Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Langt hår på barn = jente?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 08:14   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Ja, det tror jeg faktisk. Barn kan jo fort ha litt androgyne trekk og kjønnsløse klær, så et barn med lange krøller hadde jeg nok trodd var ei jente.

Jepp. En av mine ble tatt for å være gutt leeeenge, først når det ble litt lengde på håret ble hun ei jente.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:20   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Jeg må i alle fall se etter flere ganger for å sjekke dersom jeg er usikker. Men det er jo forskjell på langt hår og langt hår.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:49   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Neisj. I min familie har guttene langt hår, og (de fleste) jentene kort hår, så det er klart jeg ikke bruker lengden på håret til å bestemme kjønn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:57   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Jeg tror folk rett og slett ikke ser ordentlig etter. Jeg hadde kort hår som tidlig tenåring, og selv om jeg hadde pupper ble jeg tatt for å være gutt. Jeg er ikke spesielt androgyn sånn ellers; verken i klesveien eller ansiktstrekk.

Men det er forunderlig folk i så stor grad bruker hår som kjønnsindikator. Gutter med langt hår og jenter med kort hår er da ganske vanlig?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:00   #25
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.074
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror folk rett og slett ikke ser ordentlig etter. Jeg hadde kort hår som tidlig tenåring, og selv om jeg hadde pupper ble jeg tatt for å være gutt. Jeg er ikke spesielt androgyn sånn ellers; verken i klesveien eller ansiktstrekk.

Men det er forunderlig folk i så stor grad bruker hår som kjønnsindikator. Gutter med langt hår og jenter med kort hår er da ganske vanlig?

Ikke like vanlig overalt, jeg kjenner ingen små gutter med langt hår.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:03   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Ikke like vanlig overalt, jeg kjenner ingen små gutter med langt hår.

Ikke jeg heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:09   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.280
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Langt hår er veldig "mykt", og myker/feminiserer opp et utseende, både for voksne og barn. Kort hår gir tilsvarende et "røffere" uttrykk.

Jeg har også flere ganger tatt feil på gutter med langt hår. Om de ellers har "pene" trekk, som ikke er utpregede maskuline, så gjør det lange håret sitt til at totalintrykket blir feminint.


Altså, det er jo ikke sånt at folk TENKER "ah, langt hår - da MÅ det være en jente!". Å bedømme kjønn er jo å gjøre en totalvurdering av utseende, og ikke noe det er så lett å si at "derfor er det en gutt/jente". Og langt hår kan bikke vektskålen mot "jente".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:19   #28
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

I storebrors store venneflokk er det bare en gutt som har langt hår. Det er nok fordi det er en god del med livssyn som ikke oppmuntrer til utradisjonelle kjønnsroller her.

Men -det er han med langt hår lillesøster er forelsket i. Og til de grader. Igår spurte hun om han kunne bli pappa til barna hennes når de blir voksne! Hun er 3 år.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:23   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.280
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Jeg bor på Oslo Vest. Her er det flere gutter med mer eller mindre langt hår, enn uten. (Og tilogmed min eldste, verdens minst jålete gutt, har begynt å spare. Han ser ikke ut, men han får nå ta seg ut)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:30   #30
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Det at han hadde på seg gutteklær trenger heller ikke bety at han er gutt, jeg ville ofte gå i gutteklær når jeg var ung, og jeg er jente, altså.

Jeg hadde nok antatt at han var jente om ikke ansiktet var spesielt guttete, ja.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:14   #31
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.853
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Ja.
Det har ingenting med at ikke gutter kan ha langt hår å gjøre, men jeg ville nok automatisk tenkt at et barn med langt hår var jente. Jeg synes heller ikke det er så selvsagt for andre enn de som kjenner barnet at "han ser jo så typisk gutt ut i ansiktet" eller sånt. Små barn kategoriseres vel ganske ofte etter klær og hårstil. Sånn er det bare.

