Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilstolpose til vinterbaby - kjekt eller bortkastet?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-12, 08:19   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Jeg hadde et lite lammeskinn med hull til selene i bunnen, strikketøy på ungen hvis det var veldig kaldt, og teppe/dyne/begge deler alt ettersom på toppen. Det blir jo gjerne varmere i bilen ganske fort så da er det greit å kunne mappe dyner og tepper lett vekk. I tillegg til at det ikke ødelegger effekten av sikringen.

  Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:31   #22
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Dunpose i bilstolen er genialt! Jeg klarer ikke helt å se hvorfor det ikke skal være trafikksikkert?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:34   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.487
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Når man skal levere i barnehage, og baby akkurat har sovnet etter å ha holdt det gående hele natten, er det fantastisk å putte sovende baby oppi posen, i pysj, lukke igjen og dra. Ikke vekke for å kle på ulltøy, eller annet tøy.
Vi var veldig glad i vår pose, og brukte den hele tiden. Vel verdt pengene sine.
Vi hadde den originale fra Maxi Cosi, ikke dun, men med nøstebarnteppe oppi på de kaldeste dagene, var den god og varm.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:39   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Jeg har hatt en aldeles genial pose som kunne brukes i vogn og stol. En pose med saueskinnsfor, hull til belter og glidelåsåpning. Men siden jeg er lat, så flyttet jeg den lite mellom vogn og stol. Vi hadde ungen i en Nøstebarndress og inni et par tepper og tok av og på lagene etter behov.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:51   #25
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.753
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Vi brukte vår pose i bagvognen en del og. den er 80cm lang så litt kortere enn bagen men helt super i vinter. Vår er jo født til jul så han var liten i hele den kalde delen av vinteren. Posen er ikke for liten enda og han er stor men nå er den jo alt for varm. Posen er veldig lett å ta inn og ut av sete på grunn at at detn må ikke tres på andre steder enn mellom beina. I ryggen er det en stor luke så selene over skuldrene kommer veldig lett frem. Jeg har løftet han fra sete til vogn og tilbake i sete sovende med posen på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:55   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.952
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Jeg har en med armer du kan få om du vil. Jeg synes det var genialt og hadde utvilsomt kjøpt det igjen. Men kanskje uten armer, vi kjøpte det da han hadde vokst ut av den med armer.

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:57   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har hatt en aldeles genial pose som kunne brukes i vogn og stol. En pose med saueskinnsfor, hull til belter og glidelåsåpning. Men siden jeg er lat, så flyttet jeg den lite mellom vogn og stol. Vi hadde ungen i en Nøstebarndress og inni et par tepper og tok av og på lagene etter behov.


Det hadde jeg også.

Og en slik pose er jo ikke noe mindre sikkert enn om man har på barnet en tykk dress feks?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:30   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 29.298
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Det hadde jeg også.

Og en slik pose er jo ikke noe mindre sikkert enn om man har på barnet en tykk dress feks?

Tykk dress ER farlig. Derfor hadde vi tynne dresser. I tepper.

Dersom det finnes en sånn pose som ikke er som tykk dress, og derved trygg, skal jeg vurdere det dersom det blir aktuelt. Men om argumentet er "ikke farligere enn tykk dress" utgår det med høye kneløft, da blir et tynn dress og teppe.

(ja, også vet jeg ikke om det blir aktuelt heller da, for jeg vet ikke om det blir flere babyer her i huset)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:35   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tykk dress ER farlig. Derfor hadde vi tynne dresser. I tepper.

Dersom det finnes en sånn pose som ikke er som tykk dress, og derved trygg, skal jeg vurdere det dersom det blir aktuelt. Men om argumentet er "ikke farligere enn tykk dress" utgår det med høye kneløft, da blir et tynn dress og teppe.

(ja, også vet jeg ikke om det blir aktuelt heller da, for jeg vet ikke om det blir flere babyer her i huset)

Men den skinnposen jeg hadde var iallefall ikke særlig tykk.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:35   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.167
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Vi har ikke hatt slik til de to første, men jeg er helt solgt på idéen og kommer til å kjøpe en slik i lyseblått til poden på Barnas Hus:



Her vil jo beltene ligge tett inntil kroppen, og hvor babyen kun har på seg innetøy. Det er etter min mening bedre enn flere lag med yttertøy og tepper.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:45   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Jeg hadde pose til bilsetet til de to yngste.
Utrolig genialt når man har med setet inn og ut av bilen, og slipper dermed å kle på masse.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 14:56   #32
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 6.005
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tykk dress ER farlig. Derfor hadde vi tynne dresser. I tepper.

