|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Dette fant jeg. Handler ikke direkte om the finale |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg har sett "The final journey" og har min teori om hva som kommer til å skje.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Svarte faen da! |
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg synes man bør kjøpe DVDene uansett, som kompensasjon for at man er slem nedlaster...
|
|
|
|
#8 |
|
Tankefull
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg er enig med Missa her.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Vi kan snakke nå - jeg er ferdig. |
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Kif og jeg begynner klokken 2045! Champagnen er klar, en unge er nede og bare en to go!
|
|
|
|
#13 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg setter i gang mitt maraton nå. Gleder meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Har dere ikke startet enda? |
|
|
|
#15 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)...
Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 22:34. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Jeg likte ikke den siste slutten. |
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Ikke jeg heller. Jeg har ikke sett den der oppsummeringsgreia, bare den siste (lange) episoden på to timer. Fremdeles litt sånn
|
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)...
Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 22:34. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)Oppsummeringsgreia kan med fordel tas senere. |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Lost 2010 - siste sesong (Advarsel! Spoilere ift. norsk sendeplan!)jeg må bare sjekke at dette funker. |
|
![]() |
|
|