Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 01:19   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)

De siste bryllupene jeg har vært i har jeg vært gravid.
Husker ikke hvor lang tid middagen varte, men det føltes som en evighet.
Tror ikke det hadde vært så ille om man faktisk la inn noen pauser.

I det ene måtte jeg bare røre på meg mens hovedretten ble servert for andre gang, ALLE gjestene så på meg når jeg reiste på meg for å gå. 99% av de trodde nok fødselen var i gang selv om over halvparten viste at jeg hadde litt over en mnd igjen til terminen.

I det andre var de flinke og la inn en liten pause i allefall, da klarte jeg å sitte på plassen min når jeg skulle. (minsten ble født 11 dager etterpå)

Som de andre sier så er toastmasteren utrolig viktig.
Jeg kan ikke huske hvor lenge vi satt i vårt bryllup, men det var nok borti 4 timer.
Ikke alt for mange taler, kun en var det litt lengde på men det var den nydelige talen til min forlover, men vi hadde endel sanger da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:12   #22
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)

Nå har vi ikke noe problem med at folk VIL holde taler.
Ikke har vi invitert folk til bare kaffe og kaker heller.

Skal være streng med toastmasteren jeg.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:21   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)

Vi hadde sen vielse kl 1615 og jeg insisterte på fotografering etter vielsen fordi jeg ikke ville at mannen skulle se meg i kjole først. Angrer litt, det hadde vært bedre med tidligere middag, tror vi begynte kl ca 18-1830 og satt til ca 2130, da hadde vi bedt kaffegjester. Vi hadde en flink og erfaren toastmaster som visste at vi IKKE skulle la kaffesgjestene vente, og det klarte vi. Vi sto ute i det nydelige været og tok dem imot, just in time. Men vi opplyste opp at vi ikke hadde tid til alle taler, og at de utenom som ikke hadde sagt ifra på forhånd kunne holde tale til kaffe og kaker. Det syntes jeg var hyggelig for kaffegjestene, som ikke fikk med seg taler under middagen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no