Dersom det finnes en sånn pose som ikke er som tykk dress, og derved trygg, skal jeg vurdere det dersom det blir aktuelt. Men om argumentet er "ikke farligere enn tykk dress" utgår det med høye kneløft, da blir et tynn dress og teppe.

(ja, også vet jeg ikke om det blir aktuelt heller da, for jeg vet ikke om det blir flere babyer her i huset)

Men det er jo det som er hele poenget med denne posen, ungen kan sitte i bilstolen med ullundertøy, posen er under ryggen og inntil setet, og så setter man ungen fast i beltet og lukker posen utenpå. Vi brukte i alle fall kun ullundertøy, og på de kaldeste dagene la jeg et ullteppe over dem inni posen, men da altså over selene, før jeg dro igjen glidelåsen. Da var det enkelt å åpne glidelåsen og justere temperatur for sovende baby.
Jeg løftet også unge + pose over i vognbag et par ganger, gikk helt fint det og men litt trælete å sette tilbake i bilstolen etterpå hvis vi var ute, for da bør man helst feste posen uten baby inni, syns jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 14:58   #33
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 6.005
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har ikke hatt slik til de to første, men jeg er helt solgt på idéen og kommer til å kjøpe en slik i lyseblått til poden på Barnas Hus:



Her vil jo beltene ligge tett inntil kroppen, og hvor babyen kun har på seg innetøy. Det er etter min mening bedre enn flere lag med yttertøy og tepper.

Det er den sorte bakerst er vi har hatt, elsker den. Så mye at jeg ikke vil kvitte meg med den før jeg er helt sikker på at den ikke kan brukes til høsten igjen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 14:59   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 29.298
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Skjønner det, det at bare den kommentaren om "ikke farligere enn tykk dress" som fikk meg til å reagere.

Skal se på en slik dersom det blir noen gang noe å vurdere.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 16:15   #35
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.753
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Vi fikk en hjemmestrikket bilstolpose med armer og hull til selen mellom beina til Storebror. Den ble ikke brukt. Det var jo bare tull. Man må jo ta den på barnet først og så tre beltelåsen igjennom med ungen oppi. Da var nøstebarndress mye mye bedre. Her derimot bare legger man babyen oppi, tar selen på helt innpå kroppen og glider igjen. Åpner opp når man kommer inn i varm bil eller hus uten å forstyrre barnet i hele tatt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 16:45   #36
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.878
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Løp og kjøp! Husker jeg så på slike da de to eldste var små, tenkte at det sikkert var unødvendig og tøysete. Fikk en i dun i gave da vår tredje ble født, og den var jo helt super! De to yngste brukte den masse, jeg irriterer meg bare over at jeg ikke hadde en slik en da de eldste var babyer også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:02   #37
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har ikke hatt slik til de to første, men jeg er helt solgt på idéen og kommer til å kjøpe en slik i lyseblått til poden på Barnas Hus:



Her vil jo beltene ligge tett inntil kroppen, og hvor babyen kun har på seg innetøy. Det er etter min mening bedre enn flere lag med yttertøy og tepper.

Bilposen er genial! Da lillebror ble født fikk han en slik i barselgave av noen av mine venninner, og jeg kan ikke fullrose den nok. Som andre har skrevet før meg slipper man å kle på barnet tykke klær, og selene kommer helt inn på kroppen siden de er inne i posen. Betydelig tryggere enn ved en tykk dress f.eks. Det holdt med en tynn lye også siden den kunne snøres sammen i hode-enden også, så det ble lunt og godt.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:32   #38
mylady
Aktiv
 
mylady sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 142
mylady er litt kul
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Det første jeg tenkte etter jeg hadde kjøpt bilstolpose, at hvorfor hadde jeg ikke kjøpt det tidligere! Synes det er helt genialt, man slipper å kle på barnet masse klær og hvis barnet sovner så kan du bare ta opp glidelåsen. Men så har det vært svært kalde vintrer i trønderlag siste årene.
Jeg kjøpte den de har på Kid, den er litt større en de jeg så på andre plasser, så den vare fint hele vinteren.

__________________
myboy2010
mygirl2011
mylady er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:57   #39
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Jeg syntes det var fantastisk til min første (marsbarn). Deilig å slippe påkledning og avkledning av sovende unger, kom vi en plass med sovende unge i stolen var det bare å zippe opp og la ham fortsette å sove. Andremann var juniunge og når vinteren kom var det ikke så veldig behov. Til unger født november til mars ville jeg definitivt valgt det igjen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 18:13   #40
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolpose til vinterbaby-kjekt eller bortkastet?

Jeg sydde selv i fleece etter voksipose-prinsippet til Imre og det var helt genialt. Synes posene i dun blir for varme, og tre lag fleece ble mer enn nok for å holde ungen varm på bilturer, og så var den enkel å åpne om det ble varmt i bilen.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no