Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-22, 18:39   #361
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg har øyekatarr. Andre gang i hele livet, og det er noe dritt.

Gammel 01-11-22, 19:10   #362
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Den forbaskade tanntingen er betent. Så penicillinkur og paralgin forte er min meny. Og rotfylling om nokre veker.

Gammel 01-11-22, 22:33   #363
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Den forbaskade tanntingen er betent. Så penicillinkur og paralgin forte er min meny. Og rotfylling om nokre veker.

Au!!!! Masse god bedring!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-11-22, 23:16   #364
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flytter ting over i gruffetråden. Mulig bukspyttkjertelbetennelse visstnok. Noen resultater på blodprøver som tyder på det. Venter på kirurg som skal se på meg, etter at lege har sett på meg, og snakket med annen lege fikk jeg beskjed om at kirurg skal se på meg. Jeg føler meg frisk og fin minus at jeg har vondt, og ikke sykt vondt, bare sånn vondere enn enn normalt vondt, i brystet.

Gammel 01-11-22, 23:19   #365
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Flytter ting over i gruffetråden. Mulig bukspyttkjertelbetennelse visstnok. Noen resultater på blodprøver som tyder på det. Venter på kirurg som skal se på meg, etter at lege har sett på meg, og snakket med annen lege fikk jeg beskjed om at kirurg skal se på meg. Jeg føler meg frisk og fin minus at jeg har vondt, og ikke sykt vondt, bare sånn vondere enn enn normalt vondt, i brystet.

Ai ai ai, det skal du ikke kimse av. Jeg hadde betennelse i bukspyttkjertelen i 2004 pga gallestein, og jeg ble skikkelig dårlig!
God bedring.

007 er ikke aktiv  
Gammel 01-11-22, 23:26   #366
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ai ai ai, det skal du ikke kimse av. Jeg hadde betennelse i bukspyttkjertelen i 2004 pga gallestein, og jeg ble skikkelig dårlig!
God bedring.

Takk! Jeg føler meg som sagt ikke syk i det hele tatt. Jeg har bare vondt i brystet. Litt sånn som når man har en nerve i klem. Som jeg trodde det var først. Ingen kvalme eller magesmerter eller noe som helst. Men jeg har hatt polypper i gallegangen før som er fjernet. Så jeg tipper at det er årsaken til at de har kalt inn kirurg.

Dette passer jo ikke i det hele tatt!!

Men. Svoger er ved godt mot, er visst snakk om et lite infarkt, innlagt over natten og flere undersøkelser. Litt komisk med familiesamling på akutten.

Gammel 01-11-22, 23:51   #367
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring til dere begge, Milfrid.

Gammel 02-11-22, 00:09   #368
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor fortsetter jeg å gå innom Dagbladet på min daglige avisrunde? Jeg fatter det ikke. De forteller meg jo hver eneste dag at jeg snart skal dø. I en eller annen form. Eller i mange ulike former, faktisk.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 00:26   #369
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvorfor fortsetter jeg å gå innom Dagbladet på min daglige avisrunde? Jeg fatter det ikke. De forteller meg jo hver eneste dag at jeg snart skal dø. I en eller annen form. Eller i mange ulike former, faktisk.

Enig!! Må slutte med det.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 00:33   #370
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slettet appen forrige uke, og det er noe av det lureste jeg har gjort på lenge. Makan til drittavis!

007 er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 00:53   #371
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Sendt hjem fra akutten. Kirurgen sa at vanligvis sender han ikke hjem dem han tror har bukspyttkjertelbetennelse, men siden jeg føler meg frisk og har en sønn hjemme så skulle jeg få dra hjem. Åpen retur i 24 timer og beskjed om å komme tilbake umiddelbart om jeg får mer vondt, feber eller blir kvalm. Og så skal jeg få innkalling til ultralyd og MR eller hva det var. For å se etter gallesteiner og andre årsaker til betennelse. Siden jeg har hatt polypper i åpningen til gallegangen før, var det en ting de mistenkte kunne være problemet nå også.

Gammel 02-11-22, 08:20   #372
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg sluttet å lese Dagbladet og VG for veldig mange år siden. Jeg tror oppriktig at livet mitt ble bedre etter det.

På den annen side; nå er nrk og Aftenposten mine eneste nyhetskilder (utover BadesKen ). Det er jo en viss fare for at jeg blir litt ensporet.

Gammel 02-11-22, 08:22   #373
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God bedring, Milfrid!

Jeg blir heller ensporet enn villsporet, Dagbladet har ingen plass i mitt nyhetsliv. Aftenposten, Klassekampen, Morgenbladet, NRK og lokalavisene dekker det meste av behovet.

Jeg får ikke med meg så mye av sjendiser da, så smalltalk med frisøren kan være vanskelig.

Gammel 02-11-22, 08:29   #374
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Den dyre Galaxyen jeg kjøpte i sommer gikk i gulvet, og fikk noen små sprekker i glasset i et hjørne.

Det er første gang jeg har fått en sånn skade, så nå må jeg øve meg på wabi sabi-innstillingen.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 08:31   #375
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

På den annen side; nå er nrk og Aftenposten mine eneste nyhetskilder (utover BadesKen ). Det er jo en viss fare for at jeg blir litt ensporet.

Jeg tror overhodet ikke du går glipp av noe ved å ikke lese Dagbladet.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 09:11   #376
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

God bedring, Milfrid.

Dagbladet har jeg også kuttet ut for en god stund siden. Makan til møkkaavis.

Jeg har noen familiegreier som bare .

Gammel 02-11-22, 09:21   #377
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sluttet å lese Dagbladet og VG for veldig mange år siden. Jeg tror oppriktig at livet mitt ble bedre etter det.

Samme her, men vil i tillegg anbefale nyhetsbrevet til Filter Nyheter. De er min primære kilde til utenriksnyheter.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 11:30   #378
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Grått, trist, vått og tåkete. Været løfter ikke akkurat humøret i dag. Og det er kaldt inne, så jeg må fyre for å varme leddene mine.

Ad. aviser og nyhetskilder: Jeg abonnerer på Dagsavisen og Klassakampen i papir og leset NYT digitalt og veldig uregelmessig. Samme med NRK.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 11:31   #379
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

vil i tillegg anbefale nyhetsbrevet til Filter Nyheter. De er min primære kilde til utenriksnyheter.

Jeg digger fredagsutgaven "Elendig fredag".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 02-11-22, 11:33   #380
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er skikkelig i-landsgruff, men altså. Hvorfor må folk som har valgt å delta på en gruppetime på SATS begynne å rydde og vaske lenge før timen er ferdig? Det er forstyrrende når jeg bare hører sprut, sprut, sprut fra sprayflaskene og folk tramper rundt meg. De fleste instruktørene sier også fra at "vi rydder etter timen", men neida. Greit at det skjer av og til at noen må forlate timen, men ikke halvparten av deltakerne hver eneste gang.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.