|
|
#361 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Har lest P.S. Jeg elsker deg, og selv om jeg liker en dose chicklit iblant, så falt den ikke helt i smak. |
|
|
|
|
#364 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nattsvermeren... men har ikke begynt på den enda. Gleder meg faktisk |
|
|
|
|
#365 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"doppler" er blitt overbevist av gubben som fortia bor i campingvogn....er litt nervøs for åssen den slutter |
|
|
|
|
#366 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg, som egentlig liker Erlend Loes bøker godt, fiksa ikke Doppler....
|
|
#367 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Å, Doppler var ganske morsom, synes jeg (men i Volvo Lastvagnar gikk det for langt etter min smak).
|
|
|
#368 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat begynt på "Drageløperen".
|
|
#369 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Åh, den må jeg lese!
|
|
#370 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Are Kalvø: Våre venner kinesarane.
|
|
#373 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Skogen av Tana French. |
|
|
|
|
#375 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg ler og ler og ler av Kalvø. Høyt. På bussen.
|
|
#376 |
|
Permakulturell
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Alex Garland: The Tesseract.
|
|
#377 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ble helt oppslukt av Drageløperen, bare MÅTTE lese den ferdig så jeg har nesten ikke sovet i natt... Og tankene går jo til Afghanistans folk... For en historie, det er virkelig rystende. Hva ER det med mennesker?!?!?
|
|
#378 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Den digitale festning, har ikke lest så masse i den, men den begynner bra hvertfall.
|
|
#379 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sprengeren av Liza Marklund.
|
|
#380 |
|
Ferdig!
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Lest ferdig Dagfinn Enerly boka i natt, og nå ligger Dr. Zhivago på nattbordet. |
|
|
![]() |
|
|