|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Glitterchick gets her licenseSå spennende !!! Tøft gjort og det blir nok gullebra å "være fri" om kort stund.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Glitterchick gets her license
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDet går opp og ned.
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Du får se det positive i det, og tenkte at da lærte du noe av dét også.
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDet er jo skikkelig vanskelig å kjøre for tiden. Bilen sklir både hit og dit i all snøen (i hvert fall hvis du kjører i nærheten av der du jobber). Jeg har hatt lappen i 16 år og liker virkelig ikke dette føret.
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Glitterchick gets her licenseKjedelig, ja, men helt klart en læreerfaring - være uthvilt og ha skikkelige sko er nok lurt.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJa, jeg kjører rundt her. Forrige kjøretime kjørte jeg Tøyen, Løkka, Sandaker (opp hele trikkeskinnetraseen hvor veien er så hullete), Storo, Sinsenkrysset, mot Gjøvik, Veitvet, over og ned mot Vålerengatunellen og over Etterstad. Mange steder er veien så smal på grunn av snøen at man nesten må opp på fortauet, men så sklir hjulene av igjen. Ekkelt.
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Glitterchick gets her licenseFeil sko, ja.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Glitterchick gets her licenseNei, den har jeg ikke sett. På alle kjøretimene bortsett fra to har jeg kjørt med sko med relativt tynn såle, typ converse eller flipflopper. Til og med nå i vinter har jeg kjørt i converse, jeg har bare smekket et par ullsokker og ullsåle oppi.
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Det er faktisk ikke noe særlig det, heller. Jeg synes det er kjempevanskelig.
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Sv: Glitterchick gets her licenseSå rart. Jeg legger den inn igjen da. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Glitterchick gets her licenseJeg gjorde det skikkelig ræva på prøveoppkjøringen, men klarte oppkjøringen med glans. :datapunkt: Lykke til på langkjøringen!
|
|
|
#18 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Glitterchick gets her licenseKjøre i flip-floper?!
|
|
|
#19 |
|
Quiet, please
|
Enig på alle punkter. Det aller meste jeg kan om å kjøre bil har jeg lært ved å gjøre noen ganske grove feil som kunne fått alvorlige konsekvenser. Heldigvis har de fleste blitt gjort under kjøretimer.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Glitterchick gets her licenseDu kan klare det, ja. Og igjen, du skal lære å kjøre, ikke lære å ta lappen. Dette er verdifull erfaring, som vi som kjørte opp sommerstid måtte lære oss på egenhånd. Det var ikke veldig morsomt, husker jeg.
|