Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsetter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-14, 00:12   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal være litt mindre sur.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 02:18   #22
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg skal være litt mindre sur.

Jeg også.

Og så skal jeg:
- ta opp treninga igjen, jeg falt helt av da snøen kom. Nå blir det treningssenter og løping inne til snøen går.
- slutte å kose-, trøste-, stress- og belønningsspise
- huske å ta alle medisiner og følge opp blodprøvene som egentlig skal tas hver måned
- slutte å ignorere kroppen når den prøver å fortelle meg noe

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 02:37   #23
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.260
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal fortsette å trene. Jeg har vært skikkelig flink siden starten av juni, og merker stor fremgang. Jeg vil bli sterkere og mer utholdende. Jeg skal fortsette å spise sunn mat og lite godterier, men skal bli enda flinkere til å spise grønnsaker.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 03:20   #24
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg fortsetter med shoppestop dette året også. Jeg skal også være flinkere til å skille jobb og familie, og vie oppmerksomheten til barna mine på ettermiddagen. Jeg skal være mye blidere hjemme, og lese høyt for ungene hver kveld.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 09:32   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg er i closing-modus. Jeg holder på å ta ned mange av de ballene som har vært i luften i årevis, og i 2015 skal jeg ta ned det jeg tror er den aller siste. Så da tenker jeg at jeg i tillegg må sette igang noen nye prosjekter, slik at jeg ikke stagnerer.

Og så skal jeg spise fem om dagen! Jeg har nå fått meg både smoothiemaskin og juicepresse, det gjør det lettere.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 09:36   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal ha en dag i måneden hvor jeg er utilgjengelig. Og jeg skal begynne å stå opp tidlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 09:48   #27
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.985
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

For første nyttår på 13 år skal jeg ikke slanke meg, bare vedlikeholde. (Dvs, kun julekiloene skal av.)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 09:57   #28
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.846
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal ri mer på hesten min, og jeg skal gjøre mer/oftere skolearbeid.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 10:07   #29
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal slutte å sammenligne meg med andre! Jeg gjør det lett innenfor karriere, utseende og andre ting. Jeg skal lære meg at jeg er god nok som jeg er. Også skal firmaet mitt tjene penger

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 20:05   #30
Engla
Nybegynner
 
Engla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2014
Innlegg: 5
Engla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Må gi faen i noen ting og slutte å gi faen i andre ting.
Begynne å trene og spise sunt. Meditere hver dag. +++

Engla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 22:28   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.676
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Ja, jeg har noen, første gang tror jeg?
- Begynne å trene. Fått julegave på barnepass og klær, så nå er det ingen unnskyldning lenger.
- Spare enda mer penger/handle enda mindre (kjøper lite, men kan sikkert klare å redusere enda mer).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 23:21   #32
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.846
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg skal være litt mindre sur.

Jeg burde nok være litt mere sur...

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 23:33   #33
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg har egentlig ingen forsett, fortsetter som før.
Prøve å tenke mest mulig positivt, nyte hverdager som helger og ferier!
Og så K R Y S S E R jeg fingrene for at husdrømmen oppfylles ganske kjapt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:37   #34
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.458
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Ta bedre vare på meg selv; gjelder alle plan; gjøre bra ting for meg selv, både helsemessig, fysisk og psykisk.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:41   #35
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg har meldt meg på et skirenn og to løp. Lettere enn å ha uspesifisert "trene mer"- mål

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 10:06   #36
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.844
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg er egentlig ikke så glad i nyttårsforsetter, men har selvfølgelig et par saker jeg vil jobbe med likevel.

- Først og fremst vil jeg følge Fugellis råd om å gi litt mer faen. Jeg har jobbet med dette i flere år gir mye mer faen nå enn før og det føles så godt! Men jeg synes jeg har et stykke igjen å gå før jeg klarer å gi nok slipp på hva andre synes om meg sånn at jeg kan bruke energien mer på de rundt meg, derfor skal jeg jobbe videre med dette.
- Mye større bevissthet rundt økonomi. I 2014 sklei pengebruken litt ut og vi har f.eks et alt for stort husholdningsbudsjett. Med små grep kan vi gå mye ned på pengebruken uten at det går utover matkvaliteten og uten av vi merker så mye til at vi faktisk bruker mindre penger.
- Jobbe med å skaffe meg et sosialt nettverk igjen. Etter at vi flyttet tilbake til barndomsbyen min for fire år siden har vi ikke klart å re-etablere oss sosialt settog jeg savner et sosialt nettverk utover familien. Jeg innser at for å klare det må jeg tørre å ta mer initiativ både til å bli kjent med nye mennesker og ikke minst til å ta steget fra å "bare" være bekjent til å skape nærmere reaksjoner.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 10:32   #37
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal kaste/gi bort mer. Det nytter ikke å fortsette å flytte på ting og komprimere.

Mine svake punkter er bomkjøp som jeg ikke får meg til å kvitte meg med - for det er jo som å kaste penger. Så lenge det er i huset kan jeg narre meg til å tro at det ennå kan bli brukt.

Kjekt å ha-ting generelt. Trenger jeg 80 - talls potteskjulere? Hvor mange runde kakeformer i samme str?

Hobbybøker og andre bøker. Bøker jeg har lest 1 gang og som bare står og tar seg pent ut. Leser jeg de ikke om igjen så forsvarer de ikke plassen. Hobbybøker - jeg googler hobby. Hvis internett forsvinner har jeg større problemer enn hva jeg skal bruke fritiden til.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 10:53   #38
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal bli litt snillere med meg selv, og ta tak i noen issues jeg jobber med, både fysisk og psykisk.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 11:16   #39
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.540
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Har vært veldig usikker (har alt for mye å velge i ) Jeg har en del ting jeg skal gjøre - eller rettere sagt fortsette med, driver blant annet å rydder i de uleste bøkene jeg har hjemme. Enten skal de leses eller fjernes, men det er ikke noe nyttårsforsett, det har jeg drevet med i minst ett år allerede. Har også en del ting jeg må gjøre. Pusse opp badet ... Rent hat, men det må gjøres, og jeg tror det er lurt å gjøre det nå med ei på 13 og ei på 10 i huset. Det gjør at tiden snevres betraktelig inn.

Har landet på klær, vi har et evig rot i huset med klær, og nå tenker jeg å få orden på det. Få meg en garderobe, og ikke bare en masse klær som ikke er i system overhode.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 11:52   #40
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Jeg skal gå mer på tur og jeg skal kysse mer på mannen min!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no