Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Toppløs-moten tilbake?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 20:29   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg menger meg med konservative Irma, jeg. Jeg syns det er litt unødvendig å kaste puppene i fjeset på forbipasserende på offentlige strender. Eller noe.


Jeg kastet dem aldri i fjeset på noen da. Stort sett var det vel snakk om å ligge stille på en strandmadrass, og med den puppestørrelsen jeg hadde den gangen var de nok ikke så veldig iøynefallende på normal avstand heller..

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:31   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Altså, jeg tror ikke jeg kommer til å sole meg så veldig toppløs i enerom heller bare så det er sagt. Hvis jeg - etter 25 års avholdenhet - eksponerer dem for hull i ozonlaget uten forvarsel... Then My boobs are NOT OK.

Dessuten er det tilløp til elefanthud med reptilpreg i cleavage'n så jeg tror nok at det mest vågale jeg skal gjøre i år (som tidligere år) er å bruke høy faktor samt å dra stroppene laaaangt ned på armene. Og bevare puppene enn så lenge.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:37   #23
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Huff jeg syns det er pupper overalt om dagen. Gutta koser seg nok med moten som er nå......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:46   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg kastet dem aldri i fjeset på noen da. Stort sett var det vel snakk om å ligge stille på en strandmadrass, og med den puppestørrelsen jeg hadde den gangen var de nok ikke så veldig iøynefallende på normal avstand heller..

Ikke alle er like tekkelige som deg, vettu. Sist uke var det fire pupper som omtrent snublet over oss på vei til dusjen. Der sto eierne og gned seg og vrengte seg i lang tid før de snublet over noen andre på vei tilbake. Enern og toern (og helten) hadde haken nede på tredje skjorteknappen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:53   #25
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Skillene kunne jeg godt klart meg uten, men jeg har nok blitt litt prippen "på gammeldagan" så bikinioverdelen beholder jeg nok fortsatt

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 00:29   #26
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

*confession* Jeg har aldri solet meg toppløs.

Kanskje jeg skal gjøre det hvis noen veldig gjerne vil se et par hengepupper med litt strekkmerker. Det MÅ da være mote

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 00:59   #27
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Det er lenge siden jeg har solt meg toppløs i Norge, men på ferie i Portugal for et par uker side solte jeg meg toppløs på stranda. Det var absolutt ikke opp i fjeset på noen, og først etter at jeg så andre gjorde det. Kun når jeg lå på ryggen, og jeg hadde på meg overdel når jeg badet/kjøpte is og sånt. Vi var på tur uten ungene, så jeg trengte ikke å være klar til å løpe avgårde på null komma svisj.
Ved bassenget så synes jeg også at det blir litt heftig, da ligger en jo på rad og rekke rundt bassenget og glor på hverandre, mens på stranda ligger man og glor på havet. Stor forskjell, synes jeg.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 01:00   #28
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.


... hvis noen veldig gjerne vil se et par hengepupper med litt strekkmerker. Det MÅ da være mote

Da er i alle fall jeg helt in!

(Jeg strøk som sagt på blyanttesten her om dagen. )

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 07:11   #29
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Jeg solte meg toppløs på 80-tallet. Men nå har både puppene mine og jeg forandret meg

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 07:22   #30
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Jeg har solt meg toppløs flere dager nå ... på stranden i Syd-Frankrike. Og jeg brydde meg ikke det grann om at de fløt utover og ikke var like spretne som i ungdomstiden.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 09:41   #31
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har solt meg toppløs flere dager nå ... på stranden i Syd-Frankrike. Og jeg brydde meg ikke det grann om at de fløt utover og ikke var like spretne som i ungdomstiden.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 09:55   #32
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Den artiklen er noe av det tynneste jeg har sett! Den er basert på at Kikki Sørum har sagt at det er sånn det er, i en dansk avis. Også gjøre de narr av at at den danske avisa trykket puppebilder, også trykker de et sjøl. Agurktid?

Jeg er sjelden på stranda med masse mennesker, min soling og bading foregår stort sett på hytte eller sommerhus og på forholdsvis øde svaberg og siden jeg er veldig glad i å bade naken blir det ofte litt toppløssoling også. Helt uavhengig av om Kikki Sørum sier det er greit i år.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 09:57   #33
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Agurktid?

