Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Prinsebryllupet i England

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Prinsebryllup og hvor mye jeg bryr meg
Prinsebryllup? Hva? Når? Hvor? Hvem? 18 9,38%
Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når 67 34,90%
Likegyldig 21 10,94%
Bryr meg litt 18 9,38%
Helt nøytral - gidder ikke å irritere meg eller glede meg 40 20,83%
Bryr meg middels 16 8,33%
Følger godt med 8 4,17%
Synes dette er en viktig historisk begivenhet 9 4,69%
Blir å følge tv-sendingen ja, mye flotte antrekk å se 28 14,58%
Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis 3 1,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-11, 19:06   #21
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Hvor får man egentlig kjøpt tiaraer for tiden?

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 19:10   #22
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Hvor får man egentlig kjøpt tiaraer for tiden?

http://www.accessorize.no/default.asp?V_SITE_ID=2

*jeg har kjøpt til mamma fra NY* En lekker sak med blingbling.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 19:10   #23
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg vet hvem, men ikke når. Bryr meg svært lite. Ser kanskje på, men det er fordi jeg vil se brudekjolen.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 19:18   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg vet hvem, men ikke når. Bryr meg svært lite. Ser kanskje på, men det er fordi jeg vil se brudekjolen.

Det er jo en vakker kvinne han skal gifte seg med. Og jeg er spent på hvordan hun ser ut og alle kjolene, hårkreasjonene osv. Men selve bryllupet og alt oppstyret rundt? nope!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 19:24   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg syns det er gøy jeg! To unge, flotte personer som skal gifte seg med pomp og prakt.

Her kommer det nok til å stå på i bakgrunnen så jeg kan få sett når jeg har mulighet. Men med to aktive gutter på 15 mnd må jeg vel belage meg på å se oppsumeringen på kvelden.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 19:40   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når

jeg hvet hvem og at det er i England men når har jeg ikke fått med meg. bryr meg ikke så mye


Men fikk med meg på radioen her en morgen,p4 at foreldrene til Katie?Kate? må betale hele røkla...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:02   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg syns kongelige brylluper er stor stas og kommer til å se hvis anledningen byr seg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:11   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg er fullstendig likegyldig. Vet hvem, men ikke hvor og når. Og der ser jeg at det er neste helg. Har ingen planer om å se, nei.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:21   #29
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg er monarkist så det holder og gleder meg som en unge til fredag. Jeg priser meg lykkelig over at jeg har nett-tilgang på jobben og skal nok få med meg direkten. Dette er faktisk en historisk begivenhet, enten man vil eller ikke. Jeg synes dog det er synd de ikke gifter seg på lørdag - da hadde det garantert blitt tiara-fest med champis.



Jeg slutter tidlig på jobb på fredag, så vi får se om jeg kanskje tar med meg rettingen min hjem og ser på bryllup samtidig. :stjerner i øynene:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:27   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg bryr meg ikke mye, men har fått med meg at det skal være. Når og hvor har jeg ikke peiling på.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:29   #31
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.



Jeg slutter tidlig på jobb på fredag, så vi får se om jeg kanskje tar med meg rettingen min hjem og ser på bryllup samtidig. :stjerner i øynene:

Jeg følte meg plutselig ørlitegrann alene her. Men som en britisk journalist så pent sa det: "Dette er noe av det vi er best på - bryllup i all sin pomp og prakt!"

Og uansett hvordan man vrir og vender på det: Dette er en historisk begivenhet. Man snakker jo fortsatt om Diana/Charles-bryllupet (som jeg selvsagt også satt klistret til)

Dette kommer til å bli så bra!!!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:32   #32
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg følte meg plutselig ørlitegrann alene her. Men som en britisk journalist så pent sa det: "Dette er noe av det vi er best på - bryllup i all sin pomp og prakt!"

Og uansett hvordan man vrir og vender på det: Dette er en historisk begivenhet. Man snakker jo fortsatt om Diana/Charles-bryllupet (som jeg selvsagt også satt klistret til)

Dette kommer til å bli så bra!!!

Du er såvisst ikke alene!!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:33   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg fant tilfeldigvis ut at jeg akkurat går glipp av prinsebryllupet, siden jeg skal til London i de dager. Hadde sikkert vært spesielt å være i London under bryllupet, men jeg har vel kommet fram til at det er like greit at vi går glipp av det. Shopping frister mer. (Butikker er stengt siden bryllupet blir en nasjonal helligdag.)

Jeg er ikke for monarki, men lar meg allikevel underholde av kongelige bryllup. Så hvis jeg har anledning ser jeg ikke bort i fra at jeg titter litt på TV.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:36   #34
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg bryr meg litt. Synes det er rørende med bryllup, og spennende å følge de kongelige. Skal reise bort den dagen, så kommer ikke til å se det på tv. Men ser sikkert klipp og bilder i etterkant. Spent på kjolen hennes.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:41   #35
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.648
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg følte meg plutselig ørlitegrann alene her. Men som en britisk journalist så pent sa det: "Dette er noe av det vi er best på - bryllup i all sin pomp og prakt!"

Og uansett hvordan man vrir og vender på det: Dette er en historisk begivenhet. Man snakker jo fortsatt om Diana/Charles-bryllupet (som jeg selvsagt også satt klistret til)

Dette kommer til å bli så bra!!!

Alene, nei.
Jeg irriterer meg over at det er på en arbeidsdag, skulle gjerne fått med meg "alt".

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:53   #36
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg ser gjerne på kongelig bryllup, men skal jeg få det med meg annet enn i glimt senere på dagen så får de se å gifte seg på en lørdag eller søndag. Er litt snurt for at de skal gifte seg på en fredag, og kommer ikke til å følge med så veldig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 20:58   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg har studiedag på fredag, så det kan hende at jeg tar en titt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:29   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.061
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg elsker sånne overdådige bryllup.

Jeg ville sett på tv hvis jeg var hjemme, men tar meg ikke fri fra jobb ... slett ikke.

Da Haakon og Mette-Marit giftet seg tok jeg den helt ut og arrangerte stor fest. Jeg bakte kake med monogram på og hadde plenty av boblevann. På kvelden stod vi på slottsplassen i øsende regn og så på når de vinket til folket, og så skrekkelig romantisk fyrverkeri ( de klarte å skyte opp noe som ble til røde hjerter som gikk inni hverandre).

Ja, jeg er litt gal når det kommer til slikt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:32   #39
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Kunne ikke bry meg mindre.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:37   #40
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg elsker sånne overdådige bryllup.

Jeg ville sett på tv hvis jeg var hjemme, men tar meg ikke fri fra jobb ... slett ikke.

Da Haakon og Mette-Marit giftet seg tok jeg den helt ut og arrangerte stor fest. Jeg bakte kake med monogram på og hadde plenty av boblevann. På kvelden stod vi på slottsplassen i øsende regn og så på når de vinket til folket, og så skrekkelig romantisk fyrverkeri ( de klarte å skyte opp noe som ble til røde hjerter som gikk inni hverandre).

Ja, jeg er litt gal når det kommer til slikt.

Du och jag. Jeg hadde tiara-fest da MM & HM giftet seg og vi drakk champis hele dagen. Det var dagen sin og bryllupet sitt. Victoria & Daniel var ikke fullt så stas, men jeg så da det også. Og noen repriser. Og noen tårer. Men i England - det har de pokker meg vett på kotyme og pomp og prakt. Åh, det blir så stas. Men en fredda, da....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no