Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Siste ord

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 22:14   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.388
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Både òg. Kommer an på hva jeg har skrevet i grunn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:39   #22
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.368
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er det viktig for deg i en diskusjon å få siste ord? Hva med diskusjoner på nett, er det viktig å få siste innlegg?

Jeg har nemlig oppdaget av mine siste 100 abonnerte tråder så har jeg siste innlegg i 12 av dem (12%), og i noen tilfeller synes jeg det er veldig greit, andre ganger er det litt slik "høh, var det ingen som hørte hva jeg sa da?"

I RL er det veldig greit å vinne en diskusjon som regel.

Hvordan er "siste innlegg-prosenten" til dere andre da?

:kjeder meg i dag:

samme her i grunnen, noen ganger er jeg litt...
Ligger omtrent på samme som deg, 10%

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:42   #23
Mamzen
Fersking
 
Mamzen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 121
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hehe nei ikke på nett i hvertfall. Da blir jeg sittende og lure på om jeg har skrevet noe så dumt/irrelevant at ingen gidder svare.

Signerer! (men det gjelder ikke diskusjoner hjemme med mannen.. da er det best å ha siste ordet)

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:03   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.050
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Siste ord

På forum er det ikke så viktig for meg å ha siste ordet, med mindre det er noe jeg virkelig føler jeg kan og vet og er dypt uenig med noen i.

I R.L. , og særlig med samboeren min,er jeg grusom på det med å skulle ha det siste ordet. Rett og slett barnslig. Men jeg prøver å forandre meg da

Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:05   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Jeg gidder ikke mer når jeg ikke gidder mer. Ofte så leser jeg ikke tråden etter jeg har svart heller.. Så siste ordet er ikke kjempeviktig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:13   #26
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Siste ord

Nja, det kommer helt an på det.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:19   #27
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.719
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

I RL: Det holder at folk gjør som jeg sier, de trenger ikke å være enig. På nett: Det beste er at andre har det siste ordet, og dette ordet kan gjerne være: "Helt enig med deg, him"

Neida, fullt så ille er det ikke. Det er en kjerne av sannhet i det, for jeg diskuterer aldri for å kverrulere, for å finslepe diskusjonsteknikker eller for å provosere frem en diskusjon. Selvfølgelig kan det hende jeg sier/skriver noe jeg ikke mener i ettertid fordi jeg tok feil, jeg misoppfattet andre eller jeg har formulert meg klønete, men dette er aldri intensjonen min.

NB! Dette gjelder selvfølgelig kun diskusjoner, ikke fjasing eller skravletråder.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 15:15   #28
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Apropos kverulering så sjekker jeg bare innom tråden for å se om jeg får siste ordet jeg.

  Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 22:07   #29
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Apropos kverulering så sjekker jeg bare innom tråden for å se om jeg får siste ordet jeg.

Neppe.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:21   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Neppe.

Det måtte jo komme en ja.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:30   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Jeg syns det viktigste er at jeg får sagt det jeg skal på en måte som gjør meg fornøyd med meg selv. Om jeg sier det først eller sist spiller ingen rolle. Tror jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:33   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Det var da fælt så vanskelig det skulle være å få beholde sisteinnlegget her da.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:33   #33
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Du må nok jobbe hardere.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:35   #34
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Hm. Må visst pønske ut en plan her ja.

Kanskje jeg kan bli modde og få lov til å stenge tråden rett etter at jeg har svart i den? Ville det funket?

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:39   #35
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Ja! FP trenger en modde som gjør som hun selv vil og senker takhøyden litt.


__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:41   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Hm. Den idéen var kanskje ikke den beste søknaden om moddestatus så langt i fp's historie nei.

Jeg får rett og slett lene meg bakover å nyte at jeg er med i gjengen hvor det er flere enn bare meg som trekker diskusjonene helt til mål og ikke skal gi seg og heller drikke kaffe mens adrenalinet enda er på topp hos enkelte. :hehe:

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:50   #37
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja! FP trenger en modde som gjør som hun selv vil og senker takhøyden litt.


Vi trenger en dette-burde-dere-ta-på-PM-modde!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:56   #38
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi trenger en dette-burde-dere-ta-på-PM-modde!

Det ville du nok likt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:57   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi trenger en dette-burde-dere-ta-på-PM-modde!

Blikke no siste ord i tråden av å sende PM.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 12:47   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.480
Blogginnlegg: 1266
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Blikke no siste ord i tråden av å sende PM.


Joda. Det er nemlig det siste modden skriver i tråden før h*n stenger den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no