Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

FB - neppe et sammentreff?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-10, 01:05   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Ja, der sier du noe. :holder utkikk:

Jeg skal se etter deg også. Jeg har akkurat tømt venneforslagene nå så da pleier det å komme nye om noen dager.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 01:08   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg har søkt etter et par personer flere ganger UTEN å få forslag om å legge dem til som venn, så om det stemmer det som blir sagt over her er det ikke konsekvent iallfall. Eller det kan være at en person jeg har søkt etter ikke dukker opp som venneforslag når det er mange der jeg har felles venner med og som jeg ikke legger til?

Ja, men i disse tilfellene er det den personen som blir søkt om som visstnok får opp deg på lista si over mulige venner.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 01:10   #23
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg skal se etter deg også. Jeg har akkurat tømt venneforslagene nå så da pleier det å komme nye om noen dager.

Hvordan gjør du det? Hvor lenge må jeg krysse av hvis forslagene skal bli helt borte? Ser ut til at de aldri tar slutt.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Ja, men i disse tilfellene er det den personen som blir søkt om som visstnok får opp deg på lista si over mulige venner.


annedask: selvsagt! Hjernen sovnet og hoppet over litt informasjon.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 01:18   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hvordan gjør du det? Hvor lenge må jeg krysse av hvis forslagene skal bli helt borte? Ser ut til at de aldri tar slutt.

Jeg krysser bare av på det lille krysset på hver person og noen dager senere så kommer det nye. Det er vel umulig å ikke få disse forslagene, regner jeg med. Jeg syns det til tider er litt morsomt, da jeg har flyttet og bodd i 5 forskjellige byer og 4 forskjellige land så jeg har mange gamle venner både her og der som kommer opp som forslag til tider.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 01:19   #25
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hvordan gjør du det? Hvor lenge må jeg krysse av hvis forslagene skal bli helt borte? Ser ut til at de aldri tar slutt.

Jeg har krysset ut en stund nå, tilslutt ble alle borte.


Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

annedask: selvsagt! Hjernen sovnet og hoppet over litt informasjon.

Ikke så greit å henge med i svingene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 07:59   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Kan noen se om man har søkt de opp, altså? Jeg søkte opp eksen, men det var i 2007. FB var ikke avansert da, ikke sant? Ikke sant?! :skingrestemme:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 10:19   #27
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Jeg kjenner ikke så mange her, så jeg kan godt være med å teste ut.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 11:19   #28
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?

Men om man kan få opp alle de man har hatt epostkontakt med, hvorfor kommer ikke de mange hundre jeg har hatt kontakt med via finn.no opp da? Jeg tror ikke dette kun er tilfeldighet.
Sender deg en PM jeg, bønna.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 13:18   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB- neppe et sammentreff?


Dette må jeg følge med på, for jeg får stadig forslag om å adde en fyr jeg jobbet sammen med på studiene ifjor.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 13:21   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeg får også noen gjentatte og helt absurde forslag, i tillegg er det noen som har ønsket å bli min venn som jeg ikke kjenner, men som jeg har noen felles venner med.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 13:24   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.128
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeg får aldri andre forslag enn venner av venner og jeg mener det er pga noen innstillinger jeg gjorde i fjor. Jeg haket av på noe greier på "Personverninnstillinger", slik at jeg ikke skulle bli foreslått til andre uten at vi hadde et visst antall felles venner.
Husker ikke hva det var jeg gjorde, jeg fulgte bruksanvisning i VG eller på en eller annen status.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 13:54   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Kan det være at når man får opp en person som forslag, så kommer en selv også som forslag til den andre personen?

Jeg trodde overvåkningsgreia gikk på det med at man kan se hvem som oftest besøker egen profil. Finnes det applikasjoner som gjør at man kan se alle som har vært på egen profil? Noen som har dette og som kan forklare hvordan det funker?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 16:05   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.915
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeg har noen forslag som jeg ikke aner hvem er, ikke har vi felles venner heller. Kanskje disse har søkt meg opp?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 16:18   #34
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har noen forslag som jeg ikke aner hvem er, ikke har vi felles venner heller. Kanskje disse har søkt meg opp?

Ja, det er det vi lurer på nå.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 16:49   #35
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeg har ikke en eneste FP-er på lista mi (selvfølgelig kan det hende at jeg kjenner noen som jeg ikke har skjønt hvem er), så kan også søke opp noen om dere vil det.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 16:57   #36
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?



Det kunne forklare hvorfor jeg har fått venneforslag av folk jeg ikke har noen felles venner med.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 17:13   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeez. Jeg snoker jo masse. Dette var ikke bra ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 17:53   #38
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeg og. Ble litt paranoid her nå. Kan andre se at man har vært inne og sett på profil alstå ?

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 17:54   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg og. Ble litt paranoid her nå. Kan andre se at man har vært inne og sett på profil alstå ?

Jeg tror ikke at man kan se det direkte, men muligens indirekte, men man kan jo ikke være sikker for det, bare for at det kommer opp som et venneforslag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 17:58   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.915
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB - neppe et sammentreff?

Jeg ble ikke nervøs for jeg er allerede venn med de jeg snoker på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no