Det er ganske sikkert.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:05   #34
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Jeg ser at det i denne tråden i forbindelse med toppløssoling snakkes om puppenes utseende. Når det gjelder det jeg nevnte om at jeg ikke synes toppløssoling føles helt greit å bevite, må jeg legge til at jeg gir blanke i puppenes utseende altså. Om puppene er gamle og skrukkete, struttende silikonaktige eller hengende elefantører spiller ingen rolle. (Skulle vi diskutert på den måten, kan vi like gjerne snakke om folk i ulike kroppsfasonger bør vise seg i badetøy.) Toppløssoling dreier seg ikke for meg om puppenes utseende, det er noe med min følelse av å delta i en intim sfære jeg synes det er rart å delta i.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:20   #35
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg ser at det i denne tråden i forbindelse med toppløssoling snakkes om puppenes utseende. Når det gjelder det jeg nevnte om at jeg ikke synes toppløssoling føles helt greit å bevite, må jeg legge til at jeg gir blanke i puppenes utseende altså. Om puppene er gamle og skrukkete, struttende silikonaktige eller hengende elefantører spiller ingen rolle. (Skulle vi diskutert på den måten, kan vi like gjerne snakke om folk i ulike kroppsfasonger bør vise seg i badetøy.) Toppløssoling dreier seg ikke for meg om puppenes utseende, det er noe med min følelse av å delta i en intim sfære jeg synes det er rart å delta i.

Jeg tror dette handler mye om hva en er vant til?

Jeg gikk stort sett toppløs hele oppveksten, mamma brukte sjelden bikinioverdel (eller BH, for den saks skyld. ). Husker godt da jeg flyttet til London som 19-åring, da ble det bråttslutt på toppløssoling, det var ikke vanlig der, for å si det sånn. Hadde et par skotske venninner som kom hjem til oss en sommerdag, vi pleide å sole oss på taket, og der var det ingen som så oss. Derfor solte vi oss toppløse (bodde sammen med en annen norsk jente). Disse to jentene var i begynnelsen av 20-åra begge to og hadde ALDRI tatt av seg bikinitoppen ute før! Det ble mye fnising, men til slutt kastet de toppen begge to.

Jeg er blitt mye mer var på dette de siste ti åra, og det er nok mye fordi at jeg opplever at det har forandret seg mye her i Norge også. På begynnelsen av 90-tallet var det mange som solte seg toppløs på badestranda, de siste årene har jeg nesten aldri sett noen, og da er det ofte tynne jenter med "perfekte" pupper. Og det begynner å bli mange år siden jeg så mamma toppløs, hun har blitt blygere med åra hun også.

Så poenget mitt er vel egentlig at det som du opplever som intimsfære er det ikke nødvendigvis for alle, men jeg forstår godt at du opplever det sånn. I min oppvekst så var det mye pupper i mange fasonger, på hytta, på stranda, ja jeg husker at vi gikk på fjelltur og mamma hadde bar overkropp. Sett filmen Tilsammans? Litt sånn var det.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:21   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Å, var det Kikki Sørum som da det. Ja, da regner jeg med alle skjønner at det er dags å kaste overdelen om man skal være oppdatert.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:25   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Topplös soling er harry. Enda verre er det når de topplöse vandrer rundt omkring og blotter seg. Jeg får frysninger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:35   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Jeg vet egentlig ikke hva jeg synes er mest "harry" av toppløs soling eller et kritthvitt skille etter hele bikini-overdelen. Begge deler gir meg like mye 80-talls-assosiasjoner, egentlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:39   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Blotter man det kritthvite skillet? Dessuten; skal det väre strandpåbud eller solepåbud, slik at de som vanligvis ikke soler seg, men blir brun av å väre på lekeplassen, gå rundt i byn o.l. også ikke skal vise skiller? Jeg har ikke solet meg i år og har klare skiller etter klärene mine. Uff og fysj, jeg burde vel egentlig gått naken.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:45   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs-moten tilbake?

Trekant-bikiniskille er det verste, det er skikkelig åttitalls. Andre skiller er ikke like ille. Man blotter vel som regel ikke skillet nei, bare om man går med topper som viser ryggen eller lignende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no