Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Termokopper

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 09:50   #21
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har denne fra Bodum:



Veldig god. Det er en presskanne så man kan lage fersk kaffe og ta med. (Tror den i stål (?) også har kommet med presskanne-lokk også nå.) Det fine med denne jeg har er at man kan lage eget motiv på den. Min har en fiiiin elefant!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:04   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.210
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg fikk prøvd Bodum-koppen min i dag. Jeg brant med godt på tungen og nedover i halsen. Så ja, den er god.

Det høres bra ut. Jeg har kjøpt meg en slik, men ikke testet den ennå

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:12   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jeg har 6 av disse, elsker dem!





De er med meg overalt...

Stoler ikke på at de holder helt tett da, men så og si. De holder utrolig godt på varmen.


Jeg synes disse er helt geniale.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:37   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har denne fra Bodum:


Den er som den Jenna viser, men i plast. Tåler oppvaksmaskin, men ikke å ligge i veska.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:44   #25
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har denne fra Bodum:


Den er som den Jenna viser, men i plast. Tåler oppvaksmaskin, men ikke å ligge i veska.

Den har jeg også, i fire forskjellige fargekombinasjoner.
For meg, på vei til og fra jobb på trikken, holder denne mer enn nok på varmen. Teen min er varm og god hvertfall en time.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:57   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Den har jeg også, i fire forskjellige fargekombinasjoner.
For meg, på vei til og fra jobb på trikken, holder denne mer enn nok på varmen. Teen min er varm og god hvertfall en time.

De har så fine farger. Den er også genial på lekeplassen, når ungen vil ut kl åtte om morgenen må man ha med kaffe. :trøtt:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:21   #27
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har stort sett alttid med meg en termokopp med te eller kaffe ut på lekeplassen i helgene. (Lillebror er så liten enda at han må ha følge med ut.)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no