Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hersens Stjernekamp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-12, 09:20   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.199
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Jeg har ikke sett alle episodene men liker veldig godt konseptet jeg også. Må si jeg har blitt imponert over Tor E, han har jo faktisk en skikkelig bra stemme! Men de to beste er i finalen nå! Jeg var deppa når Anneli gikk ut jeg da.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 18:00   #22
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Jeg må, nokså misfornøyd, konstatere at jeg FREMDELES har Blue Hawaii på hjernen.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 19:20   #23
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Jeg tror faktisk at jeg er stormende forelsket i Tuva. Hun bare har noe som jeg ikke klarer å definere, men jeg blir helt mo i knærne hver gang hun viser seg på TV.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 19:24   #24
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg tror faktisk at jeg er stormende forelsket i Tuva. Hun bare har noe som jeg ikke klarer å definere, men jeg blir helt mo i knærne hver gang hun viser seg på TV.

Hun er jo utrolig kul da. Og så blir jeg stadig fascinert over at hun er så utrolig sånn "sæggebukse, caps og snus"-stil til vanlig, og så glir hun rett inn i hvilken som helst stil/musikkgenre uten problemer whatsoever.

Men jeg må si at hun kanskje ikke akkurat naila den dæinnsebænd-genren helt...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 20:55   #25
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Kva er Stjernekamp? Er det det samme som når Vinni synger Halvdan Sivertsen, og halve Noreg fell tårer?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 21:27   #26
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Kva er Stjernekamp? Er det det samme som når Vinni synger Halvdan Sivertsen, og halve Noreg fell tårer?

Nei.
Det er 10 allerede etablerte stjerner som er med i en konkurranse hver lørdag. De skal synge all slags forskjellige sjangrer og en går ut hver gang.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 22:16   #27
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Jeg likte Tor bedre enn Tuva, men nå ble det hvertfall enklere å velge mellom de to finalistene da hvertfall, jeg håper Rita vinner! Synes at både Rein og Alejandro var bedre enn Tuva. Og hvem i svarte stemte Jenny Jensen så langt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 00:10   #28
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Rein! Tuva! Jeg kjente egentlig veldig lite til dem begge før Stjernekamp, og de har virkelig imponert meg begge to. Rita er liksom bare Rita, og Tor er Tor, så de har ikke fått meg så veldig engasjert noen av dem.
Egentlig skulle jeg gjerne sett mer til de som gikk ut tidlig i serien også, for de har også vært veldig ukjente for meg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 07:26   #29
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.387
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Men jeg må si at hun kanskje ikke akkurat naila den dæinnsebænd-genren helt...

Heldigvis, kjenner jeg, heldigvis!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 07:58   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Før vi aner ordet av det, har Valkyrien penset inn på et helt nytt spor.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 08:03   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.387
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Før vi aner ordet av det, har Valkyrien penset inn på et helt nytt spor.

Ikke så lenge Tuva fremfører like bredbeint som en full sjømann på dekk og med ditto snus.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:31   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:45   #33
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:48   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Synes Tuva er rå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 17:23   #35
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ikke så lenge Tuva fremfører like bredbeint som en full sjømann på dekk og med ditto snus.

Hun var jo rå i rap da! Og der passer det igrunnen å være brebeint

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:16   #36
daydreamer
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 17
daydreamer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Jeg heier på Tuva! Jeg liker den særegne stemmen og de utradisjonelle sangvalgene. Skulle gjerne sett Tor i finalen fremfor Rita, men deilig å slippe og bli minnet på "kjærlighetstid i San Francisco" hver helg.

daydreamer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:21   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.002
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hersens Stjernekamp!

Tuva! Dama er en fantastisk musiker på alle måter, og for en tekstlevering og det ekte uttrykket hun klarer å levere uke etter uke.

Hun har en ydmykhet i forhold til hver sjanger som gjør at hun virkelig går inn i den og tar den på alvor.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no