Enig. Hvis jeg er i tvil om kjønn, tenker jeg det antakelig er jente hvis han har langt hår. Vi er veldig glad i blått i vår familie, så for meg er ikke det noe som signaliserer gutt, nei. Jeg ser det i sammenheng med helheten, og blått + langt hår er antakelig jente. I stil med Pollyannas utmerkede bemerkninger.

På den annen side - gitt at man ser på gutt og jente som like mye verdt, er det jo ikke noe stort problem.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:57   #32
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Det er nok lett å anta at det er en jente når man ser noen med langt hår, fordi barn ikke har de typiske kjønnsforskjellene i ansiktet og kroppen som voksne har. Jeg har to jenter som ikke ville ha langt hår (ehmm.. hun ene ble klippet kort, men hun andre ville ha kort hår). Til tross for at vi klippet håret 'jentete' ble de begge tatt for å være gutter. Hun eldste ble tatt for å være gutt da hun hadde kjole på en gang også!

Så lenge ungene ikke blir mobbet eller føler det ubehagelig, så synes jeg nok at det ikke gjør noe om voksne kommenterer sånt.

Personlig ville jeg aldri hatt langt hår på en gutt, men det er en personlig mening.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:00   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.280
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Maggie74: De bestemmer jo selv etter hvert, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:01   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Har det noe å si om noen tar feil?
Jeg tror ikke det hadde gjort meg noe om noen trodde poden var jente. Da hadde jeg bare rettet opp misforståelsen.

Selv tror jeg ikke automatisk at barn med langt hår er jente, og ihvertfall ikke at alle med "guttete" klær er gutt. Jeg tror det er helhetsinntrykket som avgjør hva jeg tror.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:02   #35
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Maggie74: De bestemmer jo selv etter hvert, da.

Det er det jeg også har oppdaget!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:04   #36
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Hvis ikke ansiktet er utpreget jente eller gutt. Så har en ingen andre preferanser enn hår og klær (og evt navn) å gå utifra for å vurdere kjønn. Så jeg synes ikke man har grunn til å bli fornermet om noen tar feil av kjønnene. Hadde de gått naken, hatt langt hår og guttetiss, og man tror de er jente. DA har man grunn til å bli fornærmet.


Sist redigert av Pelikan : 18-05-11 kl 15:13.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:23   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Hvis det er snakk om små barn, så kan jeg nok ta feil, men jeg bruker ikke håret som eneste kjønnsindikator. jeg ser for øvrig ikke noe poeng i å bli irritert på at noen tar feil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:30   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvis det er snakk om små barn, så kan jeg nok ta feil, men jeg bruker ikke håret som eneste kjønnsindikator. jeg ser for øvrig ikke noe poeng i å bli irritert på at noen tar feil.

Det har jeg opplevd. En liten gutt med skjorte, vest og dongeribukse løpte rundt i butikken. Han var aldeles nydelig, men krøller i håret og store blå øyne. Jeg og moren sto i kø begge to, så vi begynte å snakke litt. Helt til jeg spurte henne hvor gammel sønnen hennes var, og hun svarte "HUN er 15 måneder!". Da ville hun ikke snakke med meg mer, gitt, så en annen vei resten av tiden vi var der.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:43   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Det kommer an på håret og ungen for å si det sånn. Det er en gutt som går sammen med mine barn på en fritidsaktivitet jeg bomma stygt på, men da snakker vi langt hår til livet som er satt opp i hestehale eller flette og ganske nøytrale klær. Og relativt feminine trekk. Men halvlangt hår er nærmest mer guttefrisyre enn jentefrisyre for tiden, så det tar jeg på ingen måte for gitt at er ei jente, heller motsatt. Men har de i tillegg arvet rosa klær fra søsteren, er det fare for at jeg bommer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:51   #40
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Jeg har en 8 åring med krøllete langt hår. Han er gutt som bare det, men det har hendt folk har tatt feil. Han bare ler av det, håret er varemerket hans og han nekter å klippe det.
Gutter med langt hår er absolutt ikke min smak, men jeg velger mine kamper og om langt hår er så viktig for han så helt greit.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no