Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?
Nei 28 20,29%
Ja 48 34,78%
De kunne fått sponset litt av festen 52 37,68%
Bare hvis de kan vise til gode resultater 3 2,17%
Julestrømpe 7 5,07%
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 19:32   #21
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror det å ha noen kroner på velferdsbudsjettet er en god investering også på offentlige arbeidsplasser. Jeg synes ikke det at man betales av skattepenger skal bety null velferd og trivselstiltak på jobb. Jeg er da sannelig med på å sponse julebordet til Rema, oljebedriftene osv. også.

Helt enig!

Og det er forskjell på noen timer én kveld og full pakke med hotell/utenlands osv.

Vi har noen ganger fått dekket (ikke fri bar da) og noen ganger med egenandel. Det kommer an på hva lokalet har kostet. Vi reiser aldri noen steder på seminar etc så at velferdsmidler dekker en slik fest synes jeg er helt greit. Og de som mener det motsatte gir jeg fullstendig blaffen i.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:02   #22
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg synes det er greit at det ikke betales overdådige og luksuriøse fester for skattekronene, men jeg synes det er uendelig viktig at offentlig ansatte spesielt føler seg sett og verdsatt av arbeidsplassen sin.

Offentlige arbeidsplasser, de som skal gjøre levere så gode som mulige tjenester til oss alle, sloss om de samme godt kvalifiserte arbeidstakerne som de private bedriftene. Om det skal være slik at man velger en offentlig jobb bare om man er idealistisk nok og selvoppofrende nok til å ta til takke med dårlig lønn, ubetalt overtid og selvbetalte julebord, så blir det for få og for dårlig kvalifiserte arbeidstakere igjen i de stillingene der vi egentlig trenger de beste og dyktigste. Vel har man gode pensjonsordninger, men det kan ikke være det eneste bra med en arbeidsplass. Julebord er ikke hovedpoenget, men det å skape godt arbeidsmiljø, samt å vise de ansatte at de er verdsatte og viktige betyr alt!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:58   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.820
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Statlig ansatt som ikke har noe problem med at julebordet for det meste er egenbetalt hos oss. Men det finnes velferdspenger, og det synes jeg er greit. Vi er tross alt egentlig vanlige mennesker vi som jobber i offentlig sektor også, og det har seg nå gjerne slik at det å skape et velfungerende sosialt miljø på arbeidsplassen ofte har fordeler for driften. Julebordet er ikke det viktigste, men ett og annet innimellom er jo greit. Men jeg hadde nok ikke helt følt at sponset familieweekend på hotell var noe staten burde brukt penger på å betale for meg nei. (Ikke tror jeg det hadde vært noen stor suksess heller, svært mange av mine kolleger har nok med egne barnebarn, de har sikkert ikke lyst å tilbringe helga med mine unger )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:01   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.152
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg er selv offentlig ansatt i skolen, og vi betaler ikke julebordet selv. Vi får mat og litt drikke til maten, annen drikke har vi med. Julebordet er på skolen, med selvlagd eller low-budget mat, og så kjøpes fellesdrikken på Rema. Vi betaler andre fester selv eller delvis selv, sommerfesten har vi i varierende grad for dekket.

Jeg synes det er uvesentlig for meg, men som påpekt over her blir oppmøtet mye bedre når man får det dekket. Og sånn som julebord er, er det koselig at alle typer av de ansatte dukker opp, ikke bare de som gidder betale for en fest. Vi får også julelunsj og sommerlunsj, og alle setter stor pris på det. Julelunsjen er vel egentlig julegaven.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:01   #25
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg mener at alle offentlige tjenestesteder bør ha et velferdsbudsjett, om da dette brukes til å sponse deler av et julebord er det greit nok.

Sosiale tiltak er viktige. Min forrige arbeidsplass hadde som pøbelsara beskriver, kr 30,- pr år pr 100% stilling. Det er jo egentlig bare latterlig, hvilke sosiale tiltak kan man iverksette for den summen liksom?
Så litt mer enn det bør man ha synes jeg.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"

Sist redigert av Najade : 17-11-11 kl 21:02. Årsak: presisering i første setning.
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:03   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Nå er det jo mange offentlig ansatte som får dekket utmerkede julebord. Og det er selvsagt helt greit.

Jeg er ser ikke noen grunn til at det skal være tarriffestet med sponset julebord akkurat, men det er i alle fall ikke et problem at offentlige midler går til å dekke moderate velferdstiltak, for eksempel et julebord.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:08   #27
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.263
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Men hva tenker dere rundt at bedriften dekker alkoholen, da?

Jeg syns ikke det nødvendigvis skal være noen forskjell mellom offentlige og private bedrifter. Men så har jeg jobbet et sted hvor man knapt fikk lov til å ta en utskrift, for man hadde så dårlig råd ... Og da ble det ikke julebord det året heller, for å si det slik.

