|
|
#361 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er ferdig med Stieg Larsson : "Menn som hater kvinner". |
|
|
|
|
#363 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?For tiden en gørr Microsoft kursdokumentasjon, i forkant av en sertifisering jeg skal ta. I går kveld lurte jeg frem Drageløperen som jeg fikk til jul, og som jeg ser mange er begeistret for. Den blir nok toglektyre også. |
|
|
|
|
#364 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Paul Auster: Moon Palace.
|
|
#365 |
|
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nettopp ferdig med Stavkjerringa av Vera Henriksen
|
|
|
#366 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg holder på med den svenske krimforfatteren Karin Alvtegen for tida. Först leste jeg Svek, og nå har jeg nettopp slukt Skuld. Dernest står Skam for tur. Jeg liker bökene veldig godt; de er lettleste og drivende spennende. Det er perfekt lektyre for en ammende og litt distré spebarnsmor.
|
|
|
#367 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser to Pratchett-bøker for tiden; Thud!, som jeg ikke har lest før, og Maskerade, som jeg har lest før, men fikk så lyst til å lese igjen da Tinetoff snakket om Granny Weatherwax. (Som akkurat har fått make-over i Ankh-Morpork.
|
|
#368 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#369 |
|
Mother of Dragons
|
Scenen hvor Granny var hos pedikyrist var morsom ja. Og så ble jo jentene så fine:
|
|
#370 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg skal begynne på en bok som heter "Damekupeen" av Anita Nair. Har aldri hørt noe om verken boka eller dama, så jeg er litt spent.
|
|
#371 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Just lest Modellen av Lars Saabye Christensen, ferdig med den i dag morges, men den var veldig bra. |
|
|
|
|
#372 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Verdens vakreste (barne)bok etter min mening: En håndlagd utgave av Askepott ! |
|
|
|
|
#373 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jane Austens "Sense and sensibility" leser jeg akkurat nå.
|
|
#375 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Vannmelonen av Marian Keyes |
|
|
|
|
#376 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Prinsen av Denise Rudberg. Skikkelig enkel og dårlig chick-litt. Likte Venninnen skrevet av henne veldig godt, men denne var elendig gitt....
|
|
#377 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Middlesex av Jeffrey Eugenides (?). Bra bok om å være hermafroditt. |
|
|
#379 |
|
flisespikker
|
Morsomt.
|
|
#380 |
|
Passiv
|
Den tråden gleder jeg meg til å lese! Er snart ferdig med boken, så du skal ikke se bort fra at jeg poster et innlegg nokså snart. Skal se nærmere på lesesirkelen. Månedens bok "Mitt navn er Karmosin", har jeg allerede lest. |
![]() |
|
|