Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France anyone?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-11, 16:27   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.035
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Er klar
Og så to uker ungefri gitt, passer utmerket

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:56   #22
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Kva er det som skjer ? Tv2 vil ikkje virke. Eg har dei andre kanalane, men alle tv2 kanalane er borte vekke.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:58   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.697
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Det var den her også, men kom akkurat.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:59   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.035
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Svart her også, men Eurosport funker
Ahh, bytter kanal

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:59   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.697
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Ikke at selve sendingen fra løpet begynner helt enda, men snart. I mellomtiden ser man "før tdf" med ulike innslag som de kommer til å sende femten ganger i løpet av løpet også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:00   #26
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.035
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Må klare å holde meg våken i dag da og se om gutta er linselus

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:03   #27
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Slo over på eurosport, men det er søren meg ikkje det samme å sjå det der. Må ha kommentarane til Paasche og Kaggestad.

Og der var tv2 tilbake igjen hjå meg og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:10   #28
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg følger jo med litt. Det er ikke til å unngå all den tid TdF ruller (!) og går på tvskjermen hele ettermiddagen. Men jeg snik ser jeg også.

I dag får jeg ikke sett alt iom jeg skal på spinning. Jeg får ta på meg den gule ledertrøya på spinningtimen i dag kanskje.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 17:13   #29
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Ok. Jeg har ståpels, klump i halsen og tårer i øya. Lillegutt tok dagens etappe. Hushovd på 3.

Og jeg er helt alene hjemme og ser på Touren. Hva har skjedd med meg.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 17:17   #30
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.035
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tour de France anyone?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 17:23   #31
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Det er heilt utrulig det dei norske guttane gjer no. Fytti katta.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 18:31   #32
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tour de France anyone?


Detta var rett og slett rått!!!!
Edvald var kanonrå og Hushovd på 3. gjorde dagen komplett.
Her flagges det nå!

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 18:57   #33
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Flott seier til Edvald! Og med Thor fortsatt i gult!

Har nesten ikke tid til å være her i disse tider, twitter har nærmest eksplodert i dag, veldig moro å kommunisere med andre fans pluss journalistene. Nå skal jeg pløye gjennom en drøss med europeiske aviser og nettsteder med TdF-stoff. Gøy at flere her liker å følge med på touren, da! Og jeg kjenner jeg begynner å glede meg stort til fjellene, da starter kampen om sammenlagtseieren for alvor.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:06   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg er ikke veldig stor fan av sykling, men jeg syns det er stas at Thor hushovd og Edvald Boasson Hagen gjør det så bra.

Jeg har et spørsmål(siden jeg ikke har så mye peil liksom); Hvor stor er sjansene for at Thor Hushovd vinner hele greia?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:07   #35
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er ikke veldig stor fan av sykling, men jeg syns det er stas at Thor hushovd og Edvald Boasson Hagen gjør det så bra.

Jeg har et spørsmål(siden jeg ikke har så mye peil liksom); Hvor stor er sjansene for at Thor Hushovd vinner hele greia?

Den sjansen er ca. null. Thor er blitt bedre til å klatre med årene, men han har ikke sjanse i de virkelig store fjellene i Pyreneene og Alpene. Han blir aldri en sammenlagtfavoritt og det er heller ikke målet hans.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:09   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.697
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Slim to nothing, hvor slim ikke eksisterer.

Fritt gjengitt etter et ekspertsvar gitt tidligere i uka.

Nei, han har ikke sjangs. Ikke når de kommer til fjellene, han er altfor stor og tung i kroppen, feil type til klatringen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:09   #37
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Målet til Thor er vel å halda på trøya til lørdag. Då kjem den første klatreetappen og det er ikkje der Thor er best. Han leder berre med 1 sekund på nr 2 så det skal ikkje så masse til for at trøya ryker.

Er berre spent på om Thor går for den grønne etterkvart eller om Garmin-Cervelo framleis meiner at Tyler Farrar skal ta den.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:15   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Ahh, det har jeg faktisk fått meg meg i tidligere tour de France, men for alt jeg visste kunne han jo ha blitt en fantastisk god klatrer

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:18   #39
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Målet til Thor er vel å halda på trøya til lørdag. Då kjem den første klatreetappen og det er ikkje der Thor er best. Han leder berre med 1 sekund på nr 2 så det skal ikkje så masse til for at trøya ryker.

Er berre spent på om Thor går for den grønne etterkvart eller om Garmin-Cervelo framleis meiner at Tyler Farrar skal ta den.

Nå er sikkert jeg veldig patriotisk av meg, men jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke lar Thor gå for den grønne trøya.
Thor har kun vært med i en mellomspurt, og ligger godt forran Farrar i poeng nå. Og jeg tipper på at det kommer han til å gjøre etter TdF er over også.
Men det er mitt syn da.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 19:19   #40
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Men jenter(og gutter)
Hva synes vi egentlig om Mark Cavandish da????

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no