|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Shoppet bukse og genser på HM idag.. fant ut at jeg KUN har dongeribukser nå
|
|
#3 |
|
fri
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Den Noas arken var jo kjempefin. Funker den som båt i badekaret også mon tro? Den kommerse Noas arken som de reklamerer så for på barne-tv-kanalene er jo betydelig dyrere, men den går faktisk med motor i vannet, og det er noe mine gutter synes er veldig morsomt da. Motoren er jo ikke viktig, men de er skikkelig sure fordi de ikke kan ha FicherPrice sjørøverskuta i badekaret (de har gjort det da, og fy og fy for noen ville lyder som kom ut av den etter det). |
|
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Vi kjøpte en Noas Ark i plast hos Ekstra Leker med mange plastdyr og figurer
|
|
#5 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!
|
|
|
|
|
#6 |
|
På vent....
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Oisan, så schvært det bildet ble da |
|
|
|
|
#8 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Dette får lillemor i julepresang. Hun er hekta på Kardemomme og Hakkebakke, så dette tror jeg blir bra. |
|
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Vi har vært en spontan tur til Drammen idag og kjøpt julekjole til Ine-mor
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Jeg var i Bergen i helgen og endte opp med en lang genserkjole med stor løs hals i plommerødt fra Vila og fant ut at de førte Odd Molly på Noa Noa, nede i kjelleren.
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!WOW mim! - Den jakka med hekledetaljer var jo bare kjempefin - helt klart det fineste OM-plagget jeg har sett hittil...(Er vel og merke ikke OM-frelst, men den jakke frelste meg litt)
|
|
#14 |
|
fri
|
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!Vi har kjøpt bursdagsgave til nevøen min som ble 1 år i dag. Prinseull fra Janus. Masse fint. |
|
|
|
|
#16 |
|
På vent....
Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!
Kom du deg på julebordet? |