Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-katalogen 2009

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 20:45   #21
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg får ikke katalogen pga sånn anti-reklame-klistremerke på postkassen. Så jeg lastet den ned i .pdf-format istedet. *miljøvennlig*

Same here.

Eller så stjeler jeg pappa sin katalog når han drar på ferie. Grønt det også ... gjenbruk.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:46   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Ikea katalogen er blitt en stor skuff. Fikk den i dag. Kommer nok ikke til å lese noe særlig i den. Går heller på nett. Den er jo helt umulig å finne ting i nå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:11   #23
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Vi har ikke fått den i postkassa ennå. Har bladd i den på nett, men det er noe eget å sitte i sofaen med papirutgaven. Synes mange ting var blitt mye dyrere. Hadde ingen mulighet til å dra på IKEA nå etter sommerferien før prisene gikk opp i dag, og den sovesofaen jeg har sett på til største tulla sitt rom har gått opp med 400 kroner fra i går til i dag. Heldigvis har de ikke økt prisen på spisebordet og stolene jeg skal ha til kjøkkenet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:30   #24
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg elsker den vi skal arve et feriehus, som vi skal pusse litt opp i - og her fant jeg tonnevis med inspirasjon og møbler for en billig penge!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:30   #25
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Søren. Har jo "ingen reklame" på postkassen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:49   #26
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Får nok ikke den ettersom jeg takker nei til reklame med klistremerke på postkassen...

Samme her, nesten så jeg vurderer å ta det bort et par dager for å se om den dukker opp.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:24   #27
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Alt etter side 6 var litt kjedelig. De første sidene var veldig inspirerende. :ser seg rundt i en stue med møbler i vilt kaos etter gårsdagens ommøbleringsforsøk:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:47   #28
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg har vært på IKEA 2 ganger dag

Mye fine farger da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:50   #29
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Vi holder på å bygge "hytte" i hagen, som skal møbleres. Jeg fant masse i katalogen som jeg skal ha. Bare så innmari synd at vi bor så langt unna. En tur på IKEA må planlegges på forhånd.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:50   #30
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009


Like moro hvert år, vi diskuterer en katalog liksom!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:54   #31
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.


Like moro hvert år, vi diskuterer en katalog liksom!

Det er ikke bare en katalog da

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 23:02   #32
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er ikke bare en katalog da

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 10:57   #33
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg har heller ikke fått den i posten i dag.

Den kom i dag, gleder meg til å bla igjennom den i kveld.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 20:48   #34
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.399
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg syns den var stas, jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:36   #35
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er ikke bare en katalog da

Enkelte hevder faktisk at den er trykket i flere eksemplarer enn Bibelen.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:37   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.878
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg bet meg spesielt merke i lyserosa sofa og lyserosa bokhyller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 23:21   #37
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg har kost meg med katalogen flere ganger, og banner like høyt hver gang jeg tenker på hvor langt unna jeg bor IKEA.


Sist redigert av Solblomst : 13-08-08 kl 13:05. Årsak: skrivefeil *gaah*
  Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 09:31   #38
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.399
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg skal på IKEA i morgen. Endelig er begge barna i barnehagen, og minste er såpass innkjørt nå at vi satser på at en dagstur til IKEA-land lar seg gjøre uten problemer.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 12:37   #39
Hjertegull
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 6
Hjertegull har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg har kost meg med den nå og funnet noen ting jeg har veldig lyst på.

Hjertegull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:41   #40
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

IKEA katalogen har ikke kommet til oss engang ennå. Vil ha papirkatalogen og holde i.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no