Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-15, 15:21   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Ei jeg kjenner hadde ungen sin i bag til han var nesten 4 år, så du kan jo bare løse det sånn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:21   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

denne vogna kan bagen bli en sportsvogn som du kan ha mot deg, men den ser jo knøttliten ut. Og vogna er grisedyr, siden den tross alt er luxury collection.

Hjelpes, for en nettside. Fin hund, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:22   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

... Og så bruker de et slikt bilde i reklamen, og vips! er det uaktuelt for min mann å ha slik vogn.

Må si jeg skjønner ham bittelitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:22   #24
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Den ser super ut. Også må du ha den reisetrilla som du kan slenge over skulderen og ta med som håndbagasje. Yoyo etellerannet. Hvorfor fantes ikke den da jeg hadde småbarn? (Aner ikke pris, sikkert grisedyr.)

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:24   #25
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle kjøper Mountain Buggy. Den er jo best. Jeg havnet på vognkjøret med de to yngste og kjøpte og solgte latterlig mange vogner og ble nesten litt skuffet da jeg skjønte at jeg hadde funnet selveste vognen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:25   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle kjøper Mountain Buggy. Den er jo best. Jeg havnet på vognkjøret med de to yngste og kjøpte og solgte latterlig mange vogner og ble nesten litt skuffet da jeg skjønte at jeg hadde funnet selveste vognen.

Nuh, den nettsiden var ganske diskvalifiserende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:26   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle kjøper Mountain Buggy. Den er jo best. Jeg havnet på vognkjøret med de to yngste og kjøpte og solgte latterlig mange vogner og ble nesten litt skuffet da jeg skjønte at jeg hadde funnet selveste vognen.

Har du prøvd Babyjogger City-vognene? For det er nemlig de som er best.

Jeg kan forøvrig aldri tenke meg at den der bag-sportsvogna til MB funker om vinteren/våren. Og sikkert ikke sommeren heller her i Norge. Den gir jo ingen le i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:33   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.541
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Er det ikke sånn vindu/luke oppå kalesjen så du kan se ned/inn til barnet?
Fargen var ihvertfall fin!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:34   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.686
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er det ikke sånn vindu/luke oppå kalesjen så du kan se ned/inn til barnet?
Fargen var ihvertfall fin!

Jo, det er det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:35   #30
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.541
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Herlighet, jeg har svart i en barnevogntråd. Kommer sikkert til å bli bestemor igjen, eller noe.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:37   #31
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg vinglet mellom Bumbleride og Babyjogger City til minste når hun var rundt året, og synes Babyjogger sine vogner er verdt en test. Lette, gode å trille, stor kalesje og kjempegreie å slå sammen. Hadde TFK med multi-x bag frem til da. Elsket den bagen, siden jeg kunne ha henne vendt mot meg i en god trehjuling.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:39   #32
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle kjøper Mountain Buggy. Den er jo best. Jeg havnet på vognkjøret med de to yngste og kjøpte og solgte latterlig mange vogner og ble nesten litt skuffet da jeg skjønte at jeg hadde funnet selveste vognen.

Samme her, jeg elsker den vognen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:39   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Finnes det noen andre barnevognmerker som bruker resirkulerte materialer i vognene sine?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:40   #34
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.437
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg har to forskjellige Teutonia-vogner du kan få.

En Spirit S3 - 3-hjuling der framhjulet kan låses - og en modell som het(er) Fun. Den har to små hjul framme. Har også en sort bag som kan brukes og en brun sportsdel (der "tittehullet" er spjæret i plastikken) og en som en gang i tiden var svart, nå mer lillaish.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:40   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.580
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle kjøper Mountain Buggy. Den er jo best. Jeg havnet på vognkjøret med de to yngste og kjøpte og solgte latterlig mange vogner og ble nesten litt skuffet da jeg skjønte at jeg hadde funnet selveste vognen.

Jeg synes den var veldig ålreit, men hadde noen flaws. Nå har jeg kjøpt Stokke Trails, og den virker helt genial. Blant annet sportsvogndelen, og at det er stor avstand fra vogn til kurv under, som gjør det lett å stappe stæsj under. Der var MB svak.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:41   #36
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.


Babyankomst er beregnet i midten/slutten av august.

Det betyr at du vil ha ganske stor vinterbaby som sannsynlegvis framleis bruker liggedelen. Då ville eg sjekka storleiken på baggen med ein skinnpose eller liknande oppi.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:42   #37
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Ååå - flashback! Nå fikk jeg sånn nostalgisk NM-følelse her. Er Simo teit og kjerring, er Bugaboo teit og trendy, er stelleveske fra Skip Hop teit og praktisk eller er glidelåslukning et must? Hva om det snør?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:42   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle kjøper Mountain Buggy. Den er jo best. Jeg havnet på vognkjøret med de to yngste og kjøpte og solgte latterlig mange vogner og ble nesten litt skuffet da jeg skjønte at jeg hadde funnet selveste vognen.

Samme her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:45   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Ååå - flashback! Nå fikk jeg sånn nostalgisk NM-følelse her. Er Simo teit og kjerring, er Bugaboo teit og trendy, er stelleveske fra Skip Hop teit og praktisk eller er glidelåslukning et must? Hva om det snør?

I know!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:46   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Husker at det var veldig viktig å måle ryggen på vogna, for man kunne ikke risikere at de vokste for fort ut av den. Også husker jeg at OTH som det het på den tiden (Nå Mountain Buggy), tålte typ 40 kg. Så du kunne mate babyen masssssssse om du ville.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no