Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 10:20   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Men jeg svetter jo, og tar meg kanskje i ansiktet med en hånd som har holdt på et tarmbakterieinfisert styre. Også renner svette fra der jeg har tatt meg ned i munnen. Æsj, jeg har litt anlegg for å bli sånn manisk overfor bakterier så det er virkelig ikke sunt for meg å lese sånne artikler. Jeg hadde akkurat fått et litt mer avslappet forhold til å ikke alltid ha med håndsprit i veska.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:28   #22
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men jeg svetter jo, og tar meg kanskje i ansiktet med en hånd som har holdt på et tarmbakterieinfisert styre. Også renner svette fra der jeg har tatt meg ned i munnen. Æsj, jeg har litt anlegg for å bli sånn manisk overfor bakterier så det er virkelig ikke sunt for meg å lese sånne artikler. Jeg hadde akkurat fått et litt mer avslappet forhold til å ikke alltid ha med håndsprit i veska.

Om du ikke vil ha tarmbakterier i munnen (som bare egentlig er heslig, men friske med normalt immunforsvar er det ikke farlig med) så kan du ikke ta deg i ansiktet eller håret når en er ute blant folk. Det er ikke noe bedre flora på handlekurvhåndtak.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:33   #23
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Og handlekurvhåndtak vaskes aldri. Ikke oppi kurvene heller, for den del. Jeg har ikke vaska så mye som en handlekurv eller vogn i løpet av mine sju år deltid i butikk, i alle fall.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:33   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om du ikke vil ha tarmbakterier i munnen (som bare egentlig er heslig, men friske med normalt immunforsvar er det ikke farlig med) så kan du ikke ta deg i ansiktet eller håret når en er ute blant folk. Det er ikke noe bedre flora på handlekurvhåndtak.

Jeg vet det egentlig altså. Og som regel greier den fornuftige delen av hjernen min å vinne over den hysteriske. Selv om jeg er veldig glad i å sprite ting.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:36   #25
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg vasker alltid treningsapparatet etter bruk, men kanskje jeg skal starte å vaske det FØR bruk også? Jeg tar liksom for gitt at forrige person har vasket etter seg, men det er vel litt naivt. Særlig med tanke på det Java sier, om at folk ikke alltid har rene hender.

Men jeg er ikke kjempebekymret for smitte, altså, selv om det med lekkasje ikke akkurat var lystelig lesing.

Der jeg trener ser jeg knapt noen som vasker av apparatene etter seg, det hører med til sjeldenhetene. Føler alle bare der rart på meg. Jeg kan ikke forstå at et senter ikke har som krav at apparatene skal vaskes av etter bruk. Selv ikke de spm jobber der gjør det når de trener.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:46   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg tenker det at nå har jeg trent noen år på Sats uten å bli syk, så da får jeg fortsette taktikken min med å ignorere så godt jeg kan. Og selvsagt vaske etter meg selv, for å gå foran som et godt eksempel.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:00   #27
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Nei huff! Jeg får ta dette som et insentiv til å vaske min egen personlige tredemølle bedre, og legge fra meg ønskene om å begynne på et senter.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:10   #28
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Dette er sikkert et påfunn fra noen som ønsker seg bedre plass på treningssenteret sitt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:11   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Dette er sikkert et påfunn fra noen som ønsker seg bedre plass på treningssenteret sitt.

:avslørt:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:14   #30
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Dette er sikkert et påfunn fra noen som ønsker seg bedre plass på treningssenteret sitt.

Thomas Giertsen!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:24   #31
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg bruker ikke truse under sykkelbuksen (som er realt "paddet"), men jeg har eget gelesete jeg trer på også. *misliker å være øm og få vondt pga hardt sete* :deler:

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:39   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Thomas Giertsen!

Helt perfekt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:54   #33
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tenker det at nå har jeg trent noen år på Sats uten å bli syk, så da får jeg fortsette taktikken min med å ignorere så godt jeg kan. Og selvsagt vaske etter meg selv, for å gå foran som et godt eksempel.

Der er jeg også. "La-la-la"- taktikken funker fint for meg, i morgen er det glemt. :gullfisk:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 11:59   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg velger også å ignorere. Til mitt eget beste. Jeg leste nemlig et innlegg i en avis engang, for over ti år siden, som omhandlet noe skikkelig heslig en person hadde sett en annen person gjøre på treningsstudio en gang. Jeg skal ikke gjenta det her, for jeg vil ikke utsette dere andre for det, men det popper stadig vekk oppi hodet mitt når jeg ser noe som minner meg om dette på treningsstudio, og da begynner jeg å brekke meg. Og det etter så mange år. Jeg får det IKKE ut av hodet. Æsj, altså. Så derfor prøver jeg å ignorere alt annet som jeg faktisk KLARER å ignorere.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 12:00   #35
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg tenker at det uansett er større sjanse for at jeg blir smittet med f.eks. omgangssyke av den som står og puster og peser på mølla ved siden av meg, enn at jeg skal bli syk av en og annen tarmbakterie i lokalet. Og den smitterisikoen omgås jeg jo overalt likevel.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 12:06   #36
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Urk, hva gjør jeg i denne tråden?! Dette har jeg ikke godt av å lese om...

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 12:15   #37
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Spinning har aldri vært noe for meg, heller ikke nå.

Stemmer i her.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 12:17   #38
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

En lekkasje... Det bildet jeg fikk i hodet.

Men egentlig ble jeg mest nysgjerrig på overskriften: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando
Hva er commando?

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 12:19   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tenker at det uansett er større sjanse for at jeg blir smittet med f.eks. omgangssyke av den som står og puster og peser på mølla ved siden av meg, enn at jeg skal bli syk av en og annen tarmbakterie i lokalet. Og den smitterisikoen omgås jeg jo overalt likevel.

Jepp.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 12:19   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

En lekkasje... Det bildet jeg fikk i hodet.

Men egentlig ble jeg mest nysgjerrig på overskriften: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando
Hva er commando?

Å gå uten underbukse.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no