutte å synge nattasang.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 11:04   #35
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Eg er ufatteleg dårleg på puslespel og lego og sånt, men eg driv mykje fysisk leik saman med lille A. Vi kosar oss begge to når vi klatrar, balanserer,hoppar, dansar og spelar handball og fotball.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 11:09   #36
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Skal ikke skryte på meg at jeg leker så mye fysisk med minstemann, men det hender at vi leker med Briotog og Lego.

Vi spiller imidlertid mye spill sammen (memory, ludo, yatzy, monopol, fiskespill, osv).

Jeg leser mye for ham. Ikke bare barnebøker med historier, men også i barneleksikon, dyrebøker med bilder og kart og atlas tilegnet barn.

Dessuten tar jeg ham ofte med i skogen og lærer ham om saker og ting vi møter på vår vei.

Også synger vi mye......veldig mye.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 11:36   #37
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Bruker ca 1 time om dagen til å leke sammen med trollet mitt, mer i helgene. Da bygger vi togbaner, bygger med duplo, "te-selskap" eller rydder/sorterer leker.
Blir litt herjing og jaking også, og ute leker jeg som regel med han fordi veien er så nærme og han så himmla rask.

Var flinkere til å sette igang aktiviteter som maling, leking med leire, baking osv. før. Må ta meg litt sammen igjen der! Trollet henter meg dersom han vil ha meg med på leken.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 02-08-07 kl 11:45.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 11:39   #38
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg sang hode-skulder-kne-og-tå til eldste på en biltur i går, og da skrek minsten.

Jørgen blir skikkelig sinna og skriker IIIIIIK NEI! dersom jeg begynner å synge når han ikke vil...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 12:46   #39
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Eldste har jeg ikke lekt noe særlig med, hun har lekt fint på egenhånd, men nå som hun begynner å bli større så lager vi ting isammen. maler, tegner, limer syr og strikker.

Minsten leker ikke så godt som hun gjorde, så han leker vi mer med.

I bil har vi forskjellige leker, alfabetleker og "beat for beat", en sier ett ord og de andre skal finne sange med det ordet i. + at vi synger masse.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 13:24   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker du med barna dine?

Vi har ikke Playhouse Disney, så her må vi fint underholde poden selv.

Vi maler, tegner, leker med plastilina, bygger lego, kjører bil og lager reneste sirkuset. Poden er veldig flink til å leke for seg selv, og kan sitte i timesvis med bilene sine og garasjen sin på rommet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no