Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 20:26   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjedelig med kjøpestopp

Gleder meg til 12.desember - lønn og kun 1 dag til Praha!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-12-06, 19:17   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shoppet bukse og genser på HM idag.. fant ut at jeg KUN har dongeribukser nå Og det kan jeg liksom ikke komme i når jeg skal i begravelse over helga (bestefar døde i går )

Fant ei på nett som ligner iallefall.. er ei vanlig svart dressbukse med grå tynne striper

Og en grå enkel bomullsgenser

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 10:58   #3
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Noas arken var jo kjempefin. Funker den som båt i badekaret også mon tro? Den kommerse Noas arken som de reklamerer så for på barne-tv-kanalene er jo betydelig dyrere, men den går faktisk med motor i vannet, og det er noe mine gutter synes er veldig morsomt da. Motoren er jo ikke viktig, men de er skikkelig sure fordi de ikke kan ha FicherPrice sjørøverskuta i badekaret (de har gjort det da, og fy og fy for noen ville lyder som kom ut av den etter det).

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 11:14   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte en Noas Ark i plast hos Ekstra Leker med mange plastdyr og figurer
Den kan han ha i vann og den flyter
Leker alltid med den når han bader, kjempestas

Gammel 09-12-06, 02:07   #5
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Dette kjøpte jeg til vesla mi på Sprell(bare at det er i lysegult da)

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 02:08   #6
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Oisan, så schvært det bildet ble da

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 02:10   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Oisan, så schvært det bildet ble da

Det ble mega-digert

Gammel 09-12-06, 08:27   #8
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette får lillemor i julepresang. Hun er hekta på Kardemomme og Hakkebakke, så dette tror jeg blir bra.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kardemommeseske_tb.jpg (23,4 KB, 55 visninger)
pippo er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 18:15   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært en spontan tur til Drammen idag og kjøpt julekjole til Ine-mor
Hun ønsket seg en Sand kjole, og vi fant en nydelig til anklene i turkisblå med sølv rundt brystet
Helt nydelig

Kjøpte litt sminke til meg selv bare, øyenskygge og en blyant samt mascara
Jeg kjøper sminke omtrent hvert 5.-6. år , så det var på høy tid med litt nytt og fresht
Øyenskygge og blyant fra Chanle og så var det sånt pakketilbud på mascara samt en liten lebestift fra H.Rubinstein

Gammel 11-12-06, 09:18   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i Bergen i helgen og endte opp med en lang genserkjole med stor løs hals i plommerødt fra Vila og fant ut at de førte Odd Molly på Noa Noa, nede i kjelleren.

Endte med denne jakken i blått. Legger ved bildet av den hvite, så dere kan se de fine hekledetaljene. Jeg bruker vanligvis str. 2 i Odd Molly, men denne måtte jeg ha i str. 1, den var ganske stor i str. Jakken passet aldeles utmerket sammen med de blå støvlettene mine, og jeg supplerte med et blått perlekjede.

Jeg tror av en eller annnen grunn at jeg er i utlandet når jeg er i Bergen, og liker mye bedre å shoppe der enn i Oslo. Telegrafen er et supert sted å shoppe, samme er Galleriet, Kløverhuset, Sundt og flere til. Så jeg dro kortet til det glødet og storkoste meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 338_chinablue.jpg (26,0 KB, 43 visninger)
Filtype: jpg 338_white.jpg (40,4 KB, 48 visninger)
Gammel 11-12-06, 09:54   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

M.Mim: hadde de OM på NOa altså?? Da kan jeg jo kanskje finne det i min by også da..

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 10:23   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

WOW mim! - Den jakka med hekledetaljer var jo bare kjempefin - helt klart det fineste OM-plagget jeg har sett hittil...(Er vel og merke ikke OM-frelst, men den jakke frelste meg litt)

Gammel 10-12-06, 19:19   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg mottatt dette fra Sprell:

Gammel 10-12-06, 22:17   #14
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt bursdagsgave til nevøen min som ble 1 år i dag. Prinseull fra Janus. Masse fint.
Kjøpte denne:

og denne strømpebuksa:

Vurderte å kjøpe denne buksa også,

men den var så stor i str 80 som var minste størrelse, at han neppe ville passe den før neste år så liten som han er, så vi lot det være. Men jeg må innrømme at jeg har litt lyst på den til minstemann.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 19:05   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Åhh.. gleder meg til lønn i morgen

Og Prahatur onsdag

Mim: de var fine!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 19:07   #16
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Åhh.. gleder meg til lønn i morgen

Og Prahatur onsdag

Mim: de var fine!

Kom du deg på julebordet?

Kos deg i Praha! Har aldri vært der, men har kjempelyst...

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 19:15   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kom du deg på julebordet?

Kos deg i Praha! Har aldri vært der, men har kjempelyst...

Nei!

Så fikk ikke pynta meg i det hele tatt
Håper å ta igjen det til jul!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 20:18   #18
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nei!

Så fikk ikke pynta meg i det hele tatt
Håper å ta igjen det til jul!

Så dølt da

morgana er ikke aktiv  
Gammel 13-12-06, 20:00   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har endelig funnet en julekjole til Lille, og denne elsker jeg!!!!!

Gammel 13-12-06, 20:12   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen var nyydelig, LilleLeo!
Hvor, hvor mye og har de den i str. 134 også? :drømmer:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.