Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 22:21   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Bauche: marmoreringen har ikke så mye å si. Faktisk synes jeg kaka er aller best når den er i tre lag uten marmorering. Og nøtter på toppen er nok enda bedre enn nøtter inni kaka.

Gammel 03-09-08, 22:25   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bauche: marmoreringen har ikke så mye å si. Faktisk synes jeg kaka er aller best når den er i tre lag uten marmorering. Og nøtter på toppen er nok enda bedre enn nøtter inni kaka.

Vel, det er jo DET som er problemet. For jeg har jo blanda - så jeg ser for meg at det ikke er deilige lag, men bare en "herlig" smørje av blanding - uten den tydelige marmoreringa som jeg tror er viktig i denne kaka.

Forøvrig brukte jeg form i str 40x30 Den jeg har er veldig dyp (nesten 6 cm) så jeg tviler på at det går over her iallefall.

Gammel 04-09-08, 09:02   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaka ble god den.

Gammel 28-09-08, 23:13   #4
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Denne lagde jeg til Lillesøsters navnefest i dag og den var en knallsuksess på alle måter.

Gammel 28-09-08, 23:27   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Kan dere vennligst slutte å dra fram denne tråden?
Mitt Nye Sunne og Spreke Liv begynner nemlig i morgen, og det hadde vært fint om denne og alle Isetkaketrådene glimret med sitt fravær en stund. Bare sånn til jeg har kommet over den verste kneika, liksom?

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:36   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir ikke så mange kaker fra denne fronten fremover, Emma, siden min mann skal ned i vekt og har forbudt fremtidig kakebaking for en laaang stund, så du kan slappe av. (Forresten, vesla har bursdag om 2 uker så da blir det jo kanskje litt. ) Men da har du jo holdt på i hele TO uker, så da er det vel greit.

Gammel 28-09-08, 23:38   #7
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det blir ikke så mange kaker fra denne fronten fremover, Emma, siden min mann skal ned i vekt og har forbudt fremtidig kakebaking for en laaang stund, så du kan slappe av. (Forresten, vesla har bursdag om 2 uker så da blir det jo kanskje litt. ) Men da har du jo holdt på i hele TO uker, så da er det vel greit.

Da er de verste abstinensene over, så det er vel greit.
Hils mannen din og si takk fra meg!

Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 00:20   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Skal gjøre det.

Gammel 04-10-08, 14:21   #9
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jeg skjærte opp og frøs ned mesteparten av denne kaken.
Og du dæven den var god når den hadde tint (og var fremdeles litt kald)

Gammel 04-10-08, 16:36   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Måtte prøve jeg også!
Da jeg var ferdig med sjokoladedeigen og ostekremen ser jeg den
lye kokesjokoladen på kjøkkenbordet så nå har jeg den over vannbad
og skal prøve å få lurt den inn i deigen

Gleder meg til å smake, skal ha den på jentekveld hvis den blir god!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:19   #11
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Fy søren! I dag var kaken kjeeeeempe god!!!!*skummelt*

Gammel 05-10-08, 14:40   #12
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Restene av vår vel to uker gamle kake holder stadig koken, etter omtrent like deler tid i kjøleskap og på kjøkkenbenken (ja, vi lagde en kjempeporsjon).

Gammel 05-10-08, 16:33   #13
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble såå skuffet da jeg bakte denne. Synes ikke den var noe god i det hele tatt... satt den i kjøleskapet og glemte den et par dager.

Så fant jeg ut at jeg skulle gi den en ny sjanse. Angrer ikke akkurat.

Den er helt nydelig når den bare får stått litt.

Gammel 06-10-08, 21:32   #14
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Jeg laget denne, delte den opp å la den i frysen. Tenkte å spare den til M sin bursdag. Det blei det ikke noe av. Den var nemlig borte på 4 dager .

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 19:49   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå står det en i ovnen min og. Lurer på om jeg var litt for ivrig med marmoreringen, men det vil vise seg.

Gammel 16-10-08, 23:18   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

JEg skal bake den på søndag, tenkte å servere den på bursdagen min

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 09:32   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo mer hvit marmorering jo bedre.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 00:31   #18
Guttemammis

Standard

Har laget en i dag også jeg
Den skal nytes i morgen, da er den god!
Og så blir det vel litt å fryse ned også, greit å ha noe godt å by
uventede gjester...
Har drømt om den siden sist jeg lagde den

Gammel 19-10-08, 00:33   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå står en stor porsjon i kjøleskapet og godgjør seg til selskapet i morgen (sammen med 500 andre kaker).

Gammel 19-10-08, 00:49   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Restefest på mandag Iset?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.