Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegavetråden 2012!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 22:03   #21
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg har begynt. Jeg er nesten ferdig med lue, og den er absolutt blitt så grusom som planlagt. Må bare feste tråder og brodere litt med glittertråd.

Ellers har jeg allerede i juni kjøpt en del fine mindre ting, med tanke på gaver.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:04   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.577
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Chablis: eg måtte jo berre søke opp det juleforumet. Det er jo julemekka!

Jeg vil gjerne ha navn på prikk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:06   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.053
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg vil gjerne ha navn på prikk.

Done.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:08   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Har strikket 5 par grytekluter, 10 kluter, 5 Baktusskjerf, 10 par sokker.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:10   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.883
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Chablis: eg måtte jo berre søke opp det juleforumet. Det er jo julemekka!

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:11   #26
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg har kjøpt to gaver allerede. Ny pers for meg! Jaja, bare ca 25 igjen...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:11   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!



Folk ass. Gærne.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:56   #28
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Eg er starta. Dvs noko av det innkjøpte ryk nok med i bursdagsgåver, men eg er ferdig med minst 4 julegåver. Då er det berre sånn omtrent 36 igjen.

Olvina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:59   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.577
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Hva kjøper man til jenter på 6.5 år 9? Tror ikke de leker så mye lenger bortsett fra med lego, så mulig lego enda kan være aktuelt. Eldste driver med langrenn, yngste dans. Vanlige klær tror jeg utgår, måtte i så fall vært yttertøy, sportsklær el.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:03   #30
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.883
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva kjøper man til jenter på 6.5 år 9? Tror ikke de leker så mye lenger bortsett fra med lego, så mulig lego enda kan være aktuelt. Eldste driver med langrenn, yngste dans. Vanlige klær tror jeg utgår, måtte i så fall vært yttertøy, sportsklær el.

Skidress og danseklær?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:06   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.577
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Skidress og danseklær?

Ja, kan hende de ikke har slike ting, men det må jeg sjekke. I fjor fikk hun skøytesko husker jeg (ikke av oss, men av foreldrene), så jeg antar at hun har skidress også. Men kanskje hun trenger nye skistaver, skihansker el.

Er så greit å kunne kjøpe ting i høst fremfor i desember, men min bror tenker ikke slik og kommer ikke med noen ønskelister når jeg "trenger" det. Vil så gjerne at de skal få noe 1) de blir glade for og 2) de bruker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:07   #32
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Det er tanken som teller, ikke sant?
Da har jeg gjort mitt. :hartenktpådet:

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:09   #33
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.053
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det er tanken som teller, ikke sant?
Da har jeg gjort mitt. :hartenktpådet:

Det begynner med en tanke ja.


__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:21   #34
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg er ferdig, jeg.
To turer til USA - en jobbtur i mars og ferietur i april var en finfint anledning til å gjøre unna jule-og bursdagsgaver for 2012

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:23   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg har faktisk funnet frem en oppskrift på en kjole jeg vil hekle til en liten niese.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:24   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Juleforum???

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:27   #37
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg vil på juleforum!

Jeg har et board på Pinterest som heter "jul i juli". Får se om jeg får gjort noe av alle disse ideene i år, da.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:33   #38
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 957
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Eg kan ikkje på nokon måte byrje med julehandel allereie no. Då endar det med gåver attgløymde i skap, gåver som vert gjett vekk lenge før jul for så å kjøpe fleire julegåver til same personar seinare, samt innkjøp av enda fleire gåver fordi eg har gløymt at eg alt hadde.
Men all respekt for dei som har kontroll.


Derimot kan eg nok byrje å strikke/hekle/lage saker alt, det er nok lurt. Kanskje fortsetje på gensaren som Effiemannen skulle få til jul i fjor, som er ca halveges ferdig. Og litt sokkar og slikt, det kan bli bra.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:38   #39
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.053
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Juleforum???

Jepp, et forum hvor alle vi juleglade (gale?) er samlet og skravler jul hele året.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:39   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg vil på juleforum!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no