Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-08, 19:39   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Knallfin guniss! Nesten så jeg må ha en bebis til.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 31-01-08, 22:31   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått handlet litt til meg selv i det siste:

Farge: Light Clay/Sail-Aluminum Pink

... og en sort omslagsbluse fra Mexx. Veldig greit når en ammer.

Ellers liksom-shopper jeg masse på nett for tiden! Er innom mange salg på nettbutikker og putter mange varer i handlekurven, men sletter etterhvert.

Sist redigert av Jenna : 31-01-08 kl 22:41.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 01-02-08, 01:40   #3
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

En shoppingtråd. Denne har jeg ikke sett før.

Oyoy er ikke aktiv  
Gammel 04-02-08, 18:46   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Den var fin, Majsa!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 04-02-08, 20:13   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her jeg sett deg i den tunikaen, Majsa? Jeg synes det ligner?

007 er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 18:59   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var en tur på Sandvika Storsenter i dag og fikk med meg litt fra slutten av salget. En Armani dongeribukse, en topp og en tynn ulljakke. Alt til 70% rabatt. Deilig!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 19:15   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk tre Baggu handlenett i posten i går. Har ikke fått prøvd dem ennå, men de er utrolig fine og nette å ha i veska. Kjøpte en rød, en grå og en svart. Nå er det bare å legge meg til vanen å legge dem tilbake i veska når jeg har ryddet ut etter handletur, så regner jeg med å slippe den dårlige samvittigheten jeg får hver gang jeg må kjøpe nye plastposer (ikke så mye pga pengene, men mest pga miljøet).

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 19:18   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor kjøpte du dem, LaBanga? Utrolig smarte.

Gammel 08-02-08, 19:27   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hvor kjøpte du dem, LaBanga? Utrolig smarte.

www.baggubag.com, de har dem på www.baggubag.no, men der er de dyrere og har ikke skikkelig nettbutikk. Når jeg bestilte 3 så slapp jeg toll også. Tok to uker fra jeg bestilte og jeg hentet dem på posten.

Sist redigert av LaBanga : 08-02-08 kl 20:09. Årsak: Feil nettadresse
LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 19:53   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fant ut av det. Det skal være www.baggubag.com.
Det koster 22$ for tre, og frakten kommer på 9$, så det blir ikke noe billigere på ebay.

Gammel 08-02-08, 19:59   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Ja, så at jeg hadde feil adresse, godt du fant dem allikevel.
En kollega av meg fortalte at i Irland er det nesten ingen som bruker plastposer lengre, det er blitt kjempetrendy å bruke fancy gjenbrukbare handlenett i stedet for. Har lenge tenkt at jeg skal sy meg noen, men har ikke fått fingeren ut.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 20:10   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Ja, så at jeg hadde feil adresse, godt du fant dem allikevel.
En kollega av meg fortalte at i Irland er det nesten ingen som bruker plastposer lengre, det er blitt kjempetrendy å bruke fancy gjenbrukbare handlenett i stedet for. Har lenge tenkt at jeg skal sy meg noen, men har ikke fått fingeren ut.

Vi var i Dublin før jul og jeg tror jammen ikke at vi fikk plastposer på en eneste butikk - kun papirposer.

Gammel 08-02-08, 21:37   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er påvirket og har selvfølgelig kjøpt baggu jeg og.. Nå blir min miljøbevisste mann glad. Blir han veldig glad kjøper jeg tre til

Sist redigert av Trulte : 08-02-08 kl 21:45.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 20:00   #14
malena

malena sin avatar

Standard

Nå har jeg bestilt fire baggubags.

Gammel 08-02-08, 22:34   #15
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Bestilte dem fra Statene og fikk dem til ca. halv pris av hva de koster i Norge. Geniale for ukesmenyer, huskelister etc.
Og så kjøpte jeg 2 stk Envirosax i mitt forsøk på å bli mer miljøbevisst.

Ariel er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 23:14   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Veldig greit med handlenett, altså! Fikk et i presang av moren min til jul. Det ligger i vesken min, og fører til at jeg rett som det er kan si "nei takk" til pose når jeg handler. Føles veldig bra.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 21:08   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarte ikke å bestemme meg, og kjøpte to kjoler fra Oasis i går:

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...ointelle-dress

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...8301/Bib-dress

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 21:18   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

De var utrolig fine, Xian!

Gammel 16-02-08, 22:06   #19
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg klarte ikke å bestemme meg, og kjøpte to kjoler fra Oasis i går:

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...ointelle-dress

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...8301/Bib-dress

Vittig! Akkurat disse to kjolene sto jeg med her om dagen, én på hver arm. Men før jeg kom til prøverommet, slo jeg det fra meg. Jeg skulle ha en kjole til en litt pyntet anledning, og falt pladask for begge. Men så tok fornuften overhånd, og jeg slo meg til ro med noe fra skapet. Godt var det, siden den litt pyntede anledningen gikk fløyten pga. sykdom for min del.

Gammel 16-02-08, 22:27   #20
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Vittig! Akkurat disse to kjolene sto jeg med her om dagen, én på hver arm. Men før jeg kom til prøverommet, slo jeg det fra meg. Jeg skulle ha en kjole til en litt pyntet anledning, og falt pladask for begge. Men så tok fornuften overhånd, og jeg slo meg til ro med noe fra skapet. Godt var det, siden den litt pyntede anledningen gikk fløyten pga. sykdom for min del.

Hehe! Jeg var faktisk i ferd med å slå det fra meg før jeg gikk i prøverommet selv (på grunn av min massive vinterpåkledning (- Er det verdt det?)).

Men da jeg først hadde prøvd dem var jeg solgt! Begge er enda finere på enn man skulle tro (les: begge er flatterende også på en noe mindre timeglassaktig figur enn utstillingsdukkene har).

Så det spørs om du ikke bør ta deg en tur på Oasis igjen - en litt pyntet anledning byr seg alltid. (Disse er faktisk så lite pyntede at jeg, i min innbitte olabukse- og hettejakkepraksis, vurderer å bruke dem på jobb. Men slikt blir som regel bare med tanken.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.