Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 23:26   #361
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg er jo bare den verste jatteren.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:26   #362
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Kan vi ikke bare døpe om denne -> til :safran: ?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:27   #363
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg tror ikke jeg har sett Safran her inne før?























:dukker:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:27   #364
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan vi ikke bare døpe om denne -> til :safran: ?



Aller helst ville jeg nok hatt denne:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:29   #365
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Så lenge jeg får og

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:39   #366
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Når det gjelder barneønsker (diskutert i forbindelse med Electronicas syn vs andres?) så tenker jeg vel litt at dersom det å få flere barn enn 1 var så viktig for meg at jeg ville ha tilbrakt resten av livet og lengtet/sørget over barnet jeg aldri fikk, og mannen min allikevel sto på sitt... Ja, så tror jeg faktisk at jeg ville ha opplevd det som utrolig sårt og kanskje også et slags svik. At han hadde såret meg dypt, rett og slett.

Jeg sier ikke at det er "korrekte følelser". Men jeg tror at nettopp den sorgen, skuffelsen og vissheten om at det er mannen som sier han elsker meg som har påført meg den ville ha gjort noe med forholdet. Ikke nødvendigvis i form av brudd. Forhåpentligvis ikke. Men definitivt noe som hadde trengt bearbeiding.

Hadde jeg i tillegg møtt null forståelse for dette og null støtte når jeg hadde det vondt, så innbiller jeg meg at det ville kunne ha ført til en følelse av ensomhet som ikke ville ha vært god å leve med.

I min verden, dersom det å få barn #2 var ekstremt viktig og følelsesladd, så ville ikke et nei vært grunnen til et eventuelt brudd. Det avgjørende ville nok vært det som fulgte etterpå og hvordan vi taklet det sammen. Begge to.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou

Sist redigert av kie : 19-12-08 kl 23:54.
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:45   #367
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det ville vært rart, men er det noen som har hevdet det, da?

Muligens ikke, det var kanskje gruppetenkning det var snakk om? Da får jeg forandre til: Grupper? Ja, definitivt
Gruppetenkning? Egentlig ikke. (Har ikke vært her lenge nok til å få med meg hvilke personer i en evt gruppe som tenker likt.)
(Vel, nå var vel akkurat den delen av diskusjonen avsluttet for lengst da. :stikker: )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:53   #368
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Kie: Ikke tenk på prikken du fikk. Tråden hadde visst utviklet seg litt siden sist.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:55   #369
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Hehe. Jeg redigerte innlegget mitt for sikkerhets skyld.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 23:55   #370
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Hm, skal man svare på HI eller er diskusjonen tapt?
Hva man går glipp av når man ikke logger på på en stund.
Nok en gang må jeg registrere at jeg kommer alt for sent inn i debatten.
Jaja..

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 00:05   #371
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Samme her, interference.

Men ang. det som tråden nå handler om, så er jeg veldig på linje med Kie, tror jeg. Og det er helt umulig å si noe bastant om at enten må den enes barneønsker alltid respekteres, eller den andres nei alltid aksepteres. For det komme an på hvor sterkt den enkelte følte for temaet. Det er annerledes med "æsj, da må vi vel kjøpe sånn kjedelig familiebil" enn "jeg er for gammel og dette er mitt kull nummer to. Jeg har ikke kapasitet til flere, og vil ikke ha småbarn når jeg nærmer meg 60". Og det er forskjell på en dyp, dyp sorg over ikke å gi barnet sitt søsken, enn "hm, det kunne vel vært koselig, kunne det ikke?". Og som Kie sier, hvordan diskusjonen blir tatt, hvordan man blir lyttet til og følelsene anerkjent. Begge veier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 00:08   #372
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Godt jeg ikke er alene.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 00:10   #373
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg er nr. 33 og det er det fineste tallet. Lykketall x 2.
Jeg er selvsagt enig med kreti og pleti, men jeg er tydeligvis sær, sta og egen, for jeg er ikke alltid enig med Padda. (Eller var det en annen tråd? )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 06:02   #374
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Likevel, du har ikke GRUNNLAGET for å komme med slike antydninger. Er det så jævlig vanskelig å forstå? En måned og plutselig vet du alt om alle og kan komme med slik idioti? Søppelsnakk.

Ble du provosert av det jeg skrev? I tilfelle, kjenn på hvorfor. Din holdning er at jeg er for fersk. Jeg forstår det, men når er jeg gammel nok?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 06:04   #375
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg tenker veldig ulikt de som

  • er opptatt av mat og å lage mat fra bunn av
  • i enkelte situasjoner setter seg selv foran barnet eller vektlegger egne behov som viktigere
  • synes det er greit å jobbe 100% mens barna er små
  • er veldig prinsippfast, ikke vil gi etter på ting, og aldri være "svak" ovenfor barna
  • er veldig opptatt av likestilling og deling av alle mulige ting
  • må feire jul sammen med familie på ene eller andre siden, på ene, andres eller tredjes premisser
  • ikke tar stilling til livssyn, politikk, verdisyn og generelt det å ha en holdning til ting rundt én
  • ikke lar ting gå inn på seg
  • tiltrekkes av myke menn

Er vi tvillingsøstre? Bortsett fra at jeg liker og lage mat da...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 07:42   #376
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er nr. 33 og det er det fineste tallet. Lykketall x 2.

Er lykketallet ditt 16,5?

  Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 08:03   #377
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.869
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg er veldig uenig med Electronica i mange ting som angår familie, men har vel også opplevd å være mye enig med henne på andre områder. Bina har jeg nok aldri vært enig med og rine er vel en av dem som jeg oppfatter at diskuterer mest for å diskutere. Jeg finnes ikke enig med Iset hva kosthold angår heller, men det vet hun.

Det er ingen jeg misliker her inne, det har det tidvis vært på andre forum.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:10   #378
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er lykketallet ditt 16,5?

  Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:12   #379
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Venta - nå kom jeg på det at jeg skulle sjekke mitt eget tall. Og jeg hakkenotall. :uæh:
Jeg er nr ingenting jeg.

  Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:13   #380
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Venta - nå kom jeg på det at jeg skulle sjekke mitt eget tall. Og jeg hakkenotall. :uæh:
Jeg er nr ingenting jeg.

Neida! Du er en god nr 2048 du!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no