Nå jobber jeg en plass hvor det er både sommerfest og julebord, og begge deler har fri bar. Jeg syns ikke det er nødvendig, jeg. Det hadde holdt fint med et glass vin eller to til maten, og deretter måtte man betalt selv.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:13   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men hva tenker dere rundt at bedriften dekker alkoholen, da?

Jeg syns ikke det nødvendigvis skal være noen forskjell mellom offentlige og private bedrifter. Men så har jeg jobbet et sted hvor man knapt fikk lov til å ta en utskrift, for man hadde så dårlig råd ... Og da ble det ikke julebord det året heller, for å si det slik.

Nå jobber jeg en plass hvor det er både sommerfest og julebord, og begge deler har fri bar. Jeg syns ikke det er nødvendig, jeg. Det hadde holdt fint med et glass vin eller to til maten, og deretter måtte man betalt selv.

Private bedrifter gjør selvsagt akkurat som de vil på sine julebord. Hvis et privat firma vil bade sine ansatte i champagne, så vel bekomme.

Det er ikke vanlig med fri bar på statens regning, og det er også helt greit. Det offentliges midler skal ikke sløses bort på overdådig tøv, og riksrevisjonen ville nok ha satt spørsmålstegn ved barutgifter som overgikk et halvt barnehagebudsjett.

Vin til maten og noe til kaffen er helt ok og godt innenfor statens "god økonomisk skikk og bruk".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:13   #29
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg tenker at f.eks alkohol til maten og noe til kaffen er helt OK. Men fri bar er litt dårlig disponering av pengene om man har en fast pott å bruke. Da kan man heller ha en påskelunsj eller hva det nå måtte være for de samme middlene, og få mer arbeidsmiljø igjen for hver krone så og si.

Men på den annen side, det var gøy med fri bar på et arrangement med mannen sin jobb, vi fikk mye champange husker jeg.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:14   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nå jobber jeg en plass hvor det er både sommerfest og julebord, og begge deler har fri bar. Jeg syns ikke det er nødvendig, jeg. Det hadde holdt fint med et glass vin eller to til maten, og deretter måtte man betalt selv.

Er du offentlig ansatt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:16   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.152
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg har tidligere jobbet i flere bransjer med fri bar, men da i det private. Det er greit nok. Jeg synes ikke det offentlige bør ha fri bar, men det har jeg heller aldri vært borti.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:17   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg har for øvrig ikke svart på pollen, for jeg skjønner ikke helt hva den spør om.

Hvis spørsmålet er: "Er det riktig at det offentlige betaler julebord for sine ansatte?", så er svaret mitt ja. Hvis spørsmålet er "Skal alle offentlig ansatte ha krav på sponset julebord?", så er svaret nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:18   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Niks, Nope, nei.

For det får ikke vi.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:20   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Niks, Nope, nei.

For det får ikke vi.

Du bør nok satse på en karriere i det offentlige i stedet.

I min forrige jobb (privat) hadde vi forresten en ok julebordskikk: hvis årsresultatet var bra, fikk vi åtteretters middag på dyr restaurant. De årene det var dårlig, gikk vi på kinarestaurant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:23   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.152
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Jeg har forøvrig deltatt på utrolig mye ulike varianter av sponsede og ikke sponsede jobb-fester, alt fra helgeturer der alt var spandert, underholdningen var tipp-topp og det var hurra meg rundt hele døgnet, til julebord der man betaler selv og har med alkohol selv. Felles for alt er at det ikke er graden av sponsing som avgjør hvor morsomt det er. Jeg har likt alt jeg *enkel å glede*.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:25   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Vi får det. Inkl to glass drikke.
I tillegg har vi tre hundre kr pr ansatt vi bruker på julelunsj og sommerfest.

Jeg synes det er viktig å ta vare på sine ansatte og ha fokus på arbeidsmiljø.

Men hos oss er det alltid de samme som ikke deltar. Den synes jeg er lei.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:26   #37
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Vi får to bonger. Disse brukes på drikke med eller uten alkohol. Resten kjøper vi selv og det synes jeg er helt greit.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:28   #38
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Da jeg jobbet i det private var det fri bar og grisefyll. I det offentlige er vi moderate og gjør mye ut av et trangt budsjett.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:33   #39
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.910
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

I det offentlige er vi moderate og gjør mye ut av et trangt budsjett.

Det gjelder kanskje ikke riktig alle steder i det offentlige. :seen it all:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:42   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør offentlig ansatte få gratis julebord?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det gjelder kanskje ikke riktig alle steder i det offentlige. :seen it all:

Kanskje ikke riktig alle.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no