Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Verdens beste på lavkarbovis

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 18:56   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste på lavkarbovis

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er jo de samme stoffene i Heistad som i Fun Light, om du tenker på søtstoffene?

Nei det er ikke det. Er det der kreft tingen i fun og noe annet i geleen. Har lest før på de

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:45   #22
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste på lavkarbovis

Jeg har nå sett denne tråden x antall ganger, og hver gang tror jeg at den heter "Verdens beste lavkarbovise" - og tenker hva i alle dager er en lavkarbovise?? :tar med seg de dårlige leseegenskapene sine og lister seg ut igjen:

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:48   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste på lavkarbovis

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Nei det er ikke det. Er det der kreft tingen i fun og noe annet i geleen. Har lest før på de

Er det ikke Aspartam du mener? Det finnes jo i både Heistad og i Fun Light. Det er det søtstoffet folk snakker om i forbindelse med kreft (selv om det aldri er påvist noen sammenheng). Er det et annet stoff du mener?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:09   #24
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste på lavkarbovis

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det ikke Aspartam du mener? Det finnes jo i både Heistad og i Fun Light. Det er det søtstoffet folk snakker om i forbindelse med kreft (selv om det aldri er påvist noen sammenheng). Er det et annet stoff du mener?

Ja det heter noe annet men kommer ikke på i farta. Har søkt og søkt men finner det ikke. Kanskje de har hatt det bort.

Men er litt skeptisk, spes om fun saften er laget på konsentrat. For da er jeg like langt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:21   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste på lavkarbovis

Jeg har en Fun-flaske foran meg nå. Kanskje det er Acesulfam K du mener? Den er søtet med det + Aspartam. Jeg må lese på Heistad i morgen, trodde den inneholdt det samme. Det står ikke noe om konsentrat på Fun-flasken, men jeg aner ikke ... Jeg har i hvert fall laget gelé av Fun-saft før, det er jysla godt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 12:00   #26
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens beste på lavkarbovis

Denne står nå i ovnen.

Brukte sukrinmelis mest, blandet litt med vanlig sukrin og natren (flytende). Så brukte jeg mandelmel til deigen.

Tok bare en dl melis til marengsen pluss litt natren (og eddik da).

Lagde vaniljekrem med 5 dl fløte, flytende natren, 5 eggeplommer og 2 vaniljestenger. Skal blande med pisket fløte etterpå.

Spennende.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no